Uusi miesystäväni sanoi , että pitkillä miehillä on vientiä huomattavasti enemmän
kuin lyhyenläntillä .
Jäin miettimään , onko todella niin.
Onko miehen pituudella merkitystä ?
218
1737
Vastaukset
- ...
Mieti.
Mitä sillä pituudella tarkoitetaan.
=DW= - Aloittaja 61
Kakskytsenttinen voi löytyä , niin kaksimetrisen kun puolitoistametrisen kätköistä.
Joten sitä en tarkoittanut , minulle siinä merkitsee enemmän "tukevuus". - näin soooon....
pitkä parempi, kova maukkaampi, on kokemusta, harmi vaan ku kaikki on jääny meneisyyteen.....
- Sitä hän saa
Naisystäväni sanoi : Kovaa ja kauan.
Aatteleppa ite, pitkä vanha ukko eiseoo kun iso kasa kipeitä luita, ainasta valitusta kipeist polvist ja lonkast.
Tyynyllä ne päät on yht korkeella.- -
nyt ymärsit väärin, oli toisesta pituudesta kysymys, kova luu maistuu aina
- Ruma Ukkohirvi
Olen kanssasi samaa mieltä . Tervehdin eilisellä konserttireissulla yhtä keskisalkoa. Tunne oli kun olis soppaluuta kätellyt.
- (((((
Kaiken maailman estoista pitääkin tehdä elämää tärkeämpiä asioita.
Kunhan sänkyyn mahtuu pitkällään. - tii-na-...
mää tykkään pätkistä enemmän semmoset miehet vetoo munhun jotka mahtuu kainaloon.
- onnel..linen
Rakas kun on, kuin sinulla ja minulla, en ole edes ehtinyt mittaamaan.
Kunhan onni on mittaamattoman ihanaa, kanssa silkkinauhojen, joilla häntä saa likellään pitää.
Onni on, suurin, minkä osaa ajatella, että saa tepastella kanssa rakkaimman, ajateltavissa olevan.
Kadehtia saa, ihan vapaasti :)) - tii-na-...
onnel..linen kirjoitti:
Rakas kun on, kuin sinulla ja minulla, en ole edes ehtinyt mittaamaan.
Kunhan onni on mittaamattoman ihanaa, kanssa silkkinauhojen, joilla häntä saa likellään pitää.
Onni on, suurin, minkä osaa ajatella, että saa tepastella kanssa rakkaimman, ajateltavissa olevan.
Kadehtia saa, ihan vapaasti :))eilen oli iltapäivälehden lööpissä että yli nelkytvuotta naimisissa ollut pariskunta eros mää sanoin mun miehelle että me ollaan sillon jo niin vanhoja kun ollaan oltu naimisissa saman aikaa että tuskin enää muistaakaan erota joo kyllä se on ihanaa että saa olla kaksin.
- onnel..linen
tii-na-... kirjoitti:
eilen oli iltapäivälehden lööpissä että yli nelkytvuotta naimisissa ollut pariskunta eros mää sanoin mun miehelle että me ollaan sillon jo niin vanhoja kun ollaan oltu naimisissa saman aikaa että tuskin enää muistaakaan erota joo kyllä se on ihanaa että saa olla kaksin.
Jeps, maailman ihanin, ja kummalsin asia, että olen ansainnut moisen ihmisen, jota ei voi muuta kuin rakastaa.
Ja, joka tomppeli, kulta, minua rakastaa, yli kaiken, maallisen ja taivaisen.
Olisipa ikävää, olla vain kuvitelma onnesta. Kadehtia ja epäillä onnea, joka monille on fakta.
Nyt kyllä meni jo yli hilserajan. Hilsettä minulla, tosin, ei ole. :)) - eroticobar
Anceli kirjoitti:
tii-na, olen samaa mieltä, mekin sovimme yhteen kuin pellolla lyhteet. :)
Tyttörakkautta, lits släts
- Ei hukkapätkiä
Mulle ei mitkään persjalkaiset miehet kelpaa. Kunnon miehen mitta lähtee 180 cm:stä ylöspäin, mielellään 185 cm.stä ylöspäin. Tuntuis niin ihanan turvalliselta nojata olkapäätä vasten:)
Sellaisen kun vielä sais napattua itselleen... - Pitkä pätkä jätkä...
Ei hukkapätkiä kirjoitti:
Mulle ei mitkään persjalkaiset miehet kelpaa. Kunnon miehen mitta lähtee 180 cm:stä ylöspäin, mielellään 185 cm.stä ylöspäin. Tuntuis niin ihanan turvalliselta nojata olkapäätä vasten:)
Sellaisen kun vielä sais napattua itselleen...Miehen turvallisuus ei ole pituudesta kiinni. Tiedän monta sinun toivemittaistasi miestä, jotka ovat kaukana turvallisuudesta, ihan siitä perusturvallisuudesta eivät ole kiinnostuneet huolehtimaan naisestaan pätkääkään.
