Olen rakastunut varattuun mieheen. Mies tietää tunteistani ja on osoittanut että jotain tunteita hänelläkin on vaikka puhuttu ei olla aiheesta. Mitähän tämä mies mahtaa haluta; hän katselee tosi pitkään silmiini, on selvästi ihastunut (on vaan ujo, kuten minä myös, eikä paljoa uskalleta puhua). Hän on järjestänyt kaksi sellaista päivää että ollaan voitu olla yhdessä, kuitenkin niin että muutakin porukkaa on koko ajan paikalla. Itse olen sinkku ja olisin valmis mihin vaan mutta minua nyt kovasti mietityttää miten tulisi toimia. En voi alkaa varatun kanssa vehtaamaan mutta voiko olla niin että hänkin olisi minuun rakastunut/ihastunut? Vai onko ihan vaan seksin perässä. Olen kiltti nainen sanan varsinaisessa merkityksessä enkä missään nimessä ole antanut ymmärtää että minulta saa kuka tahansa milloin tahansa. En voi unohtaa tätä miestä, ainakaan ennen ennenkuin saan selvyyden mitä hän haluaa. Ja kuinka paljon mies ylipäätään haluaa nähdä vaivaa jos olisi vaan seksi perässä? Tätä on nyt kuitenkin jatkunut jo yli puoli vuotta. Me nähdään noin kolme kertaa viikossa mutta aika hitaasti asiat ja aika menee kun ollaan niin kovin ujoja molemmat. En oikein tiedä miten pitkälle voin mennä... Varattu kun on niin en saisi mennä enää pitemmälle. Mutta toisaalta, jos hänkin olisi rakastunut minuun ja haluaisi oikeasti ensin tutustua ja "ottaa selvää" kannattaako meidän jatkaa. Mitä oikein tekisin??
Varattu mies, mutta olen silti rakastunut häneen
33
5728
Vastaukset
- ööh..
sika mieheksi. mitä jos hän tekee sinulle sitten saman jos päädytte yhteen. ei kiva
- Sika naiseksi ?
Miksi sanot "sika mieheksi" ?? Tekeekö se muka miehestä sian, jos hänellä on tunteita, vaikka onkin varattu ? Tunteita ei voi käskeä eikä estää. Jos rakastuu niin rakastuu. Ootko itse m vai n ?
- tunteellisia eläimiä
Sika naiseksi ? kirjoitti:
Miksi sanot "sika mieheksi" ?? Tekeekö se muka miehestä sian, jos hänellä on tunteita, vaikka onkin varattu ? Tunteita ei voi käskeä eikä estää. Jos rakastuu niin rakastuu. Ootko itse m vai n ?
No, tunteita ei voi valita, mutta tekonsa voi. Ja ne tunteethan tulee ja menee...
Eli väkisinkin tuossa miettisi, miten luotettava kumppani sellainen voi olla, joka on jo sitoutunut yhteen ihmiseen - ehkä naimisiinkin asti! - ja sitten kun se rakastumisen muutaman kuukauden kestävä huuma iskee päälle, on heti valmis vaihtamaan uuteen lyyliin. Ei kovin houkuttelevaa, paitsi jos nimenomaan etsii pientä seikkailua...
Eikä ap. voi mitenkään tietää, onko tyyppi ns. sarjarakastuvaa sorttia, eli sellainen tapaus ,jolla on aina jokin "tilanne päällä".
Tutustuminen ja seurustelu varmaan antaisi vastauksia noihin epäluuloihin, mutta niin kauan, kuin toinen on vielä kiinni toisessa suhteessa, se tutustuminen voi olla hankalaa eikä vastaa "oikeaa" tilannetta. Ja aloittajan kannalta siinä on iso riski, että jos hän nyt alkaa aktiivisesti tapailla tuota miestä, niin jämähdetäänkin vain salarakkaiksi.
Ap:lle sanoisin, että kun kerran lapsia ei ole kuvioissa, mitään erityistä moraalista estettä en tuossa tilanteessasi näe - kaikki osapuolet ovat kuitenkin aikuisia ihmisiä ja oletettavasti osaavat huolehtia itsestään. Ja koska olet itse sinkku, sinulla ei ole kovinkaan paljon menettävää, eli sen kuin lähdet kokeilemaan mitä siitä tulee - mutta pidä silmät auki, sinulla on täysi syy olla hyvin epäluuloinen. :-) - elää ja anna toisten
tunteellisia eläimiä kirjoitti:
No, tunteita ei voi valita, mutta tekonsa voi. Ja ne tunteethan tulee ja menee...
