Mulla on Soneran 24 megan yhteys. Kun verkkokaapeeli on kiinni koneessa,se antaa n.16 megaa. Kun käytän langattomasti,niin nopeus on enää n.11 megaa.
Modeemi on Zyxel p-660hw-d1. Olen koittanut myös uudella A-link modeemilla,mutta se antaa vielä jopa megan vähemmänkin,joten pistin tämän muuten hienosti toimivan Zyxelin takaisin.
Käytössä HP:n vuoden vanha dv7-6010 läppäri ja Windows 7.
Onko siis normaalia,että langattomasti häviää noin 5 megaa?
Voisiko tälle jotain tehdä?
5 megan häviö wlan yhteydellä?
4
232
Vastaukset
- Kuusirinne
Minulla ei tapahdu lainkaan häviötä käyttäessäni Thomsonin kaapelimodeemiin kytkettyä Buffalon reititintä.
Käytössäni on 10 megan yhteys, läppäri myös vuoden vanha Samsung R780 ja langattomassa verkkokortissa käytössä uusin netistä ladattu ajuri. Ei vanhallakaan ajurilla mitään häviötä esiintynyt, mutta päivitän laitteistoajureitani aina sitä myöten, kun uusia ajuriversioita ilmestyy.
Voisiko vika olla modeemisi asetuksissa? - Aloittaja.
Modeemin asetuksey ja päivitykset tarkistettu tänään Zyxelin tuen kanssa,ok.
Verkkokortissa uusin päivitys.
Mikään ei auta. - jjkoooo
Mulla 24 nimellisyhteys,todellinen 10-13,johtuen pitkästä kuparilinjasta keskuksen ja kämpän(syrjäinen omakotitalo) välillä.
Operaattori on Elisa ja sitä ennen Sonera,mutta nopeus molemmissa sama,eikä kuulemma muuksi muutu ennen linjojen uusimista. - Aloittaja..
Täällä päin on tehty joitain parannuksia Soneran toimesta.
Ping on aina n. 5-15,mitä se nyt ikinä tarkoittaakkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään
"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El1436738MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!
Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny615843Orpon hallitus paskoi kaikki hommat
ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.884509NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu
narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun994426Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois
Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja1574241Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?
Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.921600- 3951490
- 821349
HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta
Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a301335Onko kaivattusi muuttunut sinä aikana
Kun olet hänet tuntenut? Jos, mihin suuntaan? Mistä epäilet muuttumisen johtuneen?421122