Luultavasti tuolla asenteella jäät vanhaksipiiaksi, ellet jo ole. Toisaalta jos sinulla on tarjota kunnon kroppa pitkälle miehellesi ja hän on yhtä ulkonäkökeskeinen, silloin mahdollisuuksia on... - rrikas ja rrrakas
Sellaisen kun vielä sais napattua itselleen...Tässä iässä ei ulkonäöllä, pituudell ja paksuudell ole enää suurta merkitystä. Tärkeintä on sisin, se mitä löytyy kuoren alta vai löytyykö mitään..
- oli tai ei
rrikas ja rrrakas kirjoitti:
Tässä iässä ei ulkonäöllä, pituudell ja paksuudell ole enää suurta merkitystä. Tärkeintä on sisin, se mitä löytyy kuoren alta vai löytyykö mitään..
Eikö asia liene selvinnyt jo tässä väkisin pidetyssä sivussa? Tehkää uusia ja lopettakaa jo unohdetut sivut.
- sa ma
Jos pitkä nainen on sadisti ja lyhyt mies masokisti heillä vasta synkkaa
- voipi käydä niinkin
Sellaisen kun vielä sais napattua itselleen...Sellasta haavetta ja unelmaa kun aikansa odottelee, heittää lyhyemmät tieltään vartoillessaan, huomaakin joskus kuusikymppisenä, ettei välttämättä edes saa sellaista napattua itselleen. Vai millähän tempulla joku 60kesäinen nainen meinaa miehen napata, jos ei ole aikaisemminkaan saanut ?
Ukko vainaa oli minua lyhyempi, mutta minä olenkin liian pitkä naiseksi. Ei se kuitenkaan haitannut.
- tii-na-...
voiko joku olla liian pitkä naiseksi ja muutenkin toi koko juttu pituus tai paksuus on ihan toisarvoista tässä elämässä mutta siinä onkin varmaan yksi syy ihmisten yksinäisyyteen kun etitään jotain tiettyä muottia pitää olla sitä pitää olla tätä.
tii-na-... kirjoitti:
voiko joku olla liian pitkä naiseksi ja muutenkin toi koko juttu pituus tai paksuus on ihan toisarvoista tässä elämässä mutta siinä onkin varmaan yksi syy ihmisten yksinäisyyteen kun etitään jotain tiettyä muottia pitää olla sitä pitää olla tätä.
No, omasta mielestä olin liian pitkä. Kun miehet oli kaikki lyhyempiä nuoruudessani. Toisaalta "missin mitat" täytin 174cm
Josta nyt on jo osa poistunut, vanhana kun alkaa lyhenemään, halusi tai ei..- tii-na-...
maarina1 kirjoitti:
No, omasta mielestä olin liian pitkä. Kun miehet oli kaikki lyhyempiä nuoruudessani. Toisaalta "missin mitat" täytin 174cm
Josta nyt on jo osa poistunut, vanhana kun alkaa lyhenemään, halusi tai ei..no ethän tota vielä kovin pitkä oo ajattelin jo että päälakes hipoo tuolla sadassayhdeksässäkymmenessä.
tii-na-... kirjoitti:
no ethän tota vielä kovin pitkä oo ajattelin jo että päälakes hipoo tuolla sadassayhdeksässäkymmenessä.
Se on kato, nuorena kaikesta tehhää ongelmia. Hongankolistajaksi koulussa haukuttii.
- Yks mies
maarina1 kirjoitti:
Josta nyt on jo osa poistunut, vanhana kun alkaa lyhenemään, halusi tai ei..Minulla on samanpituinen tyttö kun sinä. Nauttii ja on ylpeä pituudestaan.
Synt 1986 maarina1 kirjoitti:
Se on kato, nuorena kaikesta tehhää ongelmia. Hongankolistajaksi koulussa haukuttii.
Olen senttiä paria sinua pitempi. Muitan, että teiniaikaan koin pituuteni ongelmaksi en enää aikuistuttua , olin jo kahdeksantoistavuotiaana ylpeä pituudestani.
En ole ikinä tykännyt pienistä miehistä saati lihavista tai kaljuista. Aina olen tykännyt kukkakeppityypeistä ; )
Suuri ihmetykseni on kansanedustaja Leena Harkimon miesvalinnat. Nainen on komia ja miehet rinnalla rumia ja pieniä.- Suuri moka
korpikirjailija kirjoitti:
Olen senttiä paria sinua pitempi. Muitan, että teiniaikaan koin pituuteni ongelmaksi en enää aikuistuttua , olin jo kahdeksantoistavuotiaana ylpeä pituudestani.
