vinkkejä...

apuva!!

onko todella maittavia itsetyydytýs vinkkejä?? näitä tulee tarvii!!!

12

6425

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • apuva!!

      nopeesti miten saisin mahtavan orkun??

      • Koitto

        Liruta vettä pimppiin - rauhassa ja ajan kanssa. Kohdan ei heti tarvitse olla klitoris; aloita vaikka vähän häpyhuulten yläpuolelta ja jatka sieltä täältä pikkuhiljaa. Hyvä paikka on amme ja sen vesihana. - Hengitä esteettömästi, anna lantion, vatsan, hartioitten ja niskan valahtaa niin rennoiksi, kuin asennot sallivat.

        Vessan käsisuihkun voi saada niin pienelle, että sieltä tulee pienehköllä mutta joltisenkinlaisella paineella vettä. Pytylle asetutaan poikittain. Tarvitaan hyviä selkälihaksia ja luutua lopuksi.

        Vähittäisellä vedenpaineen ärsytyksellä paikat kiihottuvat vähitellen, etenkin klitoris. Jos saa toimia häiriöttä, huipentuma kertyy pikkuhiljaa täydeksi, myös moninkertaiset onnistuvat. Näin sain ja opettelin ensimmäiset orgasmini.

        Tämän voi tehdä vaikka vanhanajan saunassa pesuvadin kanssa lauteilla, johon vadin voi tukea.Niin monta vadillista kuin on tarpeen.


      • MM..
        Koitto kirjoitti:

        Liruta vettä pimppiin - rauhassa ja ajan kanssa. Kohdan ei heti tarvitse olla klitoris; aloita vaikka vähän häpyhuulten yläpuolelta ja jatka sieltä täältä pikkuhiljaa. Hyvä paikka on amme ja sen vesihana. - Hengitä esteettömästi, anna lantion, vatsan, hartioitten ja niskan valahtaa niin rennoiksi, kuin asennot sallivat.

        Vessan käsisuihkun voi saada niin pienelle, että sieltä tulee pienehköllä mutta joltisenkinlaisella paineella vettä. Pytylle asetutaan poikittain. Tarvitaan hyviä selkälihaksia ja luutua lopuksi.

        Vähittäisellä vedenpaineen ärsytyksellä paikat kiihottuvat vähitellen, etenkin klitoris. Jos saa toimia häiriöttä, huipentuma kertyy pikkuhiljaa täydeksi, myös moninkertaiset onnistuvat. Näin sain ja opettelin ensimmäiset orgasmini.

        Tämän voi tehdä vaikka vanhanajan saunassa pesuvadin kanssa lauteilla, johon vadin voi tukea.Niin monta vadillista kuin on tarpeen.

        voitko kertoa jonkun tavan miten voisi saada orkun tuolin päällä samalla kun näpytteleen tietokonetta.. olen nainen


      • mm..
        MM.. kirjoitti:

        voitko kertoa jonkun tavan miten voisi saada orkun tuolin päällä samalla kun näpytteleen tietokonetta.. olen nainen

        myös vastata s-postiin.. [email protected]
        odotan vastausta


    • Herva

      Kerro ensin oletko taka- vai etupillu. Ja minkä mallisen pimpin omistat? Millaiset häppärit, vai peräti viivapimpin?? Neuvot pitää suunnitella kohteen mukaan.

      • kohdullinen

        Mikä hitto on taka/etupillu? Gynekologi sanoi mulle, että mulla on taaksepäin kallistuva kohtu, mutta sillä ei seksissä ole merkitystä koska ei kalu kohtuun pääse...

        Ja mikä on viivapimppi?


      • Herva
        kohdullinen kirjoitti:

        Mikä hitto on taka/etupillu? Gynekologi sanoi mulle, että mulla on taaksepäin kallistuva kohtu, mutta sillä ei seksissä ole merkitystä koska ei kalu kohtuun pääse...

        Ja mikä on viivapimppi?

        Etupillu on edessä,aivan niinkun miesten housuissa on julppi.
        Takapillu on haarojen välissä, rako suurin piirtein alaspäin.Sellaisen nainti onnistuu hyvin myös takaapäin.
        Viivapillu on pelkkä viivanmuotoinen kapea rako haarojen välissä.Se on yleisimmin etupillu kuin takapillu,tai niitten välimaastossa.
        Mikä on itselläsi?


      • nainen
        Herva kirjoitti:

        Etupillu on edessä,aivan niinkun miesten housuissa on julppi.
        Takapillu on haarojen välissä, rako suurin piirtein alaspäin.Sellaisen nainti onnistuu hyvin myös takaapäin.
        Viivapillu on pelkkä viivanmuotoinen kapea rako haarojen välissä.Se on yleisimmin etupillu kuin takapillu,tai niitten välimaastossa.
        Mikä on itselläsi?

        mulla on takapillu


      • Herva
        nainen kirjoitti:

        mulla on takapillu

        Entä tyyppi:
        - viivapillu?
        - isot häppärit?
        - pikkuhäppärit näkyy välistä?
        - pikkuhäppärit roikkuu välistä?


      • Herva
        Herva kirjoitti:

        Entä tyyppi:
        - viivapillu?
        - isot häppärit?
        - pikkuhäppärit näkyy välistä?
        - pikkuhäppärit roikkuu välistä?

        Vinkit on vielä antamatta,kun et ole kertonut pimppisi mallia.


    • Anonyymi

      Mä laitan aina verenpaineen kovaa pimppiin suihkussa ja se on ihanaa

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1837
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      78
      1717
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1323
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      69
      1141
    5. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      839
    6. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      795
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      777
    8. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      749
    9. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      735
    10. Mikä tekee kaivatustasi

      haluttavan?
      Ikävä
      45
      717
    Aihe