Kärpät on p*ska!!!

Kärppä23

Tänään taivuttiin sarjajumbo Ilvekselle hienoin lukemin 3-0 HIENOA Kärpät!!!

Mikä on Oululaisen kiekkoilun tulevaisuus??K-Laserkin konkurssiin...Kärpät olisi kyllä voinut auttaa,ITSEKÄSTÄ porukkaa koko Kärppien johto...

Kärpät pelaa niin p*skasti,etten kehtaa edes sanoa..Pitää varmaan vaihtaa joukkuetta,mitä suosittelette??Nyt loppui tämä ikuinen Kärppien puolustaminen,täytyy jo vihdoin hyväksyä,että Kärpät on yksinkertaisesti P*SKA!!

Nyt voidaan oikein hyvillä mielin yhdessä haukkua Kärppiä!! :DD
Kiitos Reindeer Kingille,joka on saanut minut tajuamaan Kärppien paskuuden :DD

10

570

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Reindeer King

      Ole Hyvä! Kun tuijottaa vain vanhoja hyviä aikoja käy näin jokaiselle joukkueelle joka ei halua uudistua, aloittakaa saneeraus Junnusta,,,,

    • kärppä23

      Hyvä,että katsoin(taas)Kärppien surkeaa peliä Urho Totalilta,sellaisen kun meninkin ostamaan,jotta voisin katsoa kaikki Kärppien mahtavat pelit :D
      Tämän päivän pelin jälkeen tajusin,että täytyy tulla oikaisemaan mielipiteeni Kärpistä..Eikä tunnu pahalta sanoa tätä,Kärpät on p*ska!! :D
      Toivottavasti voimme nyt sivistyneesti puhua palstalla,sillä eihän meillä taida nyt enää niin paljoa erimielisyyksiä olla :DD
      Katsotaan sitten jos Kärppien peli alkaa parantua(ei tarvitse sitä odottaa),että tuleeko niitä erimielisyyksiä.. :DD
      Jos jotain haluaa Kärppien pelille tapahtuvan,niin tarvitaan ehdottomasti uusi(a) pelaajia(en nyt tarkoita mitään tsekkejä) :DD Kärppien nykyiset pelaajat ovat surkeita,ei kunnollista maalintekijää,huonoja puolustajia,mitä vielä..
      Jos jotain positiivista,Salomäki! Siinä on huikea pelimies!Eikai sitä tarvitse perustella??

    • Reindeer King

      Ja jatkakaa Arasta, jos valmentaja ilmoittaa että hyvä puoli oulussa on se että pääsee pelin jälkeen illalla lentään äkkiä mamman luo iltateelle,,,kertoo paljon miten sitoutunut on joukkueeseen ja vaatii joukkueelta sitoutumista, outo yhtälö!

    • kärppä23

      Tuota en ole kuullutkaan,,tosiaan outo yhtälö...Varmasti parempi valmentaja saisi edes vähän enemmän liikettä tuohon kärppien p*skaporukkaan!!

    • Reindeer King

      Kommentti tuli haastattelussa kun sopimus julkaistiin,,,,,,,

    • kärppä23

      Aivan,menee jo pikkuhiljaa hermot tähän kyseiseen joukkueeseen,pelaajiin ja valmentajiin... :DD

    • ööö...

      Siis mitä??

    • Reindeer King

      Tulokset puhukoon puolestaan,,,,

    • Aly-959

      Omat suosikit ifk. Kärpät.

    • Kärpät rules

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1071
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      136
      969
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      303
      777
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe