Okei, yritän selittää tän mahdollisimman yksinkertasesti. Oon 16v ja mua kiihottaa ihan älyttömästi 50-60-vuotiaat miehet! Varsinkin harmaatukkaiset, en mä parroista tykkää enkä mistää jos on tosi huonos kunnos tai muute vaa rappeutunu, mut sellaset normit on nii vitun seksikkäit! Ja ajattelin vaa kysyy et onks se sit ihan normii et nuori tyttö kiihottuu sellasist et onks se vaa fetissi? Ku mä jo sillon kun olin kerhossa ja eskarissa nii olin kovasti vanhoje miesten perään, mut en mä sillai seksist haaveillu mut halusin niilt huomioo ja tykkäsin istuu sylissä. Ja joskus 8-vuotiaana tajusin jo mitä seksi on ja haaveilin et joku vanha mies panis mua.. Ja tuntuu et olin muutenki jotenki yliseksuaalinen tai jotai ku mun barbit ja pehmolelut harrasti aina seksii, kyselin aina mm isovanhemmilt ja vanhemmilt ja kerhotädeilt et millast seksii ne harrastaa ja tykkää ne siit :D Vast kyl 13-vuotiaan harrastin ekaa kertaa seksii ja seki oli vaa muutaman vuot vanhemman jätkän kans. Mut onks tää itseasias ihan tervet?
Vanhemmat miehet...
18
1550
Vastaukset
- itsetyydytys
On se ihan normaalia.Minäkin pidän vanhemmista naisista.Sen itse päättää millaisista tykkää.Ihan normii!
:-D - Electra...
No ei nyt ihan terveeltä kuulosta :D Tai no mikä minä olen sanomaan... itsekin harrastin seksiä 13-vuotiaana 25-vuotiaan miehen kanssa. Oon myöhemmin ajatellut että voi niitä parkoja jotka menettää neitsyyden jollekkin yhtä tunarille mitä itse kokemattomana on. Mulla oli niin hyvä panokaveri, osas kaikki mahdolliset asennot ja jaksoi pitkään... :)
Mua ällöttäis semmonen harmaa 60vuotias.. yäk! Keski-ikäistyvät on ihan hyvä, niinku esim joku Antti Reini, mut harmaa mies? Eieieiei... Kaikilla saa tietenkin olla omat mieltymyksensä.
Freudilla vois olla asiaa sulle... - 55
-Olen joskus kohdannut hieman vanhemman kohtalotoverisi, yksinkertaisesti halusi näyttää strippausta ja sen jälkeen kesäpaikkaani viikonlopuksi.
-"Nuoremmilta saa enemmän seksiä, mutta vanhemman kanssa se on
emotiaalisempaa" oli kommentinsa, kun utelin miksi nappasi hihaani.
-Uskon että eniten vaikutti Hänen rakkaan isän kuolema pari kuukautta aiemmin.
-Onhan se mukava tunne kieltämättä kun nuori käsi etsii.... - naminam...
Itse fantasioin mun 48v. valmentajasta... Oon 17v. tyttö :D
- ghjkhgj
Sinäkin :D
- Tytti vaan
Apua! Olen 17 vuotias tyttö ja kahtelen koulussa ainoastaan opettajia ja muita sellaisia jotka näyttää mieheltä en ollenkaan mitään ns koululaisia. Olen kiinostunut noin 30-60 vuotiaista miehistä jotka pukeutuu hyvin ja miehekkäästi. Todella kiihottavia ja ihania miehiä jotka pukeutuu hyvin. En voi sietää mitään pikkupoikia jotka on jotkut hupparit ja lenkkarit päällä täällä koulussa päivästä toiseen eihän tollaiset ole edes miehiä. Olen vissiin päästäni seonnut? Minusta miehen tulee näyttää hyvältä ei miltään pikkupojalta joita täällä koululla on todella paljon. Esim opettajissa on todella hyvännäköisiä miehiä todella paljon jotka kiihottaa minua ja haluaisin tuollaisen miehen. En halua mitään lenkkari huppari poikaa vaan miehen! Mielummin 40 vuotias tyylikäs mies kun 20 vuotias naurettavan näköinen huppari poika yöks!
