Noormarkku

Muuttajaperhe

Noormarkussa asuvat...tai muuten paikasta tietävät! Minkälainen paikka lapsiperheen asua?

Kiitos etukäteen :)

79

3714

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 22336

      Paras.

      • nöörmärkky

        Ei ihan paras...pieni" kylä" pahanen, jossa tarkkaillaan liikkeitäisi ja kerrotaan muillekkin....


      • ftfyghuiji
        nöörmärkky kirjoitti:

        Ei ihan paras...pieni" kylä" pahanen, jossa tarkkaillaan liikkeitäisi ja kerrotaan muillekkin....

        Pahimpia paskalääviä Satakunnassa. Juorukelloja ja kyttääjiä koko paikka täynnä. Muuta ennemmin johonkin muuhun pikkupitäjään Satakunnassa.


      • 17
        ftfyghuiji kirjoitti:

        Pahimpia paskalääviä Satakunnassa. Juorukelloja ja kyttääjiä koko paikka täynnä. Muuta ennemmin johonkin muuhun pikkupitäjään Satakunnassa.

        Niitä kyttääjiä ja juorukelloja on kaikki alle 5000 asukkaan paikkakunnat täynnä.


      • Anonyymi
        nöörmärkky kirjoitti:

        Ei ihan paras...pieni" kylä" pahanen, jossa tarkkaillaan liikkeitäisi ja kerrotaan muillekkin....

        Rauma on pahin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rauma on pahin.

        Unohtamatta porilaisen kateutta muita kohtaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rauma on pahin.

        Rymättylä on pahempi kuin Rauma


      • Anonyymi
        17 kirjoitti:

        Niitä kyttääjiä ja juorukelloja on kaikki alle 5000 asukkaan paikkakunnat täynnä.

        Parasta Noormarkussa on ohi virtaava joki. Sinne on hyvä heittää kaikki tottelemattomat lapset ja lehtolapset, ja maailma pelastuu.


      • Anonyymi
        ftfyghuiji kirjoitti:

        Pahimpia paskalääviä Satakunnassa. Juorukelloja ja kyttääjiä koko paikka täynnä. Muuta ennemmin johonkin muuhun pikkupitäjään Satakunnassa.

        Tai samantien satakunnan ulkopuolelle vaikka sysmään.


      • Anonyymi
        ftfyghuiji kirjoitti:

        Pahimpia paskalääviä Satakunnassa. Juorukelloja ja kyttääjiä koko paikka täynnä. Muuta ennemmin johonkin muuhun pikkupitäjään Satakunnassa.

        Siellä ei ole kommunisteja.


    • sinne vaan

      Sampola on paljon parempi asuinpaikka! Erittäin mukavia ihmisiä, kulttuuririkas elämäntyyli, kulinaristisia elämyksiä tarjoava ostoskeskus, luontoa löytyy...Oikea IDYLLI!

      • Anonyymi

        Impola onpi parempi kuin Sampola etenkin kun paulikin muutti pois täältä muutamia vuosia sitten,makoili välistä keskellä jalkakäytävää ynnä muuta zetteraa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Impola onpi parempi kuin Sampola etenkin kun paulikin muutti pois täältä muutamia vuosia sitten,makoili välistä keskellä jalkakäytävää ynnä muuta zetteraa.

        Joo mutta pulia rupesi kaamottaa tai sitten sillä oli tukka sekaisin.


    • olethan tumpelo

      Kotona on paras asua.
      Olethan tahvo, kun et itse pysty päättämään edes sitä missä haluat asua.
      Aika demokraattista.
      Järjestät kansanäänestyksen tällaisesta subjektiivisesta asiasta.

      • Anonyymi

        Sinä olet oletettavasti tahvojen tahvo kun et ymmärrä kirjoitettua tekstiä,onko jossain maininta kansanäänestyksestä.Taidat olla se kuuluisa märkäaivo Pettersson.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä olet oletettavasti tahvojen tahvo kun et ymmärrä kirjoitettua tekstiä,onko jossain maininta kansanäänestyksestä.Taidat olla se kuuluisa märkäaivo Pettersson.

