Olen 18 v tyttö ja opiskelen yliopistossa, enkä tiedä miten edes pääsin sisään, sen tiedän, että huonosti menee. 1 tunnin luento on helvettiä, jalat tutisevat ja paikalla pysyminen on mahdontonta. Mulla on aina oltava jotain tekemistä muuten ahdistun. En saa unta ennen aamuviittä koska ajatukset riehuvat päässä. Lähden joskus kävelemään ympäriinsä koska en pysty istumaan aloillani. Juon alkoholia paljon joskus, ja silloin käyttäydyn niin kuin hullu. hypin pompin juoksen, viimeksi olin niin hyperaktiivinen että päädyin sairaalaan. Juon kahvia nyt ja en pysty keskittymään luentoon. Kesken mulla on varmaan 15 kirjaa joista olen lukenut ensimmäisen sivun sitten en vaan enää jaksa keskittyä. elokuvaa en pysty katsomaan, en edes tv sarjoja. yksinkertaisimmatkaan matemaattiset laskut ei onnistu. tota alla olevaa sain oikein miettiä. olenko vaan tyhmä?
Voisiko olla lieä ADHD/ ADD
dsjhfdkjshfkj
1
308
Vastaukset
- x
Sun kannattaisi mennä juttelemaan jonkun ammattilaisen kanssa esim. YTHS:n kautta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sua j-mies!
Enkä oikeesti ymmärrä miksi. Eihän me tunneta ees kovin hyvin. Mut haluaisin sun kanssa jotain säätöä sit kai vaan 🫦605870Voi itku! Sanna Marinilla EI OLLUT mitään tekemistä jäänmurtajakauppojen kanssa
Miten tässä näin kävi? Sanna-kultti paniikissa.2124833En välttämättä koskaan aikaisemmin tosissani uskonut mihinkään sielunkumppanuuteen ym
Ennen kuin tapasin sinut. Oudointahan tässä on että ollaan tiedetty toisemme kuitenkin vuosia ja enemmän vuosia, mutta v194613- 553865
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k683777- 113511
- 993436
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah763272- 332991
Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362608