Elikkä siis häiritsee ihan sikana kun en muista, että mikä se on oikeelta nimeltään.. Ihan sika ihana leffa "Nallen joulu". Siinä on hirveesti leluja ja lelukauppa ja sit se nalle jää sinne lelukauppaan ja se yrittää päästä sieltä pois.
Oisin todella kiitollinen jos joku sattuis muistaa tämän ! On tästä aikaa ainaki se 12-14 vuotta
HÄIRITSEE ! APUA ! LASTEN ELOKUVA KADOKSISSA!
6
1956
Vastaukset
tulee mielee petteri punakuono missä se nalle pukeutuu sellasee kaapuu ja alkaaa siks lelusieppariks ku se jätettii se lahja sinne.
- uuba
mulle tuli mieleen lelukaupan karhun/nallen joulu -kirja, jota luin joskus suht pienenä, ja mielestäni siitä on tv-tuotantoakin tehty... niin että kannattaa googlesta esim. kuvahaulla katsoa jos näyttäisi tutulta?
- uuba
esim. tässä siis kuva kirjasta: http://www.huuto.net/kohteet/lelukaupan-karhun-joulu/200785628
- miukutuubi-90
Elokuvan nimi on englanniksi The Teddy Bears' Christmas. Muistelisin että elokuvan nimi oli suomeksi Nallekarhun Joulu. Kansipaperi oli punasävyinen, ja kansikuvassa taisi olla kaksi nallea kuusen alla. Julkaisuvuosi oli Suomessa muistaakseni 1994 tai 1996.
En ole nähnyt tätä lapsuuteni jälkeen, mutta muistelisin että ruskean sävyinen punatakkinen nalle lähti etsimään lelukaupasta omistajansa pikkusiskolle omaa nallea. Lopussa kommelluksien jälkeen itse joulupukki taisi viedä nalluskan ja uuden tulokkaan kotiinsa. Elokuvan kesto oli vain puolisen tuntia.
http://www.imdb.com/title/tt0140605/
Kannattaa yrittää etsiä Youtubesta videoita englanninkielisellä nimellä. Suomikasettiin voisi törmätä kirpparilla tai huuto.netissä. - Anonyymi
nunnu-nallen seikkailut!!!!
- Anonyymi
Tietäisikö kukaan, mikä on The Tangerine Bear -elokuvan nimi suomeksi? Olen yrittänyt Googlesta etsiä, mutta en löydä suomenkielistä nimeä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin262866Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee252058Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1121568- 761329
Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh71258Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi1381196- 641036
Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I10954Ollaan kuin yö ja päivä
Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.70901- 102877