HÄPEÄN POMONI KÄYTÖSTÄ.
ILKEÄ
5
328
Vastaukset
- eimitäänpositiivistä
Minä entisen pomoni.Häpeän tunnustaa olleeni siellä töissä ja kiertelen ettei tarvi tunnustaa missä olin.
- hahha
häpeän toppi paikkani pomoa.
- vieläkin häpeän=(
Mäkin häpesin kerran kaupassa töissä ollessani työnantajan käytöstä asiakasta kohtaan. Oikeasti silloin häpesin olla siellä töissä. Kauppias roudas romaniasiakkaan niskasta pitäen ulos vaikka hän ei ollut mitään väärää tehnyt, ihan rauhassa teki ostoksia, kun kauppias tuli varastosta, otti asiakasta niskasta kiinni, nakkas ostokset pois ja heitti kuin portsari sen miehen kaupasta ulos. Häpesin, kun en voinut puuttua siihen, häpesin kun olin sellasen henkilön palveluksessa. Siitä on jo parisenkymmentä vuotta, mutta vieläkin olen häpeissäni kun jouduin sellasen tilanteen todistajaksi =(. Onneksi sitä kauppaa ei enää ole ja se kauppias ei ole enää kauppias.
- jk
niinkö
- ei kiristä
Mä en häpeä kenenkään puolesta enkä tunne mitään myötähäpeääkään! Tolloja on aina..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi juuri vasemmiston puolelta tulee niin paljon luusereita, kelapummeja jne.
Tämä asia ihmetyttää suuresti.1503815Putin lähti takki auki sotaan....
Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,873239SDP ylivoimainen ykkönen
En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.852644Suomalainen lähti ilman takkia sotaan
Malli oli "kajander", johon kuului pelkästään kokardi, ja sotilaan itse metsästä katkoma puukeppi ryssien huitomiseen.72436Polttomoottoriauto on köyhän merkki
Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.2472383Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!
”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a392226Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista
ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv841843- 42979
- 95968
- 53859