        Pattersson scooneksi.


    • No Voih

      Kyllä aina kysyä kannattaa! Kotoakin pitää, joskus poistua. Itse monissa eri kylissä/kaupungeissa asuneena voin sanoa, että toisaalla viihdyn toisaalla en! Mielipiteet ja perustelut voivat antaa käsityksen kylän hyvistä ja huonoista puolista, jonka jälkeen voi miettiä kohtaavatko omien mieltymysten mukaan!

    • xyöä

      Tämä viestiketju on niitä turhia.

    • JMS.

      Noormarkku on lapsiperheelle kympin paikka.
      Muuta ja totea! Huutelijoista älä välitä.
      Noormarkun väkiluku on noin 6200,mutta kuuluu nykyään poriin.

    • tgvb

      Rauhallista täällä ainakin on. Vuoden asunut, eikä valittamista.
      Porilaisetkin on ihan mukavaa joukkoa.

      • Anonyymi

        Ainakaan siellä ei tarvitse kuulla savolaisten mölinää.


    • Anonyymi

      Noormarkussa on toimiva hammaslääkäriasemakin. Kunnallinen ja toimii.

    • Anonyymi

      Just. Kävin paikallisessa K-Kaupassa ja jokin vanha vakuutusasiamies kyyläsi viimesen päälle. Olin vähän parempien kyydissä silloin. =).

    • Anonyymi

      Siellä on joku erikoinen taiteilija joka ottaa kuvia jostain firmasta. Panettelee joka paikassa. Tosi erikoinen tapaus. Olihan se näky ku mentiin ohi. Ei vissii kaikki kynät suorassa.

    • Anonyymi

      Vammai persrei = noormark

    • Anonyymi

      Mä sain pimppiä siellä!

      • Anonyymi

        Keltä?


      • Anonyymi

        Oliko vanha loota?=)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko vanha loota?=)

        Ei ku nuori kaunis nainen!


    • Anonyymi

      onko noormarkussa taitavaa pihan tekijää, vai täytyykö tilata taas porista?

    • Anonyymi

      Onhan täällä se oman pihan kaivaja, joka ei kankaanpäässä pärjännyt... eikä ihme!

    • Anonyymi

      paskantärkeiden runkkareiden tyyssija.sukurutsa ja mielisairaudet valtoimenaan.

      • Anonyymi

        Itse olet surkimus jos sukukirjasi on niin tahditon ja epäselvä mistä mikäkin kulkuri on tullut "jalostamaan" sukusi verta että käyt noin kuumana.Minä olen ylpeä koska sukuni juuret ovat noormarkun ja merikarvian mahtisukujen tulosta,että oikein pahaa tekee kun lukee mokomien tahvojen kirjoitusta.Mene hakemaan juuriasi sosiaalitoimesta ,taitaa suomen vankien kirjoista löytyä paremmin.Olen melko varma ettei sukusi ole vienyt suomen kehitystä eteenpäin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse olet surkimus jos sukukirjasi on niin tahditon ja epäselvä mistä mikäkin kulkuri on tullut "jalostamaan" sukusi verta että käyt noin kuumana.Minä olen ylpeä koska sukuni juuret ovat noormarkun ja merikarvian mahtisukujen tulosta,että oikein pahaa tekee kun lukee mokomien tahvojen kirjoitusta.Mene hakemaan juuriasi sosiaalitoimesta ,taitaa suomen vankien kirjoista löytyä paremmin.Olen melko varma ettei sukusi ole vienyt suomen kehitystä eteenpäin.

        "mahtisukujen" hahahahahahahaha :)))))))
        Ei saatana meni kahvit näppikselle :))))


      • Anonyymi

        Kaikki alle 30 vee on mielenvikaisia. Sen näkee jo kun kävelee maitokauppaan. Laumoissa kuin vähä-älyiset apinat, pitävät meteliä ja notkuvat käytävillä ihmisten tiellä. Mitään ei osteta mutta varastetaan kyllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "mahtisukujen" hahahahahahahaha :)))))))
        Ei saatana meni kahvit näppikselle :))))

        Jätä se vinettonin kittaaminen vähemmälle niin pysyy kahvikin siellä mukin sisällä ja naamasta häipyy se ylimääräinen ihottuma.