Eli väkisinkin tuossa miettisi, miten luotettava kumppani sellainen voi olla, joka on jo sitoutunut yhteen ihmiseen - ehkä naimisiinkin asti! - ja sitten kun se rakastumisen muutaman kuukauden kestävä huuma iskee päälle, on heti valmis vaihtamaan uuteen lyyliin. Ei kovin houkuttelevaa, paitsi jos nimenomaan etsii pientä seikkailua...
Eikä ap. voi mitenkään tietää, onko tyyppi ns. sarjarakastuvaa sorttia, eli sellainen tapaus ,jolla on aina jokin "tilanne päällä".
Tutustuminen ja seurustelu varmaan antaisi vastauksia noihin epäluuloihin, mutta niin kauan, kuin toinen on vielä kiinni toisessa suhteessa, se tutustuminen voi olla hankalaa eikä vastaa "oikeaa" tilannetta. Ja aloittajan kannalta siinä on iso riski, että jos hän nyt alkaa aktiivisesti tapailla tuota miestä, niin jämähdetäänkin vain salarakkaiksi.
Ap:lle sanoisin, että kun kerran lapsia ei ole kuvioissa, mitään erityistä moraalista estettä en tuossa tilanteessasi näe - kaikki osapuolet ovat kuitenkin aikuisia ihmisiä ja oletettavasti osaavat huolehtia itsestään. Ja koska olet itse sinkku, sinulla ei ole kovinkaan paljon menettävää, eli sen kuin lähdet kokeilemaan mitä siitä tulee - mutta pidä silmät auki, sinulla on täysi syy olla hyvin epäluuloinen. :-)No silloin ei ole ollut kauhean tosissaan alun alkaenkaan, heitä häntäheikeiksikin kutsutaan. Monesta näkee jo päällepäin kun energisesti esiinnytään että näytelmäähän se kaikki vain on ja hetken päähänpistoo koko avioliittotouhu.Kun ihminen on tosissaan se on jokseenkin vakavana ja nöyränä avioliittoon mennessään koska se on tunteita liikuttava asia ja pitäisi niin olla. Sitten voi tulla asioita parisuhteessa kun toinen ihastuu mutta jos ei ylitä rajaa on ok jos syy sille löytyy. Pettämistä suosittele en kenellekään siitä voi saada paskat jäljet itsellekin loppuelämäksi!
- EIVARATTUJA!
Sika naiseksi ? kirjoitti:
SIKA NAISEKSI? niinpä, ei se mies ole mitään tehnyt..
nainenhan tossa on kodinrikkoja.
Olisiko susta kivaa jos sun oma mies alkais pelehtii sen työpaikalla olevan varatun naisen kanssa? mieti itsesi sen vaimon saappaisiin..
Kuitenki sinkkuja ja vapaalla olevia on vaikka kuinka paljon, pientä respektia suhteisiin ja ota sellanen kaveri joka ei ole jo SITOUTUNUT johonkin.
jos hän ei ole mitään vielä sanonut niin hän varmaan ei ole vain UJO, vaan ehkä ei vaan ole kiinnostunut kuten sä. koska on jo naimisissa ja haluaa olla uskollinen vaimolleen ja myös työpaikka romanssi jutut ei hyvään johda.
Sinä kuvittelet olevas kiltti, ei Kiltit ihmiset tunge nokkaa varattuihin ihmisiiä ja kunnioittaa parisuhteita! ON RIKOS haluta jotain mikä on jo toisen, raamattukin sen jo sanoo!
Hanki oma mies eläkä toisten omia!Epätoivoinen.
- heimo huttunen
rakastaminen / rakastuminen ei voi olla koskaan väärin !
- Anonyymi
On tietysti väärin on jo s UKKOMIES kuolaa perään! Hyi saatana🤬
- kerhoreppu
Oletko koskaan ajatellut, miltä sinusta tuntuu kun tämä samainen mies toimisi toisen naisen kanssa juuri näin jos te oikeasti eläisitte parisuhteessa.
Usein varatut vain flirtailevat mutta voin olla myös väärässä,oletko miestä nuorempi? - ealhhl
Ja ilmoita sitten sen vaimolle heti jos aiotte olla yhdessä koska kukaan ei halua tulla petetyksi ainakaan siilleen että toinen puolisoista on monta kuukautta "vieraan" kanssa, helpompi kun ilmoitat heti kun olette naineet eka kerran?!
