http://alastonsuomi.com/deedeebunny/images/1067444
Tällaisia harrastuksia niillä kotiäiteillänne on. Ja ei ole ainut! Nyt joka isäntä etsimään se vaimo näiltä sivustoilta!
Kenen vaimo tämä on??
12
4086
Vastaukset
- ihan soiva peli
Kyllä tota panis.
- helmi l
MOI
SE on TERON vaimo!!!
terkut!! - Polttoväli...
Juu, kuvatkaa vain itseänne lyhyen polttovälin kameroilla niin saamme nauraa hassunnäköisille kuville. :D Vähän mittasuhteet heittää...
- Kullikivaaja
Saako millasella polttovälillä kyrpään lisäaenttejä kuviin?
- .
Jumalan terve sinullekin!
Minä en ole kenenkään vaimo. Voi hyvä luoja että naurattaa! :D
Ystävällisin terveisin,
kuvassa esiintyvä henkilö
Ps. Jos sinua pikkusieluista ihmistä ahdistaa noin paljon, niin mitä ihmettä sinä pyörit katselemassa minun kuvia kyseisellä sivustolla? Hanki elämä. Minulla on hieno sellainen :)- kikkeli kovana
OOTKO YYHOO??
- Anonyymi
Löytyykö näitä kuvia joltain ?
- Teron vaimo
Minäkin oon teron vaimo vai miten se oli... Oon alastonsuomi jäsen. S...TANAN PÄSSIT.
- .
Joo, olen YYHOO ja petän Teroa internetissä Anteron, Sepon, Ismon, Antin, Tepon, Matin ja Jorman kanssa.
Tai voisikohan olla, että...
Ei, en ole YYHOO. Lapsellani on ihana, lämmin ja terve suhde molempiin vanhempiinsa, vaikka hänen vanhempansa eivät ole koskaan yhdessä olleetkaan ja toisella heistä näkyy tissit netissä.
Enkä ole kenenkään vaimo, en avovaimo, en tyttöystävä, enkä kenellekään mikään sellainen, että olisi mitään syytä loukkaantua tai järkyttyä siitä, että minulla on profiili kyseisellä sivustolla. Mutta tämän enempää minä en ala käymään netissä julkisesti läpi minun lapseen tai siviilisäätyyn liittyviä asioita, koska sellainen on ihan älyttömän typerää. Voit aukoa sitä naamaas jatkossa siellä AS:ssa.- Kiltti isi
Kyllä minä sinua nussisin.
- .
Minäkin nussisin itse itseäni jos se olisi käytännössä mahdollista.
- Havia pimppiin vaan
Nussi kynttilällä. Onko sulla tiukka?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .995305Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453573Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503205Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4432496Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2521537Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121291- 851289
- 771238
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321213Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1381139