Tähystys nukutuksessa/humautuksessa, KOKEMUKSIA!

pelkäävä65483

Eli siis minulla voi olla edessä suun kautta tehtävä tähystys refluksin takia ja olen jo valmiiksi ihan paniikissa! Minulla on paha oksennuskammo ja kammoan myös lääkäreitä ja kaikkia mahdollisia toimenpiteitä. Olen pyörtynyt useamman kerran verikokeissa ja viimeksi taju meinasi lähteä taju pelkästään sairaalaan sisälle astuessa. En siis millään pysty selviämään tuosta sillä os tajuissani pääsen toimenpidehuoneeseen niin saan paniikkikohtauksen ensimmäisen yökkäyksen tullessa. Haluaisin siis tietää kokemuksia niiltä jotka ovat olleet tähystyksessä nukutuksessa/humautuksessa?

Ja vielä jos joku voisi tarkentaa mikä tämä "humautus" on ja onko se ihan sama asia kuin nukutus ?

Ja noin lyhyessä ajassa, tuleeko nukutuksenjälkeistä pahoinvointia?

2

602

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pelocas

Heissan! Täällä on yksi joka on myös aina lähes paniikissa lääkärissä ja pelkään todella paljon eri asioita, verikokeita ym. lastaa kielen päälle ei voi mulle ikinä laittaa, kun on niin herkkä laattarefleksi.

Tähystykseen jouduin tämän vuoden tammikuussa katarrin takia ja pelkäsin sitä todella paljon. Humautuksessa tehtiin eli taju oli täysin poissa. Nielupuudute oli kaikista pahin minun mielestäni. Kerran yökkäsin puoliunessa, mutta se ei ollut ollenkaan paha. Seuraava muistikuva oli, kun hoitaja herätti ja talutti toiseen huoneeseen huilimaan.

Humautus ei ole sama asia, kuin nukutus, mutta se on tujumpi rauhoittava. Itse olin ainakin unessa kirjaimellisesti, kun muuten tutkimuksesta ei olisi tullut yhtikäs mitään.

Eiköhän tuo humautuksen jälkeinen pahoinvointi ole ihan yksilöllistä. Itse ainakin oksensin kerran matkalla takaisin kotiin sen aineen takia ja koko loppu päivä olin jotenki tokkurainen olo, joka hävisi seuraavaan päivään mennessä.

Etköhän sinäkin siitä selviä, kun minäkin selvisin. :)

• pelkäävä65483

Kiitos vastauksestasi :) kyllä sitten uskon että toi humautus sopisi minullekkin, jos se on kerran se "vahvin" mahdollinen juttu mikä voidaan tehdä ettei tutkimuksesta tajuaisi mitään :D

Toi pahoinvointi edelleen pelottaa, mutta toivottavasti siihenkin saisi jotain lääkettä :/

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      6
      4185
    2. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      97
      2327
    3. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      61
      1009
    4. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      186
      880
    5. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      38
      871
    6. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      864
    7. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      34
      831
    8. 36
      796
    9. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      119
      785
    10. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      35
      782
    Aihe