- omalle kohdalle?
höpö höpö vaimo ottais vain eron ja lapset ja lapsen lapset jäis ilman mummulaa mietippä sitä !!!!?!!!!!
- Nnainen
Heimut ironisesti ottaen toi olikin hyvä neuvo toi "Ota selvää VAIMOLTA, kannattaako ko äijän kanssa alkaa alkaa seukkaamaan", heh-heh! Osoittais terävästi tilanteen ongelmat, eikö?
- kedsa
Mielummin ennen naimista,
- Ullis+
Voi olla mitä vaan, miehet voisi vastata tähän. Etenkin ne joilla kokemusta...
Mies etsii mahdollisesti susta ainoastaan arjen piristystä, oman suhteen lisäksi. Voi varmasti olla ihastunutkin, tunteilleen nyt ei mitään mahda mut mitä niille tekee niin sille voi jokainen jotain. Piristys ei tarkoita seksiä välttis, sitäkin kuitenkin miksei ,jos saa. Mies kuitenkin on varattu, kuinka vakava/pitkä suhde?
TAI sitten olet itse kuvitellut kaiken! Olet itse ihastunut ja alkanut vaistomaisesti katselemaan sitä miestä, ja mies on ihmeissään ja miettii kuumeisesti päänsä puhki miksi katselet häntä, varattua. Kun toista katsoo, vilkuilee, alkaa toinenkin vaistomaisesti toimimaan samoin. Pitkään, ystävällisesti jne.
Tässä kohtaa voi syntyä väärinkäsitys. Voi olla että olet omassa päässäsi vain kuvitellut miehen järkkäävän tapaamisia missä näette, ehkä se on vain sopivaa sattumaa ja sun toiveita jotka on käyneet toteen.
Mistään et voi olla varma ennen kuin puhut, kysyt mieheltä :) Älä päästä itseäsi leijumaan liikaa, jos tuleekin tyly pakki niin sydämesi saa osuman.- yritä ymmärtää
Joo mutta on miehilläkin tunteet ihan samalla tavalla ja kyllähän se kylmä kaivo lämmintä vettä kaipaa tms. ;) Jos liitto päästetään/jostain syystä ajautuu tunnekylmään arkitilanteeseen (ei seksiä, ei läheisyyttä, erillaan yhdessä) on aika luonnollista että pieniä ihastuksia saattaa tulla...ja rima joskus ylittyä ellei ole siitä aiempaa kokemusta josta olis voinut oppia miten helvetin väärin se loppujen lopuksi on elää perheellisenä itselleen vaikkakin ymmärrettävää!
- btdt
Voihan se katsella myös turvallista takaovea poistua nykyisestä suhteestaan. Ei yksinjäämisen riskiä vaan joku valmiina ottamaan koppia
- pöh sanon ma
tuskimpa kukaan tarkoituksella sillee ajattelee ellei ole joku todella itsekäs ja psyko ihminen, hioa nyt sellaisia strategioita hei järki käteen ihmiset on heikkoja vaikka se on väärin!
- tuskin kannattaa
Mistäpä noista miehistä tietää ja niiden parisuhteista, mutta luultavasti nyt on niin, että sinun kannattaisi unohtaa koko mies. Hän on siis varattu. Voihan tietysti olla, että kaikki ei ole ihan kohdallaan hänen liitossaan ja ero tulee jossain vaiheessa. On kuitenkin aika todennäköistä, että joutuisit kärsimään.