- tytsyy
Aa no ihan hyvä sit etten mikään KAUHEEN OUTO oo! ;) ja joo Tytti vaan, oon ihan samaa mieltä ku sä! :)
- Typy
Samat sanat! Täysin samaa mieltä olen Tytti vaan nimimerkin kanssa.
- sah
Ai vitsi.Minä 45 ja ajatukset..Milloin nuorta ihanasti rakastella.Ehkä liian babyface oisin kuitenkin,vaik hiukset harmaantuu...jo
- tytsyy
Noo palataan asiaan kymmenen vuoden kuluttua ;)
- Sweeet_n_foxy
Joskus järkyttävän kauan sitten seurustelin vuoden verran 50 vuotiaan miehen kanssa. Olin itse silloin 16v. Tykkäsin vanhasta ja hän nuoresta :D Joskus myöhemminkin oli tapana treffailla HYVÄN seksin merkeissä. Juttu päättyi siihen, että hän (vanhana linnakundina) tuli uskoon!!!! Ihan tosi!!! Sitten se olikin jo hänen mielestään syntiä...hehhhheeeeeeeeeee.
Kuitenkin, opin häneltä ihan kaikki perusjutut, aina anaalia ja ryhmistä myöten :DDD Loppu on ollut vaan enää täydennys- ja kertauskoulutusta.
Kukaan ei le koskaa tyydytystä vaille jäänyt kanssani. Enkä ole turhan ronkeli, minulle käy niin miehet, naiset, nuoremmat, kuin vanhemmatkin.- Vanhemmat miehet
Olin kai 17v kun olin viiskyppisen miehen kanssa vähäaikaa. Halus kovasti naida jatkuvasti. Kännissä anto kavereidenkin naida ja siinä oppi kaikenlaista myös naisista. Erottuani olen kuitenkin ollut vanhemman miehen kanssa tai monmenkin samaan aikaan kun niitä haluttaa.
- Ei ota eteen EI
Mä muistan kun olin 10v ikänen ja tutustuin 10v vanhemaan naiseen tai tyttöön, hän oli silloin jotenkin turvallinen ja kiva. Tietty ympäristö oli sellainen, että hän teki työnsä ja sen kautta sitten oli huolehtiva.
Sain tuolta tytöltä paljon ajatuksia joiden kautta sitten tuli mietittyä kaikkea. Ajattelin usein, että mille tuntuisi antaa tuolle turvalliselle ihmiselle poikuus ja olla hänen ystävä.
Muistan kun olin 17v ja hän halasi minua ja kysyi miten juhlisimme yhtä asiaa, joka oli tulossa kummankin meidän elämässä omilla tahoillamme. Minä sain peruskoulun päätökseen ja hän oman opiskelunsa.
Tuolloin 10-15 vuoden iässä usein ajatteli itseään vanhempia naisia. Varmaan sen koki niin, että kun ihmiset olivat itsenäisiä niin sen sitten koki niin, että heillä oli myös psyykkistä valtaa pienillä ja tarkoituksettomillakin eleillä.
Näin tämän ihmisen kun olin itse jo likellä 30v. Hän oli jo perheellinen, ja ei oikeastaan edes muistanut minua enää... Eikä mitää vetoa ollut kumminkan päin.
Mutta mitä tulee tuohon ap. viestiin, niin se on todella pelottavaa, että 8v alkaa tajuamaan tuollaisia asioita ja tuntee ne noin. Minä en muista mitää seksuaalista vetoa kehenkää tuon ikäisenä, vaikka kyllä seksi kiinosti jo tuolloin.
Tietty ku ihmiselle tulee ikää ja muutosta nii sitä kokeilee raj Ooja, ja varmaa nykypäivän 16v ikänen niin..... kyllä noita itseä vanhempia deittejä keilaragalle tulee varmaan ja sitä voi sitten miettiä siinä tilanteessa haluaako sitä kokea oikeasti.... Ja sama se on meille yli 40v ikäsille, että olisko nii huonossa asemassa, että koskis itseä yli 20v nuorempaan.... Saisko nuoresta immestä sulan hattuun? Olisko siinä niiku kaks epätoivoista?- Ei ota eteen, ei
Tuli mieleen yks juttu.