    • Anonyymi

      kusi ex vaimon suvun kintuille, ni urakat loppu ja oli pakko muuttaa noormrkkuun😂😂😂

    • Anonyymi

      Käärmeitä käärmeitä ja vielä kerran käärmeitä.

      • Anonyymi

        Suku on pahin. Luulin nuorempana että sukuni on jotenkin erityisen kunnollisia.
        Paskan marjat, vahingoittavat omia sukulaisiaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suku on pahin. Luulin nuorempana että sukuni on jotenkin erityisen kunnollisia.
        Paskan marjat, vahingoittavat omia sukulaisiaan.

        Narsistisia apukoululaisia suvussa niin kaikki on mahdollista, ramattua vielä vähän siihen mukaan niin suljetun kamaa alkaa olla.


    • Anonyymi

      Viitakadun pyllynpyörittäjä.... ihan hyvä...

    • Anonyymi

      kaunis, mut pylly ei kyllä oo kummonen.

    • Anonyymi

      onko muijallas muka parempi?

      • Anonyymi

        Ei mutta sen veljellä on


    • Anonyymi

      pylly on, mutta naama ei 🤣

    • Anonyymi

      oon muuten käynyt siellä... ja saanut muutaki ku korvapuustia... ihan oikeen piparia, apinat.

    • Anonyymi

      no et kyllä oo, ainakaan siltä punapäältä, naapurilta oot voinutkin saada, tai sen mueheltä😂😂

    • Anonyymi

      Noormarkussa on mahtavaa asua. Meillä on tapana ottaa toiseksi nimeksi Markku sukupuolista riippumatta. Itse olen Virpi Markku. Mieheni on Markku Markku. Valpurin juhlan yönä kylämme velhot eli noorit noutavat soihtukulkuein yhden valitun henkilön, joka uhrataan Thor, Freyr ja Odin-jumalille. Saamme siten suuren sadon ja olemme hedelmällisiä itsekin. Noormarkussa on upea luonto ja tietty ihan nähtävyyksiäkin kuten meidän täydellisesti hoidettu pihamme ja kauniit monirotuiset lapsemme. Vaihdoimme osan tyhmistä landepaukkulapsistamme älyllisimpiin rotuihin ja yhden veimme susien laumaan, kun kuunteli kaupallista räppiä. Siellä se nyt ulvoo susiperheen tulokkaana. Yksi lapsistamme on Nibiru-planeetalta. Hän on niin etevä matematiikassa. Hän sai paikallisen Markku-palkinnonkin ja nakkipaketin. Voi ettäh! Tulkaa vaan Noormarkkuun varsinkin siinä huhtikuun lopulla. Voit kuulla öisin noitarumpujen paukkeen. Tam tam tam pompompompom!

      • Anonyymi

        Paskin kaupunginosa Porissa ihan hevonperseessä, Lavia vielä huonompi.


    • Anonyymi

      Noormarkussa osataan saunoa, saa nimilapun varpaaseen

    • Anonyymi

      Nukkumalähiö....suosittelen Ulvilaa jos ei Porissa tahdo olla.

    • Anonyymi

      Noormarkkua ei olisikaan jos ei olisi noita suuria firmoja jotka kannattelee sitä eteenpäin, no ennen yhistysmistä.

      • Anonyymi

        Se on kyllä totta. Kuinka pali Hela ja Jokiset ja ovat työllistäneet ihmisiä


    • Anonyymi

      Viime kesänä olin siellä siskolla kylässä. Siinä on semmosia kaistapäitä joilla ei ole muuta tekemistä kun vinguttaa mopoa keskellä yötä ja auto-ohjukset jotka menee keskellä yötä Ruosniemenkatua Porin suuntaan. Äänestä päätellen se auto nousi ilmaan jossain vaiheessa ja palasi renkailleen taas. Herkkäuninen herää tommoseen.