En ole ikinä tykännyt pienistä miehistä saati lihavista tai kaljuista. Aina olen tykännyt kukkakeppityypeistä ; )
Suuri ihmetykseni on kansanedustaja Leena Harkimon miesvalinnat. Nainen on komia ja miehet rinnalla rumia ja pieniä.Ajattelin kun radiotoimittaja kertoi että tulossa on L.Harkimo ,aha Leena on vaihtanut miestä.
- anfero
maarina1 kirjoitti:
Nykyisin tulee kaupungilla vastaan hyvin usein nuoria naisia joiden pituus
on lähes 180 cm. - yks nainen
Suuri moka kirjoitti:
Ajattelin kun radiotoimittaja kertoi että tulossa on L.Harkimo ,aha Leena on vaihtanut miestä.
On vaihtanut kauan sitten.
Omaan makuuni on pidemmät miehet. Lapiomainen kämmen olisi plussaa, vaikka ei sillä väliä. Kuuluu muistoihin:)
Laihat tai lihavat saa olla rauhassa. Pitää olla leveä selkä ja hartiat. Simmonen kunnon ote:) Kainaloisena on hyvä olla. - Pirre*
Suuri ihmetykseni on kansanedustaja Leena Harkimon miesvalinnat. Nainen on komia ja miehet rinnalla rumia ja pieniä.Eikä ole, miusta tämä nykyinen on oikein soma ja nauravainen ; he näyttävät aina onnellisilta.
Pirre* kirjoitti:
Eikä ole, miusta tämä nykyinen on oikein soma ja nauravainen ; he näyttävät aina onnellisilta.
Kiitos nauruista Pirre, pakkohan sinun on olla aina eri mieltä kanssani ; )
- Leski vm -93
Suuri ihmetykseni on kansanedustaja Leena Harkimon miesvalinnat. Nainen on komia ja miehet rinnalla rumia ja pieniä.Olen kyllä myös sitä pidemmästä päästä ja samat tuntemukset nuorena. no se kukkakeppi on ihan hyvä nuorena, kun se hieman vatsakkaampi vanhempana,
Leena Harkimolla taisi olla kyllä ihan eri kriteerit kun meikäläisillä nuorena, niin se maailma muuttuu. No nyt ei ole kukkakeppiä eikä vatsakasta eikä kaljutukkaa mutta ei myöskään sitä jolla olisi paksu lompakko. - Pirre*
korppis kirjoitti:
Kiitos nauruista Pirre, pakkohan sinun on olla aina eri mieltä kanssani ; )
Ole hyvä, mutta olin tosissani, eikä miulla ole mitään halua olla kanssasi eri mieltä..pidän vain Leena Harkimon nykyistä miestä aivan, no ihanana..saa nauraa jos siltä tuntuu, ja nauruhan on terveellistä :)
- Pirre*
anfero kirjoitti:
on lähes 180 cm.Poikamme tytär on muistaakseni 179 pitkä...mie olen kainalokeppi jo lapsen rinnalla :)
- struktuuuuri
anfero kirjoitti:
on lähes 180 cm.Ootko mua nähny?
Lähes 60 v ja 186 cm.
Ollu kamala elämä ton mitan kans.
Lapsena kiusaamista, aikuisena pällistelyjä ja ääneen ihmettelyjä.
Ei ole leikin asia.
Aloittaja oikeassa, koko ratkaisee, vaikuttaa salaisesti, esim. työelämässä, varsinkin miehillä, sorry.
Ootteko kuullut Napoleon-kompleksista?
Anyway, Luojani on minun arkkitehtini. - kysyy 1,79 m pitkä
Kuinka pitkä on liian pitkä nainen?
- joku:;
Kyllä pitkä mies vetoaa ainakin nuoriin naisiin enemmän, niin se vain on.
Itsekin haluan tuntea olevani kainaloon sopiva. Jos mies on pieni ja laiha ja vaimo iso ja tukevahko....- tii-na-...
tässä taas yks esimerkki siitä että pitää olla jonkun tietyn muotin mukaan vielä näköjään tänkin ikäiset ihmiset ajattelee sillai ei ihme oo että yli puolet suomalaisten avioliitoista päättyy eroon jos käy niin että ennen normaalikokoinen mies sattuu laihtuun ja nainen lihomaan no kuka mitäkin tässä elämässä arvostaa pääasia että on elämäänsä tyytyväinen...
- joku.toinen
Niin, mitä sitten? 12 lasta saivat paksu mummoni ja laiha vaarini.
