Tarvitsenko suosittelijan?
Miten HSS:n jäseneksi?
11
443
Vastaukset
- Laita tekstari
Et tarvitse. Ainakin ennen vallankaappausta tekstari riitti. Näin saatiin sisään riittävästi uusia jäseniä, jotta saatiin jäsenkunta vaihdettua.
- Börjeee
Kielitodistus tarvitaan ruotsin kielen taidosta.
- kärsimys
Ei tarvi.
Voisko jäseniä armahtaa ja vaihtaa tiedotuksen suomeksi tai englanniksi? Muodon vuoksi käytettävä ruotsi on aivan ala-arvoista.
- Äkkiä.
Liity ihmeessä, ja mahdollisimman nopeasti.
Rahojasi tarvitaan. - Tule vaan
Jos sinullla on visioita (ihan mistä tahansa) pääset suoran hallitukseen.
Taloustietämykseksi riittää, että osaat kuluttaa.- Kasva vain
Tässä talousmiesten oppeja vähän soimitaan:
http://www.kauppalehti.fi//5/i/talous/uutiset/etusivu/uutinen.jsp?oid=201112107447
Mutta onneksi hssllä ei tämmöisiä pahanilman lintuja kuunnella vaan halutaan saada palkit taivaisiin. - Jolla kauppias
Joo vajan kattokin korjattiin vähän sinne päin.
Tarvitaan rahaa uusinta korjaukseen.
Jäseneksi vaan ja maksajaksi.
- Peräkammaripoika
Olen harkinnut hai-veneen ostamista. Ovat kuulemma hyviä puuklassikkoja, joita saa edulliseen hintaan. Olen myös erityisen kiinnostunut hallitustyöskentelystä yhdistyksissä. Mitäköhän tehtäviä olisi tarjolla. Voisin vaikka ryhtyä HSS-aktiiviksi, jos pääsee heti sisäpiiriin.
- BiggerBetter
Liian pieni.
Osta joku iso raato samaan hintaan.
Pääset piireihin.
- 3 + 14
Ehdottomasti!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1821800
- 108997
- 94884
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19703- 52674
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42578Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m172534Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä26511Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;193466