Kerrot olevasti kiltti. Kuulostat ihan minulta siinä mielessä. Itse sorruin tapailemaan varattua miestä vuosia sitten. Kaduttaa. Hän kyllä huijasi minut juttuun mukaan. Kun antaa tunteiden viedä, lopettaminen on vaikeaa. Siinä sitten saattaa tuhrautua useita vuosia toivottaman tapauksen takia. Miehet ovat usein just sellaisia, että eroa ei oteta, mutta voidaan kyllä tapailla toistakin naista ja siten tuottaa harmia tälle naiselle, jolla on myös vain tämä yksi elämä. Minun tapauksessani kyseessä oli tunnekylmä itsekäs kpää. Hänelle ei varmaan tullut mieleenkään, että koukutettuaan minut hän esti minua löytämästä jotain toista miestä. Rakastunut ei tajua yhtään mitään, ei voi vaihtaa kumppania. Väärään ihmiseen rakastuminen on suorastaan tuhoisaa. Ole siis varovainen. Maailma on miehiä täynnä. Kukaan ei ole korvaamaton.- ukkomiesten lelut
Ei se kuule niin helppoa ole jos elää tunnekylmässä suhteessa vaikka oikeinhan se perhettä kohtaan ole.Ehkä sinä olit "lelu" tai "hyväksikäytettävissä" mutta on sellaisiakin rinnakkaissuhteita joissa kehittyy molemminpuolisia tunteita (joita huom. mies ei välttämättä sinulle kerro).Eikö olisi helpompi elää ilman vihaa sydämessä ellet sitten ollut täys lelu miehelle? :)
- tuskin kannattaa
ukkomiesten lelut kirjoitti:
Ei se kuule niin helppoa ole jos elää tunnekylmässä suhteessa vaikka oikeinhan se perhettä kohtaan ole.Ehkä sinä olit "lelu" tai "hyväksikäytettävissä" mutta on sellaisiakin rinnakkaissuhteita joissa kehittyy molemminpuolisia tunteita (joita huom. mies ei välttämättä sinulle kerro).Eikö olisi helpompi elää ilman vihaa sydämessä ellet sitten ollut täys lelu miehelle? :)
Ai sinä olet yksi näistä kpäistä? Ja että on oikein huijata viattomia sivullisia ukkomiesten huviksi? Se ei kuule ole ollenkaan oikein, eikä sellaista tee muuta kuin kpää, joka luulee, että hänen ku11insa onni on tärkeintä maailmassa. Ettet vain olisi se mies jota itse tapailin, yök, yök..
Ja kyllä se nyt vain on yllättävän helppoa elää oikein: kunnon miehet eroavat, eivät riko monen elämää. Mutta sinulle tällainen ei ole tainnut tulla edes mieleen. Luoja sinun kaltaisiltasi varjelkoon. - Iso Kusipää
tuskin kannattaa kirjoitti:
Ai sinä olet yksi näistä kpäistä? Ja että on oikein huijata viattomia sivullisia ukkomiesten huviksi? Se ei kuule ole ollenkaan oikein, eikä sellaista tee muuta kuin kpää, joka luulee, että hänen ku11insa onni on tärkeintä maailmassa. Ettet vain olisi se mies jota itse tapailin, yök, yök..
Ja kyllä se nyt vain on yllättävän helppoa elää oikein: kunnon miehet eroavat, eivät riko monen elämää. Mutta sinulle tällainen ei ole tainnut tulla edes mieleen. Luoja sinun kaltaisiltasi varjelkoon.Kunnon miehet eivät eroa ja riko monen miehen elämään. Kunnon toiset naiset tyytyvät osaansa ja siirtyvät siististi takavasemmalle, kun aika koittaa.
- Järkeä järkeä
ukkomiesten lelut kirjoitti:
On luonnollista että aviosuhteessa tai pitemmässä suhteessa tulee välillä tunnekylmiä aikoja kuin myös tunteita täynnä olevia aikoja. Ei kenenkään elämä ole pelkkää hyvää ja onnellista tunnetta. Ei kukaan ole aina onnellinen. Juuri näissä hetkissä jolloin tunnekylmyyttä on ihastuukin helpommin. Se ei tarkoita sitä että heti pitää mennä vieraisiin tai etsiä uutta tunteensa kohdetta. Jos aina hakee vain rakastumisen ja rakkauden tunnetta, ei kasva ikinä aikuiseksi. Se on vain pinnallista elämää jos tunteidensa mukaan tekee ratkaisuja, ei sellainen ole vakaa ihminen ollenkaan. Hän on enemmänkin ihmisten tunteilla leikkijä. Tunteet tulee ja menee ja liikuu, se kuuluu elämään. Aikuinen vastuunsa tunteva ihminen ei mene joka tunteen vietävänä ja pilaa jo olemassa olevaa suhdetta.