"Siinä pieni pistelee, missä iso kääntyilee". - lyhyt nainen
tii-na-... kirjoitti:
tässä taas yks esimerkki siitä että pitää olla jonkun tietyn muotin mukaan vielä näköjään tänkin ikäiset ihmiset ajattelee sillai ei ihme oo että yli puolet suomalaisten avioliitoista päättyy eroon jos käy niin että ennen normaalikokoinen mies sattuu laihtuun ja nainen lihomaan no kuka mitäkin tässä elämässä arvostaa pääasia että on elämäänsä tyytyväinen...
Tuttavapiiriäni (toki pieni osa meistä ihmisistä) seuraten, on ne lyhyet miehet jättäneet pulskistuneet vaimonsa, pitkät miehet eivät.
Valitettavan usein, lyhyt mies on uhoaja. Peitteleekö sitten jotain kompleksiaan.
Sen sain taas tuta, kun männä viikolla olin kaksi iltaa riekkumassa. :-)))) - tii-na-...
lyhyt nainen kirjoitti:
Tuttavapiiriäni (toki pieni osa meistä ihmisistä) seuraten, on ne lyhyet miehet jättäneet pulskistuneet vaimonsa, pitkät miehet eivät.
Valitettavan usein, lyhyt mies on uhoaja. Peitteleekö sitten jotain kompleksiaan.
Sen sain taas tuta, kun männä viikolla olin kaksi iltaa riekkumassa. :-))))mun tuttavapiirissä ei oo kukaan jättäny vaimoaan sen takia että se olis pulsikistunu eikä kukaan jättäny miestään sen takia että se olis laihtunu ja kuivettunu mutta yks mies jätti vaimonsa sen jälkeen kun tämä sairastui aivoinfraktiin eikä enää palautunu entiselleen vaikka vaimo oli hoitanut miehensä tämän vaikean sairauden aikana ja nyt yks nainen on jättänyt miehensä sen takia että mies oli aloittanut suhteen diakonissan kanssa tekstiviestit oli ollu vielä ok mutta sen jälkeen kun oli miehen puhelimeen tullu kaks kuvaa toinen yläpäästä ja toinen alapäästä se oli ollu vähän liikaa no mikäs siinä noin pienestä hermostu kun pappikin oli sanonu että kyllä jumala antaa anteeksi toiset näköjään lukee raamattua vähän sormien välistä tääkään pappi ei hyväksy naispappeutta kun raamattukaan ei sitä hyväksy mutta näköjään kymmenellä käskyllä ei oo mitään merkitystä.
- uskis
tii-na-... kirjoitti:
mun tuttavapiirissä ei oo kukaan jättäny vaimoaan sen takia että se olis pulsikistunu eikä kukaan jättäny miestään sen takia että se olis laihtunu ja kuivettunu mutta yks mies jätti vaimonsa sen jälkeen kun tämä sairastui aivoinfraktiin eikä enää palautunu entiselleen vaikka vaimo oli hoitanut miehensä tämän vaikean sairauden aikana ja nyt yks nainen on jättänyt miehensä sen takia että mies oli aloittanut suhteen diakonissan kanssa tekstiviestit oli ollu vielä ok mutta sen jälkeen kun oli miehen puhelimeen tullu kaks kuvaa toinen yläpäästä ja toinen alapäästä se oli ollu vähän liikaa no mikäs siinä noin pienestä hermostu kun pappikin oli sanonu että kyllä jumala antaa anteeksi toiset näköjään lukee raamattua vähän sormien välistä tääkään pappi ei hyväksy naispappeutta kun raamattukaan ei sitä hyväksy mutta näköjään kymmenellä käskyllä ei oo mitään merkitystä.
Kehotetaanko Raamatussa ottamaan ero uskottomuuteen hairahtaneesta miehestä? Kas kun en muista sellaista lukeneeni.
- ?
uskis kirjoitti:
Kehotetaanko Raamatussa ottamaan ero uskottomuuteen hairahtaneesta miehestä? Kas kun en muista sellaista lukeneeni.
Ainakin kai yksi kymmenestä käskystä kieltää himoitsemaan muita, kuin omaansa?
- tii-na-...
? kirjoitti:
Ainakin kai yksi kymmenestä käskystä kieltää himoitsemaan muita, kuin omaansa?
ja älä tee huorin uskis näköjään hyväksyy kaikki antaahan herra anteeks avioliitossa ei oo kyllä herran anteeks annolla mitään tekemistä jos ei ole kysymys herra aviomiehestä.
- joku;:
tii-na-... kirjoitti:
En ole esimerkki, en puhu itsestäni muuta kuin sen että haluan sopia kainaloon.
Olen nähnyt että komea alfa uros, päätään pidempi muita, vetoaa naisiin. Jos hän astelee vaikkapa baariin, naiset sähköistyvät.
