Vain oikeasti näkevälle!

sielutonko?

Mitä minulle on tapahtunut?En ole oma itseni enää.Ennen minulla oli vaisto,nyt se ei toimi,olen sokea.Minulla oli aivotkin ja ideoita,osasin vaikka mitä,nyt pää on täynnä tyhjää.Olin joskus iloinen ja positiivinen,nyt olen aina pahalla päällä ja itken usein.Ennen oli kavereita ja hyvät välit ihmisiin,ainakin enimmäkseen,nyt olen aina yksin enkä oikein pidä kenestäkään.Ennen uskoin asioihin, ja jotkut olivat tärkeitä,nyt mikään ei merkitse mitään.Tunnen olevani täysin ulkopuolinen kaikessa ja kaikkien kanssa, jopa kaupassa käyminen on vaikeaa.Oma lapsi on ainoa joka joskus saa minut tuntemaan jotain hyvää.Olenko tuhoon tuomittu, meneekö tämä ohi,saanko itseni takaisin vai mitä oikein tapahtuu??

5

59

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nostan..

Elämä (ja Jumala) ovat pettäneet minua liian monta kertaa,en voi enää luottaa mihinkään,en edes itseeni..Miksi??Minä olen jotenkin "saastunut"..

• Hei
      ei Jumala ole sinua pettänyt, hän seuraa mielenkiinnolla lähelläsi ja ihmettelee itsesyytöksiäsi. hän on surullinen, koska annat elämäsi valua alas kylkiäsi pitkin, etkä pidä puoliasi.
      olet kokenut pettymyksiä ja ikä on laskeutunut harteillesi. mutta ei siinä ole vielä tarpeeksi syytä antaa vain mennä. onhan sinulla monta hyvää asiaa, joiden puolesta potkia eteenpäin.
      painosi ja ihosi ovat retkahtaneet huolimattomuutesi vuoksi, et haluaisi enää näyttäytyä kumppanille alasti.

sinulla on kaksi mahdollisuutta, kuinka edetä. sinä itse valitset tiesi ja kannat vastuun päätöksestäsi.
      se parempi mahdollisuutesi on naisellinen vyötärö, onnellinen perhe-elämä ja siisti koti, missä on hyvä henki.
      aloita uusi vuosi hyvillä mielin ja valmistaudu ajoissa uuteen. et sinä mitenkään saastunut ole, olet vain antanut itsesi repsahtaa. siihenkin on monta syytä, yksi on pettymyksien ketju ihmisten kanssa.
      sinä olet ihan ok, arvosta itseäsi ja tee itsestäsi se ihminen, mikä sinä aina ole halunnut olla.

t: Keskiyö

• sielutonko?

tarkoitin henkisesti saastunut, minussa on jotain pahasti rikki mitä ei voi mitenkään korjata

ja pitäisi ensin löytää rakkaus ennen kuin voi onnellista perhe-elämää viettää

ja kyllä jumala on vaan pettänyt,se vain leikkii mun kans,vilautellaanpas tuolle typerykselle ihania miehiä,ihania elämiä,töitä ja paikkoja..ja otetaanpa pois ja annetaan muille ja saapi jäädä nuolemaan näppejään ja nauretaan päälle...tältä minusta tuntuu!

• Hei vielä
      tiedätkös, että me kaikki saamme tuota ryöppyä niskaamme? me aivan kaikki.
      on sitten eri asia, kuinka pahan olomme työstämme. jokainen päättää itse pärjääkö, vai antaako vain mennä.
      ja kyllä, juuri sinua odottaa ihana perhe-elämä, jos niin valitset. mutta tietenkään se ei putoa taivaasta syliisi, niinkuin ei mikään muukaan asia putoa lahjana syliin.
      aivan ensiksi, lopeta kadehtiminen ja toiseksi, anna itsellesi armoa.

sinä olet ihminen ihmisten joukossa, et ole sielunvammainen, etkä vajavainen.
      jos et tahdo korjata oloasi, on sekin sinun oma päätöksesi, jota kunnioitetaan ja sinun annetaan olla sen kanssa.
      laita nyt mietintämyssy syvälle päähän.

t: Keskiyö

• sielutonko?

ei minulla ole aivojakaan enää,eikä järkeä,minä luovutan,en jaksa ajatella asiaa enää..jospa seuraavassa elämässä parempi onni..tai sitten ei..

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      143
      2956
    2. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      50
      2442
    3. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      107
      2411
    4. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      238
      2111
    5. Mitkä on ne arvot?

Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu
      Sinkut
      236
      1653
    6. Missä näit kaivattusi

ekaa kertaa?
      Ikävä
      100
      1648
    7. Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä

"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä
      Maailman menoa
      428
      1536
    8. Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."

Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää
      Tanssii tähtien kanssa
      14
      1492
    9. Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.

Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j
      Kajaani
      8
      1479
    10. R.I.P. Kristian Antila

Entinen huippumaalivahti ja -kiekkoilija menehtyi äkillisesti 44-vuotiaana. Kunnia muistolleen. https://www.iltalehti.fi
      Maailman menoa
      20
      1289
    Aihe