      • Anonyymi

        Jep. Sen kuulee jo kilometrien päästä kun tulevat Finbyn tietä. Poliisit aina myöhässä. Epäilen että kyytissä ei oo paljo laillista


    • Anonyymi

      se on vaan se urakoitsija casella... turha siitä on nuorisoa syyttää!

    • Anonyymi

      tai stanan vanhalla sisulla, siltä se sen kai osti...

    • Anonyymi

      juu onkohan sitä traktoria ihan pakko huudattaa, kyllä ainaki viitakadulla tiedetään koska herra lähtee töihin. silloin harvoin ku niitä on...

    • Anonyymi

      Vito se on mikä vinkuu, tai ainaki takapyörän laakeri.

    • Anonyymi

      Jokisen Jussi elättää edelleen puolen kylää!!!

    • Anonyymi

      Noormarkun kylässä tieto kulkee nopeammin kuin DNA:n verkossa!

      • Anonyymi

        Totta!


    • Anonyymi

      no ei oikeen näytä onnistuvan se pomarkun siirtoviemärikään, olisko vika casemiehes, vai sen taidois...?

    • Anonyymi

      no ei kai se noormarkkulaisten vika oo taas senki ojan kaivuun ongelmat vai...??

    • Anonyymi

      niin no en tiedä sitten, siellä missä ville, siellä myös ongelmat.. jos ei laskuta liikaa, ni sit ei vaan osaa tehdä mitä lupaa,

      • Anonyymi

        taitaa olla sama joka amikses kusi housuun... pissaville!!!


      • Anonyymi

        face kuvan perusteella on suksimas vittuun täältä!


    • Anonyymi

      Porista muutin noormarkkuun ja OK meni ,kunnes liitettiin Poriin . Onnex sain muksut kasvatettua, on kaikki muuttunut kuin poria ja porilaisia..

    • Anonyymi

      on melkonen häntäheikki tuo risto nevala jasmin mäntylä teki abortin hälle kun oli keuruulla tietääköhän vaimo-

      • Anonyymi

        Onko risto nevala siis abortoitu? Voiko aviomiehensä abortoida tuosta vaan kun lakkaa olemasta tarve? Kätevää, abortoin vaimoni niin saan tilalle uutta lihaa.


    • Anonyymi

      Käärmeitä

    • Anonyymi

      Noormarkussa syntynyt, muualla asunut, palaa aina kuolemaan kotiseutunsa multaan.

    • Anonyymi

      No ite asun noormarkussa ja on kyllä aika hämärä paikka ja koulussa myydään huumeita ja vapea tupakkaa nuuskaa nikotiini pusseja

      • Anonyymi

        Eli ei poikkea mitenkään Porin meiningistä. Oliko nää nykyään jopa samaa kaupunkia?


    • Anonyymi

      Helvetin vanha ketju mutta vastaan silti kerran joku nosti. Asun Porin keskustassa mutta olen käynyt ehkä kolme kertaa Noormarkussa kuukauden aikana tutkimassa ja omasta mielestäni aika rauhallista. Ne jotka ovat asuneet siellä tietävät tietysti enemmän mutta yleisvaikutelma ainakin itselleni hyvä.

    • Anonyymi

      Sisäsiittoinen takapajula, jossa kaikki tuntee toisensa ja luulee tietävänsä naapurin asiat paremmin kuin omansa.

      Ei eroa mitenkään Porista siis. Oli luontevaa yhdistyä.

    • Anonyymi

      Onko joku kadonnut kylältä vai tuotu sinne?Eiköhän tietäjät kerro kuulemma kaikki toisensa tuntee?

    • Anonyymi

      Se Jokinen kuulema kenkkäsi virmasa Ruottalaasille. Halvalla meni):

      • Anonyymi

        Onneksi Hela on vielä, niin voidaan vielä toivoa tulevaisuutta. Noista ostajista tiedä mitä ne tekee. Hela on hyvä firma!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8634
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2605
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      127
      2332
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1976
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1724
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      12
      1534
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1477
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1419
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1292
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1203
    Aihe