En sano mitään siitä että tämä uros häviää älykkäämmille, ajan kanssa.
Minä olen tyytyväinen nuorempaan mieheeni, hän on vain 5cm pidempi minua.
Korvienkin välistä löytyy... - yks nainen
tii-na-... kirjoitti:
Ei pidä olla muotissa, mutta olen huomannut tietyn tyyppisten vetoavan minuun. Kaikkein tärkeintä on sujuvuus kaikin tavoin.
Onneksi ei ole enää tarvinnut vuosikymmeniin sillä silmällä katsoa ketään.
Enkä arvioi muita oman makuni mukaan. Onnellisuuden tai sen puutteen kyllä huomaa ulkomuodosta huolimatta.
Toisekseen, tuskin onni löytyykään kaavalla:) Komeat ja kauniit voivat olla, kuin pettäjät Kauniissa ja rohkeissa. - uskis
tii-na-... kirjoitti:
ja älä tee huorin uskis näköjään hyväksyy kaikki antaahan herra anteeks avioliitossa ei oo kyllä herran anteeks annolla mitään tekemistä jos ei ole kysymys herra aviomiehestä.
Ai että uskis hyväksyy? Minähän puhuin anteeksianatamisesta, ja siihen minun Pipliani kehoittaa. Miehen hairahduksista Kirjassani ei edes paljon puhuta, vain vaimojen, ja Jeesus kielsi kivittämästä heitä juutalaisen vanhatestamentillisen tavan mukaan kuoliaiksi.
Erehtyminen on inhimillistä, anteeksiantaminen jumalallista. - Turusta
Olen pitkähkö nainen (175cm) ja pidän vaan enemmän itseni kokoisista tai hieman lyhyemmistä miehistä... Paras on leveäharteinen ja urheilullinen mutta myös sirot ovat söpöjä... Toki 185-190 senttinen mies voi olla komea kauniisti puettuna mutta saa minun puolestani viihdyttää muita.
- Ja faktaa kehiin
Tottahan toki pitkä pitää olla. Äo mielellään yli 140 ja tukka tallella. Kukapas sitä evoluution hylkäämä haluaisi olla.
- =?
Kukahan senkin ÄO:n tulkitsee? Kuka voi laittaa ihmisiä älyttömyyden perusteella pirtaansa?
Tukka tallella, paremminkin hampaat. - tii-na-...
mää taas tykkään mieluummin että on tukka takana ja elämä edessä...
- .
on on on on on sillä pituudella
- 170 cm
Ainakin parinhakupalstoilla naiset lähes säännöllisesti etsivät itseään 20 - 50 cm pitempää miestä. Minusta noin 2 - 10 cm lyhyemmät naiset näyttävät äkkiseltään sopivimman kokoisilta. En vain kelpaa heille syystä tai toisesta, ehkä molemmista.
- .,lmk.
Eli, jos ukko on 170 senttiä. akka on vähän päälle metrinen?
- tii-na-...
.,lmk. kirjoitti:
piti ihan ääneen nauraa harvoin täällä käy niin kiitos.
tii-na-... kirjoitti:
Mutta oikeasti, äskettäin luin lehdestä pariskunnasta, vaimo on lyhytkasvuinen eli 126 cm ja mies puoli metriä pitempi.
Kolme lasta heillä ja kovin onnellisia ovat.- .,lmk.
Anceli kirjoitti:
Mutta oikeasti, äskettäin luin lehdestä pariskunnasta, vaimo on lyhytkasvuinen eli 126 cm ja mies puoli metriä pitempi.
Kolme lasta heillä ja kovin onnellisia ovat.Niin se on, kuin eräs viisas mies täällä on sanonut. Riittää, että tyynyllä päät ovat vierekkäin.
.,lmk. kirjoitti:
Niin se on, kuin eräs viisas mies täällä on sanonut. Riittää, että tyynyllä päät ovat vierekkäin.
Aivan, mutta toisaalta eihän pelkkä lyhyys tai pituus ole pääasia, kyllä pitää muutenkin synkata.
Anceli kirjoitti:
Aivan, mutta toisaalta eihän pelkkä lyhyys tai pituus ole pääasia, kyllä pitää muutenkin synkata.
Olet oikeassa, siinä ei pituudet eikä lyhyydet merkkaa.
Se on menoa eikä nokitusta kun "jalat menee alta"......- raameihin mahtuva
mekä tykkää 170 cm tuu koitille oon just sopiva
- .,lmk.
Anceli kirjoitti:
Ei kai tyynylle ilman sitä kellistytä?
.,lmk. kirjoitti:
Ei kai tyynylle ilman sitä kellistytä?