Sillä voi hirveitä ikäeroja perustella, että siinä on valtaa kumminkin päin.
Muttsa
Sillä "vanhemmalla" on taloudellinen vaikutusvalta nuorempaan, ja nuormalla se siveys ja koskemattomuus, jonka sille vanhemmalle voi antaa tämän antamia hyödykkeitä vastaan.
Mutta tuskin siinä kahden ihmisen välillä sitten mitää muuta onkaan.
Et ehkä jonkun nuorenaikuisen ja keski-ikää ohittaneen välillä tollanen deitti menee kertapanona, mut ei enempää.
JA mä luulen, että jos nuori ja kaunis deittaa vanhempaa, nii sillä vanhemmalla on oltava muutakin kuin komea kuori ja kestävyys.... Mietis sitä.
Et kait tota seksiä rahaa vastaan käydään....
Ei ikäero ole mikään este seksille. Hyväksikäyttö on täysin toinen asia eikä liity millään tavalla ikään.
- ope 52
52v ope etsii nuorta 20 tyttöä pieneen seikkailuun eli peti puuhiin.Olen kiltti mutta tarvittaesa myös pikkutuhma.t.pukumies ope 52v hki
- Anonyymi
Oltiin vaimon kanssa mökilä sen siskon tyttö Henna tuli käymään, mökki on pieni keittonurkkausa ja olohuone, Illalla vaimo huokasi tuli nyt kun meillä olisi aikaa, hyväilin vaimoa peiton alla katsoi koko ajan toiselle puolen missä Henna nukkui vaimo oli aivan märkä käänsin sievästi minuun päin ujutin jalan alleni pikkuhiljaa sain ujutettu kalun sisään, näin toiselle puolen Henna hieroi itseään, vaimo kuiskas ihanaa näin salaa.
Vedin vaimon huomaamatta peittoa Henna näki kuinka vaimo nai vastaan Tunsin että kohta tulee vaimo tarrautu kiinni työnsi pillua halukkaana kun laukesin vapisi ja imi kaulasta. Henna kääntyi selin. Vaimo kuiskas hae paperia. nousin alasti kalu kaarella.
Henna näki kaiken. Vaimo kuivaili ja nukahti. Heräsin aamulla kun kolisteli kahvin kanssa. Tuli ja kuiskas kahvi valmis pitää lähteä tulen viideltä.
Henna nousi melkein heti katsoin kuusitoista vuotiaan vartaloa kaarevä pylly ja haarain väli leviä Henna oli selin riisui liivit ja laittoi väljän paidan ja meni hakemaan kahvia, toi minullekkin ja hymyili jaksatko juoda kun oli niin töitä. Henna seisoi edessäni pillun huulet pulloti nätisti, nauroin pitääkö jatkaa töitä, Henna joi kahvia nännit pullotti ainakin sentin kovina näin sileän vatsan Henna katsoi alas, haluatko töitä ja hymyili . Laskin Hennan housut alas kosketin Henna nauroi näin yöllä kalusi haluan sitä, tisin että se on iso. Kysyin mistä tiedät vaimosi kertoi äidille puhelimessä äiti luuli että nukun. Henna sanoi kuolaat minua haluat imeä rintoja ja pillua minä haluan tuon sisääni ja painoi kohoumaa.
Katsottiin vähä aikaa Henna nakkasi peiton pois ja hyppäsi vatsan päälle saat mitä haluat ja laski rinnat suuhun maistoin halukkaana sanoin nouse ylemmäs Henna nai suuta vasten pillu suorastaan valui pidin kiinni pyöreistä pakaroista en päästänyt irti Henna kiljui ja sai orgasmin nuolin sievästi vapisevaa tyttöä.
Henna tuli viereen kuiskasi poikakaverini ei osaa näin enkä uskalla saan huoran maineen nauroi olisinko hyvä huora, halasin et ole olet haujas ja seksikäs.
