Hei,olen todella huolestunut ja alan jo panikoimaan tilannetta. Pinna on kireellä kuin viulunkieli.
Olen 30-vuotias nainen. Minulla ei ole koskaan aiemmin ollut ongelmia orgasmien suhteen. Ei edes alatiesynnytyksen jälkeen. Aina olen tullut sekä klitoriksesta hieromalla että sisäisesti. Nyt toisen lapsen sektion jälkeen sain aluksi orgasmeja niin kuin ennenkin. Viimeisen kolmen kuukauden aikana on alkanut jotain tapahtua. Ensin alkoi orgasmin laimentumaan eikä tulleet niin voimakkaasti. Seuraavaksi en tuntenut enää klitorista kiihottaessa niin kovaa nautintoa että tulisin kunnolla. Sain kyllä mutta oikein pienen lähes huomaamattoman. Sen jälkeen meni sisäpuoli tunnottomaksi. Nyt en enää tunne kumpaakaan. Olen tosi stressaantunut kun en saa orgasmeja ja seksielämämme meinaa kaatua tähän. Miehen innostus loppuu kun huomaa etten tulekkaan ja sitten itsekin alan stressaamaan etten saa.
Onko jollain muulla ollut vastaavaa?
Onko mitään toivoa palautua tilanteesta ja saada tunto takaisin?
Orgasmit on kadonnut johonkin
8
630
Vastaukset
- Hitaasti hyvää...
Toivottavasti voit puhua asiasta miehesi kanssa! ( Olen mies)
Meillä oli samanlainen tilanne joitain vuosia sitten. Vaimomi oli kovin jännittynyt arvellessaan minun haluavan. Otin "härkää sarvista" Lupasin pitää selibaattia, kunnes tilanne korjaantuisi. Sovimme, että ostaisin hyvän vibran hänelle. Saisi "harjoitella" kaikessa rauhassa, ilman painostustani. Hän ei ollut, kertomansa mukaan, koskaan tyydyttänyt itseänsä.
Aikaahan siinä meni, mutta onnistui kuitenkin.
Nykyään tyydytän hänet usein vibralla ja hän tyydyttää minut perinteisesti.
Tämä on sitten tosi, eikä mainos! - Tuitiikkinen
E-pillerit ja mielialalääkkeet vie himot/tunnon..
- Nainen 30
Hei taas,
Ensimmäiselle vastaajalle:
Kiitos positiivisesta tsempistä. Itse olen tyydyttänyt itseäni jo vuosia joten ei ole uusi asia siinä mielessä itsetyydytys. Kaikkia leluja löytyy ja niilläkään ei tule. Olen keskustellut mieheni kanssa,mutta en koe saavani tukea häneltä. Tai hän ei ymmärrä kuinka iso ongelma tämä on minulle. Tulee lähinnä syytöksiä minun suuntaan siitä kun en tulekkaan niin kuin ennen vanhaan. Oma mies ei olisi vuokseni selibaatissa. Siis jos se tarkoittaa täysselibaattia joka kieltää myös masturboinnin häneltä.
Jos saa kysyä niin johtuiko teidänkin tilanne sektiosta?
Toiselle ihan tiedoksi että en käytä e-pillereitä enkä mielialalääkkeitä.
Tuntuu että olen niin yksin tämän ongelman kanssa. Muilla kukoistaa seksielämä synnytyksen jälkeen ja meillä huoh kaikkea muuta. Täyskatastrooffi.
Olisi kiva jos vielä löytyisi kohtalotovereita,vai eikö teitä vain ole? - Tuitiikkinen
Et käytä, no otetaan kikka 2.
http://olotila.yle.fi/mina/seksi/luonnon-voimalla-potkua-rakkauselamaan
Ruusunjuuresta olen myös kuullut jotain.
Shiatsu voisi myös auttaa.- Nainen 30
Hei , kiitos linkistä. Pitääpä katsella tarkemmin.
- Hitaasti hyvää...
Nainen 30
Ei johtunut sektiosta, emmekä ole analysoineet asiaa mitenkään. Miksi pitäisi?
Minulle ei tullut mieleen syyttää vaimoani "saamattomuudesta" . Kun luin vasataustasi, ajattelin, että pahemmin ei voisi ystäväänsä/kumppaniansa loukata!
(Anteeksi miehesi puolesta)
Vaimoni, minut hyvin tuntien, pyysi minua tyydyttämään itseni hänen hyväilynsä aikana. Näin toimittiin.
Väitetään, että pitkä suhde tappaa seksin. Ei pidä paikkaansa! Vaimoni kanssa olemme toistemme parhaat ystävät (25v)- Nainen 30
Kiitos taas,
ehkä ei analysointi ole aina tarpeellista.
Meillä nyt vaan on tämä elämä hmm haasteellista. (ei ehkä oikea sanavalinta mutta kuvaava)
Minun mieleen olisi erityisesti juuri se että mies masturboisi itseään samalla kun minä itseäni,mutta hän ei tule silloin. On jotenkin sellainen lataus ettei pysty.
Meillä on myös pitkä suhde takana. (yli kymmenen vuotta) Tuntuu niin vaikealta...
Enää ei vaan se auta että toivoo kun toivominen näyttää olevan turhaa.
- Anonyymi
Selvisikö tilanne koskaan..? Minulla on sama tilanne, ja tuntuu että olen aivan yksin asian kanssa. Haluan siis seksiä ja kiihotun kyllä, eli siitä ei ole kyse, mutta entiset ihanat orgasmit ovat kaukainen muisto vain.. Sektiosta on jo useampi vuosi, eikä tilanne vaan korjaannu edes harjoittelemalla. Todella ikävää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin sinne tyhjään tilaan, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki1233932Ohjelma "Rikollisjengien Ruotsi" hyvin paljasti jakautuneen maan
eli ns. ruotsalaiset yhdellä puolella, muslimit ja muut kehitysmaalaiset toisella puolella. Siinäkin hyvin näki mitä ma533403- 2092703
Pidennetään viikko 8 päiväiseksi
Ja jätetään työpäivien määrä nykyiseen 5:een. Tuo olisi kompromissiratkaisu vellovaan keskusteluun työajan lyhentämisest382682Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!
Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem282532Jos Katja Ståhl ei pääse juontamaan Elämäni biisiä, kenet haluaisit nähdä juontohommissa?
Katja Ståhl on ollut kuluvalla viikolla sairaalahoidossa. Jos Katja Ståhl ei pääse juontamaan Elämäni biisiä, kenet halu472003- 1161559
Tiesitkö? Tuure ja Saana Boelius ovat sisaruksia!
Tiesitkö? Tuure Boelius ja Saana Boelius ovat tänä syksynä kumpainenkin reality-ohjelmissa tv:ssä: Tuure Petollisissa ja361548Vähäkankailla ollut ongelmia vuokra-asunnossa
Aina ne ikävätkin asiat tulevat mediaan. Jasmin ja Marko saaneet edellisestä asunnostaan häädöt ja Jasmin todettu varatt1641506Jos elämäsi ihminen
on osoittanut kiinnostuksensa, niin kannattaa vastata edes jotain vaikka mikä olisi. Toista mahdollisuutta ei välttämätt741241