Eiköhän sitä joskus kellistytä muutenkin, ehkä ei ole tarvetta tutustua sen paremmin.
Minulla ei ole kokemusta muusta kuin siitä "jalat alta menosta" ja sen jälkeisestä kellistymisestä.Anceli kirjoitti:
Eiköhän sitä joskus kellistytä muutenkin, ehkä ei ole tarvetta tutustua sen paremmin.
Minulla ei ole kokemusta muusta kuin siitä "jalat alta menosta" ja sen jälkeisestä kellistymisestä.Joku on taas ymmärtänyt ihan väärin tuon "jalat alta" menon, ei voi minkää....))
- 170 cm
.,lmk. kirjoitti:
..,lmk miten noin päättelit?
Jos luetun ymmärtäminen on noin vaikeaa, niin esimerkiksi 160 cm:n naiset etsii 180 - 210 cm:n miestä. Joko alkoi kirkastumaan?
Ja raameihin mahtuvalle: Koitille voisin tullakin, muuhun en enää pysty. Enkä tiedä minne tulisin. - Pirre*
tii-na-... kirjoitti:
Luitkohan oikein...:)
Taisi olla että hänestä näytti 2 - 10 lyhyemmät sopivilta :) - Pirre*
170 cm kirjoitti:
Jos luetun ymmärtäminen on noin vaikeaa, niin esimerkiksi 160 cm:n naiset etsii 180 - 210 cm:n miestä. Joko alkoi kirkastumaan?
Ja raameihin mahtuvalle: Koitille voisin tullakin, muuhun en enää pysty. Enkä tiedä minne tulisin.Hups...tässähän tämä korjattiin..oi pitäisi lukea kaikki kommentit ensin..:(
- 170 cm
Pirre* kirjoitti:
Luitkohan oikein...:)
Taisi olla että hänestä näytti 2 - 10 lyhyemmät sopivilta :)Pirrellä taas kerran melkein ainut järkevä kommentti.
MINULLE itselleni sopivimmaltai näyttäisi itseäni vähän lyhyempi nainen.
Muista en tiedä muuta kuin mitä seuranhakupalstoilta naisten toiveita olen katsellut ja niissä 90 %:ssa haetaan hakijaa itseään 20-50 cm pitempää miestä . - jocus*
Minun kokemukseni mukaan naiset hakevat keskimäärin 15 - 30 cm itseään pidempiä. Ymmärrän, että pitkät naiset haluavat pitkän miehen, mutta että 156-senttinen nainen hakee yli 185-senttistä, se menee yli ymmärrykseni.
Pitkillä miehillä on luonnollisesti enemmän valinnanvaraa, kun hekin usein pitävät pienistä naisista. Ylipitkät naiset ja alamittaiset miehet sitten ovat niitä paripuolia, jotka ovat treffipalstoilla enemmistönä. - Äitskämaminka
170 cm kirjoitti:
Ja raameihin mahtuvalle: Koitille voisin tullakin, muuhun en enää pysty. Enkä tiedä minne tulisin.He unelmoivat saavansa mallityttäriä?
Oma 162-senttinen tyttäreni haaveilee itsensä mittaisesta tyttöystävästä. Meitä on niin moneen raitiovaunuun, usko tai älä! - Hyvä ja kaunis
jocus* kirjoitti:
Minun kokemukseni mukaan naiset hakevat keskimäärin 15 - 30 cm itseään pidempiä. Ymmärrän, että pitkät naiset haluavat pitkän miehen, mutta että 156-senttinen nainen hakee yli 185-senttistä, se menee yli ymmärrykseni.
Pitkillä miehillä on luonnollisesti enemmän valinnanvaraa, kun hekin usein pitävät pienistä naisista. Ylipitkät naiset ja alamittaiset miehet sitten ovat niitä paripuolia, jotka ovat treffipalstoilla enemmistönä.Köhöm. Olen pitkähkö nainen (175) ja nimenomaan juuri tuo pituuteni saa paljon ihastelua osakseen... En ole ihan nuori enää, mutta pitkiä jalkojani kehuvat niin lyhyet kuin pitkätkin miehet usein. Se on joskus jopa hieman huvittavaa sillä tätä sattuu kuule ihan arkena kadulla ja kaupoissa... Ja miehet voivat olla minua 20 vuotta nuorempiakin. ( En ole tyyliltäni tyrkky)...