Henna laskeutu sanoi katso imi kalua ja naurahti ei tämä sovi suuhun kunnolla katsoin silmiin kun imi siinä oli halua ja kiihkoa.
Henna nousi kontallaan pystyyn katsoin haaroja Henna konttasi sievästi ohjasin kalua huulille Henna laskeutu kalua pitkin ja alkoi naimaan ja kiljui en ole koskaan tuntenut näin tulen tulen tulen ja tunsin miten jännittää lihaksia Henna kuiskas pidetään tauko älä laukea vielä ja vetäyty pois.
Oltiin vierekkäin halaus asennossa kysyin saako lisää kahvia Henna nauroi ja nauroi, saat kahvia.
Henna kysyi laitanko hameen sanoin laita saan välillä otta sinua väkisin, tehtiin aamupala söin pöydän luona Henna käveli ja meni ikkunan eteen naurahti tämä on enemmän kuin haavelin, kysyin mikä Henna vilkaisi sinä ja tämä näkymä.
Kalu paisui väkisin nousin ja menin taakse hyvälin rintoja painoin selästä painoin kalun sisään Henna huokasi haluttaa koko ajan nain voimalla vähän aikaa Henna kiljui minä pyörryn kohta vedin pois Henna kääntyi , miksi annoin suukon ja menin ulos ja kävelin saunalle vuoleskelin syttöjä Henna tuli ovelle ja käveli eteeni laittoi pääni helman alle huokasi tee minulle hyvää nuolen ja työnnän sormia supussa pilluun huokaat haluan enemmän.
Työnnän laudetta vasten levitän jalat työnnyn sisään Henna halasi nyt annat hyvää et lopeta Henna nojasi silmät kiinni kuiskas paneeko vieras setä koulutyttöä paneeko . Sanoin setä tulee saunaan panee väkisin ja samala työnnin voimalla Hanna huokaili iso kyrpä laskeeko se sisään ei saa nain kiihkeästi Hanna tarrautu kiinni setä nai tunnen tunnen haluan Henna vapisi kun laskin sisään kunnon kiljaisu ja hokee tulee tulee vapisi ja halasi katsoi silmiin setä oikeasti nai minuavedin pois Hanna maisteli spermaa nauroi nyt olen tyytyväinen.
Vaimo epäili jotain kun tuli töistä kysyi panittako sanoin sinua illalla, kun alettiin nukkumaan olin varomaton vaimo imi kalua peiton alla, nousi ja hymyili sitten nousi päälle pidin peittoa vaimo nakkasi sen lattialle kuiskas kalussa maistui pillu nai sievästi kuiskas oliko tiukka ja halukas katsoin silmiin vaimo kuiskas nyt minun vuoro nousi ja meni Hennan viereen naiset suuteli heti Henna katsoi minua kun vaimo imi rintoja vaimo meni suudellen pilluun asti Henna nautti näin kuinka vavahteli vaimo nousi sanoi Hennalle mene naimaan Henna käveli sänkyyn päälleni ja nai vaimo tuli viereen, ollaan Hennan kanssa oltu pitempään nyt sinä saat ja meni Hennan vuoteeseen.
Henna sai sisäänsä siemmenet nousi ja meni vaimon viereen. Tuli vähän petetty olo mutta sain ihanaa tyttöä- Anonyymi
ihan jees
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!
Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja17322309Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"
Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant759522Sannalla tänään vuorossa The Daily Show
Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.297500Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa
Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va816340SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"
Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei1825990Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot344986HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!
Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.1084646Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään
eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm1014396Pekka Visuri: "Suomen on aika irrottautua Ukrainan sodasta"
Slava Ukraina-mölinät eivät enää auta. Ukraina on sotansa hävinnyt. Nyt tarvitaan poliittista selvänäköisyyttä, reaalipo882088Marin vetäs lopullisesti maton alta hallitusyhteistyöltä Kepun kanssa
Kurvinen on jo ennättänyt kommentoimaan, ettei Kepu ole koskaan enää kiinnostunut vasemmiston kanssa hallituspaikasta, k801377