Orgasmit on kadonnut johonkin

nainen 30

Hei,olen todella huolestunut ja alan jo panikoimaan tilannetta. Pinna on kireellä kuin viulunkieli.

Olen 30-vuotias nainen. Minulla ei ole koskaan aiemmin ollut ongelmia orgasmien suhteen. Ei edes alatiesynnytyksen jälkeen. Aina olen tullut sekä klitoriksesta hieromalla että sisäisesti. Nyt toisen lapsen sektion jälkeen sain aluksi orgasmeja niin kuin ennenkin. Viimeisen kolmen kuukauden aikana on alkanut jotain tapahtua. Ensin alkoi orgasmin laimentumaan eikä tulleet niin voimakkaasti. Seuraavaksi en tuntenut enää klitorista kiihottaessa niin kovaa nautintoa että tulisin kunnolla. Sain kyllä mutta oikein pienen lähes huomaamattoman. Sen jälkeen meni sisäpuoli tunnottomaksi. Nyt en enää tunne kumpaakaan. Olen tosi stressaantunut kun en saa orgasmeja ja seksielämämme meinaa kaatua tähän. Miehen innostus loppuu kun huomaa etten tulekkaan ja sitten itsekin alan stressaamaan etten saa.

Onko jollain muulla ollut vastaavaa?

Onko mitään toivoa palautua tilanteesta ja saada tunto takaisin?

8

722

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hitaasti hyvää...

Toivottavasti voit puhua asiasta miehesi kanssa! ( Olen mies)
      Meillä oli samanlainen tilanne joitain vuosia sitten. Vaimomi oli kovin jännittynyt arvellessaan minun haluavan. Otin "härkää sarvista" Lupasin pitää selibaattia, kunnes tilanne korjaantuisi. Sovimme, että ostaisin hyvän vibran hänelle. Saisi "harjoitella" kaikessa rauhassa, ilman painostustani. Hän ei ollut, kertomansa mukaan, koskaan tyydyttänyt itseänsä.
      Aikaahan siinä meni, mutta onnistui kuitenkin.
      Nykyään tyydytän hänet usein vibralla ja hän tyydyttää minut perinteisesti.
      Tämä on sitten tosi, eikä mainos!

• Tuitiikkinen

E-pillerit ja mielialalääkkeet vie himot/tunnon..

• Nainen 30

Hei taas,
      Ensimmäiselle vastaajalle:
      Kiitos positiivisesta tsempistä. Itse olen tyydyttänyt itseäni jo vuosia joten ei ole uusi asia siinä mielessä itsetyydytys. Kaikkia leluja löytyy ja niilläkään ei tule. Olen keskustellut mieheni kanssa,mutta en koe saavani tukea häneltä. Tai hän ei ymmärrä kuinka iso ongelma tämä on minulle. Tulee lähinnä syytöksiä minun suuntaan siitä kun en tulekkaan niin kuin ennen vanhaan. Oma mies ei olisi vuokseni selibaatissa. Siis jos se tarkoittaa täysselibaattia joka kieltää myös masturboinnin häneltä.

Jos saa kysyä niin johtuiko teidänkin tilanne sektiosta?

Toiselle ihan tiedoksi että en käytä e-pillereitä enkä mielialalääkkeitä.

Tuntuu että olen niin yksin tämän ongelman kanssa. Muilla kukoistaa seksielämä synnytyksen jälkeen ja meillä huoh kaikkea muuta. Täyskatastrooffi.

Olisi kiva jos vielä löytyisi kohtalotovereita,vai eikö teitä vain ole?

• Tuitiikkinen
      • Nainen 30

Hei , kiitos linkistä. Pitääpä katsella tarkemmin.

• Hitaasti hyvää...

Nainen 30

Ei johtunut sektiosta, emmekä ole analysoineet asiaa mitenkään. Miksi pitäisi?
      Minulle ei tullut mieleen syyttää vaimoani "saamattomuudesta" . Kun luin vasataustasi, ajattelin, että pahemmin ei voisi ystäväänsä/kumppaniansa loukata!
      (Anteeksi miehesi puolesta)
      Vaimoni, minut hyvin tuntien, pyysi minua tyydyttämään itseni hänen hyväilynsä aikana. Näin toimittiin.
      Väitetään, että pitkä suhde tappaa seksin. Ei pidä paikkaansa! Vaimoni kanssa olemme toistemme parhaat ystävät (25v)

• Nainen 30

Kiitos taas,
        ehkä ei analysointi ole aina tarpeellista.

Meillä nyt vaan on tämä elämä hmm haasteellista. (ei ehkä oikea sanavalinta mutta kuvaava)

Minun mieleen olisi erityisesti juuri se että mies masturboisi itseään samalla kun minä itseäni,mutta hän ei tule silloin. On jotenkin sellainen lataus ettei pysty.

Meillä on myös pitkä suhde takana. (yli kymmenen vuotta) Tuntuu niin vaikealta...
        Enää ei vaan se auta että toivoo kun toivominen näyttää olevan turhaa.

• Anonyymi

Selvisikö tilanne koskaan..? Minulla on sama tilanne, ja tuntuu että olen aivan yksin asian kanssa. Haluan siis seksiä ja kiihotun kyllä, eli siitä ei ole kyse, mutta entiset ihanat orgasmit ovat kaukainen muisto vain.. Sektiosta on jo useampi vuosi, eikä tilanne vaan korjaannu edes harjoittelemalla. Todella ikävää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sannan kirja USA:n bestseller!

"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä
      Maailman menoa
      196
      11801
    2. Oikeistolainen luki Med mod att leda : en biografi

...ei tykänny Sanna Marinista
      Maailman menoa
      29
      8194
    3. Metsäalan rikolliset

Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.
      Sotkamo
      58
      6216
    4. Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"

Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..
      Maailman menoa
      171
      5146
    5. Hyvää syntymäpäivää Sanna 40 vee!!!!

ᕼᗩᑭᑭY ᗷIᖇTᕼᗞᗩY Sister ❣️🥰 🎉🎂✨🍰🥳 🥳🎂🥂 🎉🎊🎁🎈🎂
      Maailman menoa
      43
      4902
    6. Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata

Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai
      Maailman menoa
      47
      4480
    7. Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi

Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas
      Maailman menoa
      116
      4383
    8. Missä vaiheessa

Päätit luovuttaa suhteeni?
      Ikävä
      118
      3865
    9. Juuri muiston ne

Rakastuneet katseesi. Huh
      Ikävä
      81