Miten niin pitkät miehet haluavat lyhyitä naisia, haloo? Pitkät JA lyhyet miehet haluavat pitkiä naisia! Ainakin minua (mutta olen kyllä myös muuten kaunis)... - minulle sopiva
jocus* kirjoitti:
Pitkillä miehillä on luonnollisesti enemmän valinnanvaraa, kun hekin usein pitävät pienistä naisista. Ylipitkät naiset ja alamittaiset miehet sitten ovat niitä paripuolia, jotka ovat treffipalstoilla enemmistönä.Olen myös melkein 175 cm. Miehen pituudella ei ole minulle mitään merkitystä. Eikä minun pituudellani tunnu olevan miehille mitään merkitystä. Useat miesystäväni ovat olleet noin mittaisiani. Oman pituinen mies on jotenkin kiva, ei tarvitse katsoa ylöspäin.
- naurattaa..
minulle sopiva kirjoitti:
Olen myös melkein 175 cm. Miehen pituudella ei ole minulle mitään merkitystä. Eikä minun pituudellani tunnu olevan miehille mitään merkitystä. Useat miesystäväni ovat olleet noin mittaisiani. Oman pituinen mies on jotenkin kiva, ei tarvitse katsoa ylöspäin.
Sen pituinen se, riittää minulle.
Oli sen omistaja minkä pituinen tahansa.
Ja loppujen lopuksi, silläkään ei ole väliä,
muun rinnalla, tärkeämmän.
Väliäkö hällä?:)) - x lady
naurattaa.. kirjoitti:
Sen pituinen se, riittää minulle.
Oli sen omistaja minkä pituinen tahansa.
Ja loppujen lopuksi, silläkään ei ole väliä,
muun rinnalla, tärkeämmän.
Väliäkö hällä?:))Mikähän sinua niin naurattaa, kerro toki.
- maydaymayday
minulle sopiva kirjoitti:
Olen myös melkein 175 cm. Miehen pituudella ei ole minulle mitään merkitystä. Eikä minun pituudellani tunnu olevan miehille mitään merkitystä. Useat miesystäväni ovat olleet noin mittaisiani. Oman pituinen mies on jotenkin kiva, ei tarvitse katsoa ylöspäin.
olen 178 cm nainen. Seurustelen 160 cm miehen kanssa. Pituusero ei ongelma.
- hekohekoheko
maydaymayday kirjoitti:
olen 178 cm nainen. Seurustelen 160 cm miehen kanssa. Pituusero ei ongelma.
Nuoleehan se pienikin mies pannun jos käsketään!
Niin..miehellähän on myöskin ne kolme utottuvuutta.
Pituus, leveys ja korkeus.
184 cm. on minulla hyvin riittänyt kaikkin kaappeihin, Stadissa olen kyllä aina asunut taloissa joissa huonekorkeus on jotain 3m. Joten kattolamppuihin olen tarvinut vähän korotusta.
Kerrankin tuli kauheaa huutoa kun laitoin Savulasipöydälle jokusen Tietosanakirjan osasen.
Hiljakseen levetessäni tuli useasti ahtaanpaikankammo.
Korkeudellani en pahemmin yltänyt mitenkään mainittavimpiin teknisiin urotekoihin.
Jos oli peitto päällä, jotain kyllä vähän erottui, mutta kokeilemalla joutuivat useimmiten varmistumaan tilanteesta ja sen kestävyydestä.
Nuorena ei aina ihan kestänyt.
Mutta, joku sen mittainen nainen olis kiva, kaksikin saapi olla, jos löytyy. :)
H.Heitäpä taas kehiin pari nimimerkkiä joita himoitset, jospa sieltä kaksi vapaaehtoista löytyisi. Tai sitten pitää määrätä.
:(Anceli kirjoitti:
Heitäpä taas kehiin pari nimimerkkiä joita himoitset, jospa sieltä kaksi vapaaehtoista löytyisi. Tai sitten pitää määrätä.
:("Anceli"
Pienoiseni..
Minä en pysty vastaamaan kysymykseesi.
Täällä on kyllä joku musiikkialoitustyöläinen joka on kertonut lyhentyneensä vuosien mittaan..
Milloin on hän sit fifty/fifty, en osaa sanoa.
Täällä on kyllä jumalattoman lyhyttä porukkaa henkisesti, ja jokunen taas jumalattoman pitkä siinä.
Mutta heistä en osaa päätellä. Kaikki kun, pituudestaan huolimatta, ponnistavat samalta maame kamaralta.
Ja vaikka minä nyt antaisin unelmilleni valtaa, niin en heevetissä uskalla niistä sinulle kertoa.
H. :)hunksz kirjoitti:
"Anceli"
Pienoiseni..
Minä en pysty vastaamaan kysymykseesi.
Täällä on kyllä joku musiikkialoitustyöläinen joka on kertonut lyhentyneensä vuosien mittaan..
Milloin on hän sit fifty/fifty, en osaa sanoa.
Täällä on kyllä jumalattoman lyhyttä porukkaa henkisesti, ja jokunen taas jumalattoman pitkä siinä.