- onnea joka päivä
Järkeä järkeä kirjoitti:
On luonnollista että aviosuhteessa tai pitemmässä suhteessa tulee välillä tunnekylmiä aikoja kuin myös tunteita täynnä olevia aikoja. Ei kenenkään elämä ole pelkkää hyvää ja onnellista tunnetta. Ei kukaan ole aina onnellinen. Juuri näissä hetkissä jolloin tunnekylmyyttä on ihastuukin helpommin. Se ei tarkoita sitä että heti pitää mennä vieraisiin tai etsiä uutta tunteensa kohdetta. Jos aina hakee vain rakastumisen ja rakkauden tunnetta, ei kasva ikinä aikuiseksi. Se on vain pinnallista elämää jos tunteidensa mukaan tekee ratkaisuja, ei sellainen ole vakaa ihminen ollenkaan. Hän on enemmänkin ihmisten tunteilla leikkijä. Tunteet tulee ja menee ja liikuu, se kuuluu elämään. Aikuinen vastuunsa tunteva ihminen ei mene joka tunteen vietävänä ja pilaa jo olemassa olevaa suhdetta.
onpa joka päivä onnellinen :)))) Mietis hei perustukset miks oot suhteessa onhan meitä moneen junaan...
- pasi
Olin itse naimissa ja seurustelin samalla toisen naisen kanssa. Olin aina huolissani miksi hänellä ei ole oikeaa vapaata miestä. Vuosia kului erosin vaimostani ja menime naimisiin. Ei rakkaudelle voi mitään.
- ...
Kunnes tulee se seuraava oikea..
- 9+14
Itse nostan oikeastaan tolle miehelle hattua..
nojoo, tai myönnetään että toi tapaamisten järjestäminen (jos se miehen puolelta suoraan tulee tarkoituksena tavata sinut) on tosi veemäistä toimintaa,
mutta jos on puoli vuotta kulunut eikä ole tehnyt elettäkään sinua tavoitellakseen sänkyyn tai mihinkään muuhunkaan kertoo paljon, nimittäin siitä että miehen nainen on henkilö kenen kanssa kyseinen ukko tahtoo elämänsä viettää ja jakaa, jokaiselle pitemmässä parisuhteessa olevalle tulee välillä mieleen "mitä jos" ajatuksia, niin naisille kuin miehille, just näissä tilanteissa tulee jako uskollisten ja kusipäiden välissä... kuvailemasi mies vaikuttaisi ensimmäiseltä tapaukselta, ja toivottavasti sellaisena pysyykin.
Ja leikitääs huvikseen ajatuksella JOS päätyisit tuon miehen kanssa yhteen, jos hän ilmoittaisi rakastavansa sinua ynnä muuta, jättäisi naisensa, puoli vuotta sen jälkeen kun ei ole tehnyt kuitenkaan konkreettisia eleitä, kertoo se taas siitä että mies ei ikinä tulisi pääsemään syyllisyydestä eroon mitä teki naisensa selkänsä takana sinun kanssaan, ja melkovarmasti koittaisi paikata välejä koko teidän mahdollisen seurustelun alkuhetkistä lähtien exäänsä ja saisit kuulla monta itkuvirttä siitä miten ero naisesta jota on aikanaan rakastanut ottaa lujille, ennemmin tai myöhemmin mahdollisesti ilmottaisi haluavansa olla hetken yksin ja seuraavaksi saisitkin ilmoituksen että mies tahtoo takaisin exänsä luo.
jos exä enää siinä kohtaa ottaisi, tuskinpa.
Olisit aina kakkonen tunteiden puolesta tuolle exälle.
Karua, mutta totta.. onneksi maailmassa on aika monta muuta miestä, minkä takia ihmisten on pakko iskeä näppinsä varattuihin???
Ei millään pahalla mutta haloo?!
Se on VARATTU, toisen naisen rakastama ja vaalima.- 9+14
oho olis voinut oikolukea ennen lähetystä, oli kieliopillisesti ihan harvinaisen päin mäntyä.. eiköhän pointti kuitenki selvinny.
- vaihtoehto 2
"Ja leikitääs huvikseen ajatuksella JOS päätyisit tuon miehen kanssa yhteen, jos hän ilmoittaisi rakastavansa sinua ynnä muuta, jättäisi naisensa, puoli vuotta sen jälkeen kun ei ole tehnyt kuitenkaan konkreettisia eleitä, kertoo se taas siitä että mies ei ikinä tulisi pääsemään syyllisyydestä eroon mitä teki naisensa selkänsä takana sinun kanssaan, ja melkovarmasti koittaisi paikata välejä koko teidän mahdollisen seurustelun alkuhetkistä lähtien exäänsä ja.."
Entäpä jos se ei menisikään noin sitten kuitenkaan vaan vaikka eksäkin löytäis paremman ukon ittelleen ja kaikki olis kavereita keskenään jollain tasolla vaikka??
