PIKKU G ON PARAS!!!!!!

DIIDUU

PIKKU G ON PARAS RÄPÄYTÄJÄ.... ASIALLISET LYRIIKAT PUREE JOKAISEEN ...................

15

552

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuunnellut

      Aikanaan kun alkoi soida radiossa niin se yksi biisi kuulosti hetken ihan kuunneltavalta jossa oli joku romeo ja julia tyylinen hommeli ja lopussa jompikumpi (muistaaksi se jätkäpuolinen) mällää auton.

      Mutta siihen sitten kyllä jotenkin lopahtikin kun tuli ostettua levy. Ei sitä radiossa soinutta kauaa jaksanut kuunnella plus siihen päälle että kaikki muut biisit käsittelivät likimain kaikki perhettä, äitiä yms...Ei oikein napannut kuunnella. Jotenkin ei oikein iske biisit jossa suurinpiirtein jokaisessa hoetaan sanona "äiti" ja "sori".

      Plus että räppibiisit tehdään yleensä omista kokemuksista ja eletystä elämästä, biisien pahin juttu taisi olla kohta jossa pyydetään äidiltä anteeksi säästöpossun särkemistä...Ei oikein innostavaa.

      Ei sinällään, hyvinhän G:llä menee ja hatunnosto sille miten nuorena on jo noin pinnalla mutta ennen kuin nyt pahemmin nappaa ainakaan täällä päin niin biisit voisivat hieman monipuolistua. Me ollaan nuorisokin on liki suora coverbiisi englannista ja oma perhe on tärkee vai mikä nimi oli, kuulostaa ihan hauskalta siihen asti kunnes tajuaa että se ei ole tehty herjaksi vaan tosissaan. Jotenkin tulee mieleen Juice leskisen Sika siitä.

      • jansku

        Oot oikeessa, mut monet radiokanavat ei soita lähes lainkaan rappia. Pikku g.ltä tulee vissiin elokuussa uus platta..oiskohan tullu monipuolisuutta biiseihin...


      • Rap-vihaaja

        Älä vertaa Juicen kappaletta Pikku G:n paskaan.


      • Arska
        Rap-vihaaja kirjoitti:

        Älä vertaa Juicen kappaletta Pikku G:n paskaan.

        muuten olen huomannut saman. Ei minään haukkumisena Juicea kohtaan, päinvastoin. Pari kertaa kuullut sen jonkun biisin jossa muksut sekaäänellä hokevat sitä -oma perhe on tärkee juttua siellä taustalla. Tulee ihan mieleen Juicen sian kohdat joissa on lasten puhumana Joulun tähti on, ehdoton. -Vai kuinka se menikään...

        Sillä erotuksella että Juicen sika on aidosti hyvä biisi ja kyllä klassinen piloillaantehty joulukipale, Pikku G:n sitten ilmeisesti tosimielellä. Ottamatta kantaa kehenkään artistina niin tuo biisi on kyllä todella järkyttävä. No, mutta kai se on 12 vuotialle korkeintaan ja siitä alle tarkoitettukin


      • Ramiro
        Rap-vihaaja kirjoitti:

        Älä vertaa Juicen kappaletta Pikku G:n paskaan.

        Mahtaakohan kaveri sulla olla aivot reilassa..!?
        Sää sanot vihaavas räppiä ja tuut tänne päätäs keitteleen ja kertomaan tolla lyhyelläkin viestilläsi, että ettet ainakaan asialliseen kritiikkiin pysty. Itse asiassa taitaa se paska tehdä patoja sun aivoissa, tekstistäsi päätellen.


      • Rap-vihaaja
        Ramiro kirjoitti:

        Mahtaakohan kaveri sulla olla aivot reilassa..!?
        Sää sanot vihaavas räppiä ja tuut tänne päätäs keitteleen ja kertomaan tolla lyhyelläkin viestilläsi, että ettet ainakaan asialliseen kritiikkiin pysty. Itse asiassa taitaa se paska tehdä patoja sun aivoissa, tekstistäsi päätellen.

