Apua kauriin tulkitsemiseen!

antaa ymmärtää

Olen ollut jo puolisen vuotta ihastunut erääseen kaurismieheen, ja hänkin minuun. Hän tuntuu olevan aina suojelevainen minua kohtaan, nauraa kanssani (meillä on muodostunut 'inside-läppiä'), katselee pitkään ja tuntuu että haluaa olla lähelläni. Kaikki kuitenkin tuntui muuttuvan, kun yhteisessä illanvietossa ystävien kesken kerroin pitäväni hänestä paljon. Keskustelimme asiasta (myönnän, humalassa) ja hän sanoi, ettei pysty eikä halua seurustella. Hän on kuulemma oikeasti täysin aasi... Hän sanoi että voisi harrastaa seksiä kanssani, mutta se varmasti jäisi siihen. Seuraavana päivänä keskustelimme uudelleen vähän selkeämmissä olosuhteissa ja hän sanoi samaa. Tykkää minusta, mutta ei pysty seurustelemaan, eikä varsinkaan nyt halua olla sidoksissa mihinkään kun lähtee kohta armeijaan.

Mitä minun pitäisi ajatella?? Onko hän kiinnostunut minusta vain ystävänä vai tajuaakohan hän myöhemmin, että saattoi mokata, että haluaakin enemmän kuin ystävyyttä? Minulla on kamalan tyhjä olo ja haluaisin vähän kokemuksia muilta. Kiitos!

2

307

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En kyllä

näe mitään tulkitsemisen aihetta kauristuttavasi suorassa / selkeässä / järkevässä "tässä ja nyt"-tilannettaan selventävässä puheessa.
      Kyllä kauriit tiedostavat oman tilansa ja tuttavasi vaikuttaa olevan rehellistäkin sorttia.

jk. Vaikka mies (oikeastaan vasta poika) ei olekaan valmis vakituisesti seukkaamaan, ystävyydestä ei kannata luopua.
      Kuten sanoit, kauris on suojeleva ja lisäksi usein myös avulias.

• Itsekin kauris

Itse Kauriina veikkaan (en siis tiedä), että tämä sinun tuntemasi kauris ei halua sitoutua, koska ei voi olla varma miten pystyy sinua huomioimaan ja näkemään jos on armeijat yms. asiat ja muutokset edessä. Kauris haluaa kuitenkin aina varmistua, että pystyy panostamaan täysillä ja 100%:sesti siihen mihin haluaa panostaa. Varmaan tämä kauris tykkää susta, mutta kokee olosuhteet nyt ehkä vähän epäsopiviksi seurusteluun. Kauris haluaa myös varmistua siitä, että hänestä välitetään silloinkin kun hän ei voi itse olla paikalla.

Malttia vaan, jos osoitat että välität kauriista jatkossakin, niin hänkin varmasti asian ymmärtää ja osaa sitä arvostaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      65
      1453
    2. Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu

Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia
      Apua aloittelijalle
      110
      900
    3. No ei sun asunto eikä mikään

muukaan sussa ole erikoista. 🤣 köyhä 🤣
      Ikävä
      58
      751
    4. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      47
      744
    5. Mitä mietit Honey?

Kulta nainen ❤️❤️
      Ikävä
      57
      720
    6. Missä kaikessa olet erilainen

Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.
      Ikävä
      39
      697
    7. Hyvin. Ikävää nainen,

Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan
      Ikävä
      71
      671
    8. Linnasuolla poliisi operaatio

Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/8646060
      Imatra
      26
      669
    9. Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin

Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.
      Ikävä
      41
      657
    10. Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta

Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli
      Pyhäjärvi
      67
      650
    Aihe