Onhan noita eronneita ja uudelleen avioituneita ihmisiä maailma täys eikä siinä yksi ainut sääntö päde.......................Vai meneekö asia mielestäsi AINA näin.Järkevät ihmiset jotka pystyy asiat käsitteleen ja tunteita ei enää oo pääse yli, leikkijät ja itseään pakenevat ehkä toinen juttu vaikka hyvän varoituksen ap:lle annoitkin.
- Piinaaaaa
Mitäs minä teen?
Varattu mies rakastunut minuun,minä en häneen...
Hän oli mulle vain yhden illan juttu...
Nyt hän pommittelee viestein että hän ei saa mua ajatuksistani.
olen sanonut että ota järki käteen.
Minä en halua häntä enää...
En ole ihastunut edes. - mies
Koska taas vietätte aikaa yhdessä?
- ei kandee
Pari kertaa on minullekin noin käynyt. Mies on varattu ja ihastunut. Molemmilla kerroilla on kuitenkin käynyt niin, että äijä kaipaa vain säpinää tylsään arkeensa; ei muuta. Minä olen saanut sydänsurut.
Kyllä varmasti on miehiä, jotka vaihtavat ykköset kakkosiin, mutta heitä on aika harvassa, jos vaimo on hyvä kodinkone! Ja nekin, jotka vaihtavat, pelaavat useita vuosia kahden kanssa. Oletko valmis sellaiseen? - Jotain oppinut
PETTÄJÄT EI KOSKAAN saa kierrettään poikki.Tämä on karu totuus.Parempi, että olvatkin tälläiset yhdessä.Uskolliset löytäköön arvoisensa ihmiset rinnalleen.Ei tälläisiä aina aidan taakse tähyileviä mies ja nais-huikentelijoita tarvita pahoittamaan kenenkään mieltä.
- Ted1519
Ei kannata yleistää. Meitä on moneen junaan, eikä sellaista asiantuntijaa löydy, joka voisi puhua kaikkien puolesta.
- realisti nainen
mä en taas koskaan voisi luottaa sellaiseen lampaaseen joka ei ole pettänyt ja tiedä millaisia virheitä ihminen eläimellisinä hetkinään voikaan tehdä :/ ei ole mulle minkäänlainen mittari se kuinka paljon on tehnyt virheitä, jos niistä on oppinut paljon eikä ole ihan tunnonvaivoitta vaan taplannut täällä menemään...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivän Sanna: Nvidia sijoittaa miljardi dollaria Nokian osakkeisiin
Nvidia merkitsee osakkeet 6,01 Yhdysvaltain dollarin osakekohtaisella merkintähinnalla tavanomaisten toteutumisehtojen t214809Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!
Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem1633561Palkansaajilta kupattiin 27,5 mrd euroa työeläkkeisiin
Jo pelkän himmelin toimintakulut olivat 400 miljoonaa euroa, jolla olisi mukavasti tuottanut myös sote-palveluja hyvinvo412921Suomessa Pohjoismaiden tyhmimmät demarit......aijaijai..
Lasse Lehtinen sanoo suoraan, että Ruotsissa on fiksummat demarit kuin Suomessa. Ja Tampereella fiksummat demut kuin Hel112844HS: persujen v. 2015 turvapaikanhakijoista alle puolet töissä
Aikuisina Suomeen tulleista ja myönteisen päätöksen saaneista vain 42 prosenttia oli vuonna 2023 töissä, vaikka he ovat1352759Mikä kaivatussasi herätti mielenkiintosi
Kun tapasitte ensi kerran? Ulkonäössä? Luonteessa tai olemuksessa? Kuinka nopeasti mielenkiinto muuttui ihastukseksi?1111873Persut muuten hyväksyvät 2 + 8 mrd. euron maatalous- ja yritystuet
Vaikka molemmat tukimuodot tiedetään haitallisiksi, koska ovat käytännössä pelkkää säilyttävää tukea, eivätkä kannusta k861560Nepotismi jytkyttää porvaristossa
Taas uutisoidaan, että useampi perussuomalainen kansanedustaja on palkannut oman perheenjäsenensä eduskunta-avustajaksi41518Martina Aitolehti podcastissa: Ero
Martina Aitolehti podcastissa: Ero Martina Aitolehti kertoi BFF-podcastin https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/6962271406Valkoinen Golf
Kukahan on tämä ukko, joka työkseen kyylää pienen ässän asiakkaita viikon jokaisena päivänä.211375