        Eilen oli juhannus, joten en nyt oikein ymmärrä kielellisesti lahjattomien selitystä. Luen tuon joskus myöhemmin ja yritän silloin ymmärtää tekstistäsi jotain. Olen minä sinun juttujasikin sen verran lukenut, etten voi kehua sinun olevan kovinkaan hyvä mies, tai jokin, tullaksesi minua haukkumaan. Vanhetessaan ihminen huomaa räpin olevan täyttä paskaa. Sinulla on arvaukselta vuosi ennen tätä tapahtumaa.


      • Ramiro
        Rap-vihaaja kirjoitti:

        Eilen oli juhannus, joten en nyt oikein ymmärrä kielellisesti lahjattomien selitystä. Luen tuon joskus myöhemmin ja yritän silloin ymmärtää tekstistäsi jotain. Olen minä sinun juttujasikin sen verran lukenut, etten voi kehua sinun olevan kovinkaan hyvä mies, tai jokin, tullaksesi minua haukkumaan. Vanhetessaan ihminen huomaa räpin olevan täyttä paskaa. Sinulla on arvaukselta vuosi ennen tätä tapahtumaa.

        Eipä sinuakaan voi parhaalla tahdollakaan sanoa järjen jättiläiseksi. Mitä vitun järkee sun on tulla ylipäätään sellaisille topiceille päätäsi paukuttaan, jos kerran artisti ja biisit ei sulle kelpaa. Käyttäsit senkin ajan muuhun. Äly hoi, älä jätä!


    • Real music

      ...miten sellasta teiniä jaksaa kuunnella? Sillä ei ole mitään tekemistä musiikin kanssa. En tiedä onko nykäsenkään musiikki yhtä kauheata vaikka hirveää on sekin. Ei ole varmaan mitään pahempaa kuin suomalainen räppi ja vielä pahempaa jos sitä laulaa joku teini.

    • rap man

      joopa joo pikku g pilaa hiphop:in maineen!!
      siis pikku g kävi esiintymäs tälläses pikku tumppu kyläs eis e voi olla suosittu!!

      • hanZu

        luulet sä olevas noin kova kun oikeen laitat

        otsikoks "shit" oot sä vähä niiku Räkis... pissis?

        mä voin esittää sua venaa "vittu paska pikku g

        on paska, vittu siis ihan vitun paska mä vittu

        oon vittu paljon vittu paremi VITTU!"


    • ikuisesti minä

      rappi sukkaa täydellisesti!
      ja pikku g on niist räppääjistä kaikist huonoin!!

      (ja vaik kirjotin rappi SUKKAA nii se ei tarkota enkö tietäis miten se oikeesti kirjotetaan, kirjotin sen huvikseen noi!)

      Pikku G, Pikku G, mitä sä oikeen teet?

    • <jossu<

      Moi kaikki!!!! must pikku gee on ihan paras!!!!! oon nähny sen kerran elämälapselle-konsertissa!!!!! se oli kerran esiintymässä ihan meiän lähellä, mutta en päässyt, koska oli mun siskon rippijuhlat!

    • <Jossu<

      Moi!!!!! Ootteko ollut pikku gee keikoilla? miksei kukaan vastaa!!!!!??

    • <Jossu<

      Moi kaikki!!!!! Voisiko joku vastata tähän viestiin, ja ruveta mailailemaan mun kanssa!!!??? No PIKKU GEE ON PARAS!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • GirjoBurjoSiBuli <3

      PIKKU G EI OLE MIKÄÄN RAP ARTISTI! PIKKU G MENEE JOPA PAREMMIN KANTRI MUSIIKIN PUOLELLE KUIN RAP ARTISTIEN JOUKKOON! PIKKU GEE PARAS RAP ARTISTI? HAH! SE KAKARA EI EDES TEE OMIA KAPPALEITAAN ITSE!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      86
      6183
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2576
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      28
      2083
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1827
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1631
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1428
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1337
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1331
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1269
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1223
    Aihe