Olen ollut jo puolisen vuotta ihastunut erääseen kaurismieheen, ja hänkin minuun. Hän tuntuu olevan aina suojelevainen minua kohtaan, nauraa kanssani (meillä on muodostunut 'inside-läppiä'), katselee pitkään ja tuntuu että haluaa olla lähelläni. Kaikki kuitenkin tuntui muuttuvan, kun yhteisessä illanvietossa ystävien kesken kerroin pitäväni hänestä paljon. Keskustelimme asiasta (myönnän, humalassa) ja hän sanoi, ettei pysty eikä halua seurustella. Hän on kuulemma oikeasti täysin aasi... Hän sanoi että voisi harrastaa seksiä kanssani, mutta se varmasti jäisi siihen. Seuraavana päivänä keskustelimme uudelleen vähän selkeämmissä olosuhteissa ja hän sanoi samaa. Tykkää minusta, mutta ei pysty seurustelemaan, eikä varsinkaan nyt halua olla sidoksissa mihinkään kun lähtee kohta armeijaan.
Mitä minun pitäisi ajatella?? Onko hän kiinnostunut minusta vain ystävänä vai tajuaakohan hän myöhemmin, että saattoi mokata, että haluaakin enemmän kuin ystävyyttä? Minulla on kamalan tyhjä olo ja haluaisin vähän kokemuksia muilta. Kiitos!
Apua kauriin tulkitsemiseen!
2
296
Vastaukset
- En kyllä
näe mitään tulkitsemisen aihetta kauristuttavasi suorassa / selkeässä / järkevässä "tässä ja nyt"-tilannettaan selventävässä puheessa.
Kyllä kauriit tiedostavat oman tilansa ja tuttavasi vaikuttaa olevan rehellistäkin sorttia.
jk. Vaikka mies (oikeastaan vasta poika) ei olekaan valmis vakituisesti seukkaamaan, ystävyydestä ei kannata luopua.
Kuten sanoit, kauris on suojeleva ja lisäksi usein myös avulias. - Itsekin kauris
Itse Kauriina veikkaan (en siis tiedä), että tämä sinun tuntemasi kauris ei halua sitoutua, koska ei voi olla varma miten pystyy sinua huomioimaan ja näkemään jos on armeijat yms. asiat ja muutokset edessä. Kauris haluaa kuitenkin aina varmistua, että pystyy panostamaan täysillä ja 100%:sesti siihen mihin haluaa panostaa. Varmaan tämä kauris tykkää susta, mutta kokee olosuhteet nyt ehkä vähän epäsopiviksi seurusteluun. Kauris haluaa myös varmistua siitä, että hänestä välitetään silloinkin kun hän ei voi itse olla paikalla.
Malttia vaan, jos osoitat että välität kauriista jatkossakin, niin hänkin varmasti asian ymmärtää ja osaa sitä arvostaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1061718
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1271462En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k931326- 621173
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101058Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1111029Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall216848Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57773- 122763
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20728