Kiusaaminen

Kiusattu....

Oon 13v poika, koulussa jengi nimittelee, tönii, heittelee muhun kumeja.. Mulla ei oo sen takia paljoo ystäviä. Sitten vapiksella tyypit joita en tunne kun vähän ( ei samasta koulusta ) Semmoset 12v pojat alkaa heittelee lumipalloi naamaa ulkona.. Ne kysy nukunko? Menin lepäämään pois tilanteesta. Ne kysy: ollaanko lumisotaa? Emmä ny jaksa. Oon muka laiska tyyppi. Suutuin, otin lähimmällä olevan tyypin perään juoksee kun ne lähti pakoon, menin yhen tyypin perään tönimällä käsilla maahan jolloin se tippu, työnsin vähän päätä lumeen. Aloin muka ragettaa? Sit ne alko kolmestaa haukkuu.. En jaksa tehä hirveesti mitään.. Mitä mieltä ootte?

4

82

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyttö-16v.

No tuo on vaan tuota tuon iän niin perus perseilyä... Eli ylä-aste ikä on just tuota...

Mutta jos oot viisaampi, etkä osaa lähtee tuohon mukaan (mistä oon erittäin ylpee) niin, sano vaan opettajille, on sekin parempi olla "rollikello" kuin että ottaa koko ajan nälvintää niskaasa... sit voitte yhdessä kattoo mikä on paras vaihtoehto sulle tuosta selviimiseen :)

• jonne86

Komppaan ylläolevaa. Perus seiskaluokka. Koita kestää...

• -J.

Laita niiden k*sipäiden puh. numero mulle mailiin niin kerron niille mitä tapahtuu jos se pelleily siellä koulussa jatkuu!

[email protected]

• Kuulostaapa kurjalta, että sua on kohdeltu koulussa tollain. Ensinnäkään sä et ansaitse tollaista kohtelua. Sua, niin kuin kaikkia muitakin, pitää kohdella hyvin. Totta kai vihastut, kun sua kohdellaan väärin. Se on tervettä. Mutta toinen asia on se, mitä sitten teet. Komppaan edellistä siinä, että ei kannata lähtee vastaan samalla mitalla. Siitä ei synny mitään hyvää.

Olisko sulla joku aikuinen, jolle voisit luontevasti kertoa tuosta? Kiusaaminen on saatava loppumaan. Tietenkin, jos uskallat, on hyvä, että sanot itse kiusaajille, että "tämä saa loppua nyt". Mutta aikuisista kannattaa kertoa asiasta vähintäänkin omalle vanhemmalle tai huoltajalle ja koulussa joko opettajalle tai kuraattorille. On aikuisten tehtävä ja velvollisuus auttaa sinua tuossa asiassa.

Älä jää yksin! Sinä olet arvokas ja sinua kannattaa suojella.

Yst. terv. Suvi Kaikkonen, Olarin seurakunta, erityisnuorisotyö

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiinni on siekkilän yliajaja

Eilen illalla saatu kiinni Varsinais-Suomessa tämä henkilö.
      Mikkeli
      18
      1946
    2. Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan

Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs
      Ikävä
      56
      1814
    3. Oletko valmis? Meidän tarinaan

Rakastan sinua ❤️
      Ikävä
      82
      1443
    4. Maskuliininen herrasmies

Tekee aloitteen. 🌸
      Ikävä
      176
      1418
    5. Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"

Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli
      Maailman menoa
      309
      1397
    6. Näyttävin pariskunta

Ketkä lie tällä kylällä kääntää päät?
      Suomussalmi
      21
      1389
    7. Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla

Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      98
      1015
    8. Ollaanko me tyhmiä mies?

Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä
      Tunteet
      62
      984
    9. Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.

Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää
      Ikävä
      34
      975
    10. Kannattaako kaikki Abrahamilaiset uskonnot jättää?

Ja seurata jotain ihan muuta?
      Hindulaisuus
      349
      874
    Aihe