Seinäjoella on hyvä palvelu: rokkibussi kuljetti ilmaiseksi väen keskustasta tapahtumapaikalle. Rytmikorjaamo on 1000 ihmistä vetävä viihtyisä klubi, joka on ennen ollut postiautojen varikko. 5.12 maanantaina halli oli loppuunmyyty, väkeä solkenaan, mutta silti avaranoloinen. Lavatilaa oli paljon, juuri sopivasti tulevaa SV-keikkaa varten.
Siekkarit minun kokemukseni mukaan timmivät nyt esiintymisensä aina vaan täydellisemmäksi. Seinäjoen setin bändi aloitti Lapsien huohotuksilla ja yli kahden tunnin revittelyn, heilumisen, hienroiskunnan, Jukan upeiden kitarointien, hurmoksellisten kappaleiden ja vielä kolmen encoren jälkeen yleisö ei enää tarvinnut enempää, se oli jo kylläiseksi ravittu ja todella herätetty. On mulla unelma solahti paikalleen erityisen napakasti itsenäisyyspäivän aattona. Ei kai tämä Siekkari-rundi voi jäädä viimeiseksi... Tarvetta olisi pieniin klubikeikkoihin myös.
Puoli kahden maissa yöllä viimeinen bussilastillinen rokkivieraita sai vielä kyydin keskustaan. Seinäjoki takasi rennon menon ja hyviä olotiloja. Kiitos bändille! Rytmikorjaamon keikka oli todella tyhjentävä täydellisyydessään. Tervetuloa Oulun Teatrialle.
Sielun Veljet Rytmikorjaamolla
lokaajakuita
0
234
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881517
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101380- 751146
- 1151109
- 681085
- 75971
- 68905
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255890Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12831- 33813