Missä ongelma? Järjestelmä Windows Vista (32) selain: Explorer 9
Ongelmia Javan kanssa. Uusin Java 7 on asennettu koneelle (Flatform, standard edition). Mistä explorer-asetuksista saisi Javan toimimaan (ehdoton verkkopankkia käyttäessä). Verkkopankin ohjeista ei apua: Java control panel: general->temporary internet-files->setting…->delete files. Ja advances->defaukt java for prosses valintaa ei voi tehdä. Ja security->certificates-> delete sampopankki.fi->remove. Ei vaikutusta.
Explorerissa:
Seuraavaa toimintoa ei voi suorittaa:
työkalut->internet-asetukset->lisäasetukset->grafiikkakiihdytys-kohdassa:käytä ohjemistopohjaista… valintaa ei saa muutettua.
Explorer 9-ongelma
eryrherher
4
113
Vastaukset
- g554rrr
käyt firefoxia.
- ry5yr5yyr4y
Sama homma firefoxin ja chromen kanssa. Ei auta selaimen vaihto.
- takkari
Oletko varma, että sulla on oikea Java käytössä? Javan sivuilla viimeisin versio on 6 update 30; http://www.java.com/en/download/index.jsp
- gy45gt4
Oikea java. Viimeisin päivitys
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62483- 1161688
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill371431Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1641263Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1191227- 1431219
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1451167- 521155
- 571081
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46979