Mutta heistä en osaa päätellä. Kaikki kun, pituudestaan huolimatta, ponnistavat samalta maame kamaralta.
Ja vaikka minä nyt antaisin unelmilleni valtaa, niin en heevetissä uskalla niistä sinulle kertoa.
H. :)Kyllä sinä pystyt, mikäs nyt takkuaa, kun et uskalla nimimerkkejä mainita.
Juu, älä kerro minulle, kerro niille oikeille kohteille.
Onneksi minä olen alamittainen, säästyn paljolta.
:)Anceli kirjoitti:
Kyllä sinä pystyt, mikäs nyt takkuaa, kun et uskalla nimimerkkejä mainita.
:)Kyllä musiikkialoitustyöläinen on paras unohtaa..
- netti on poikaa
Netissähän se 168cm voi tulla yli 180cm.
maarina1 kirjoitti:
Kyllä musiikkialoitustyöläinen on paras unohtaa..
"maarina"
Korvissani helisevä sinä
Jokainen lauseeni jonka vähänkin voi ajatella liittyvän sinuun, on silkkaa rakkautta ja hellyyttä.
http://www.youtube.com/watch?v=0SB3x6KtNi4
H.- k/k
Anceli kirjoitti:
Kyllä sinä pystyt, mikäs nyt takkuaa, kun et uskalla nimimerkkejä mainita.
:)Olis eres maininnu k/k kukkahameen
k/k kirjoitti:
Olis eres maininnu k/k kukkahameen
Sanos muuta, alkaako herra iso herra menettää kykyjään.
Ja jokaisen lauseeni jonka vähänkin voi ajatella liittyvän sinuun, on silkkaa rakkautta ja hellyyttä. :)maarina1 kirjoitti:
Kyllä musiikkialoitustyöläinen on paras unohtaa..
maarina, ei hän anna sinun unohtaa eikä unohda itse, pitäisikö sun vaan antaa periksi. :))
- Vain totuus
Vuosi sitten olit 154 senttinen. Teit sitten kasvupyrähdyksen. Onko muuten omat hampaat? Ei pankin?
- k/k
Anceli kirjoitti:
Sanos muuta, alkaako herra iso herra menettää kykyjään.
Ja jokaisen lauseeni jonka vähänkin voi ajatella liittyvän sinuun, on silkkaa rakkautta ja hellyyttä. :)Älä nyt verä överiksi,ei eres hunksi usko tollasta,vai uskooko?
k/k kirjoitti:
Älä nyt verä överiksi,ei eres hunksi usko tollasta,vai uskooko?
Niin, mutta uskooko joku hänen lirkuttelujaan ja ottaa ne todesta? Jos ottaa niin säälin ihmistä.
Meidän välit on niin hyvät, että överiksi vetokin on sallittua ja huumoria. :)Anceli kirjoitti:
Niin, mutta uskooko joku hänen lirkuttelujaan ja ottaa ne todesta? Jos ottaa niin säälin ihmistä.
Meidän välit on niin hyvät, että överiksi vetokin on sallittua ja huumoria. :)No mikä ettei,jos tarviit niin annan pairan päältäni.
koti-kiusattu kirjoitti:
No mikä ettei,jos tarviit niin annan pairan päältäni.
Onko sulla pehmosta sisäänajettua flanellipaitaa? Jos on, pistä tulemaan, vaikka joululahjaksi. Minul olis tarve näiden pitkiksien seuraksi.
Vieläkö koira haukkuu öisin, se vois puraista ne killuttimet irti, sitten päästäisiin ripustelemaan oikeisiin paikkoihin.Anceli kirjoitti:
maarina, ei hän anna sinun unohtaa eikä unohda itse, pitäisikö sun vaan antaa periksi. :))
Periksi en anna, ei vois vähempää kiinnostaa....
Anceli kirjoitti:
Onko sulla pehmosta sisäänajettua flanellipaitaa? Jos on, pistä tulemaan, vaikka joululahjaksi. Minul olis tarve näiden pitkiksien seuraksi.
Vieläkö koira haukkuu öisin, se vois puraista ne killuttimet irti, sitten päästäisiin ripustelemaan oikeisiin paikkoihin.Jaa että kulkuset aisan alle kilisemään,olishan se romanttista helistellä rekiajelulla.
Kävin just parvekkeella oravi pelästyttämässä haukullani.maarina1 kirjoitti:
Periksi en anna, ei vois vähempää kiinnostaa....
Juu, kiusoitteluahan se vaan on, tuuli huuliaan heiluttaa ja kun on iso pää ja harvassa korvia niin ei se usko mitään.
Anna äijän höpöttää, pitäähän hänelläkin jotain puuhaa olla viimeisinä elinvuosinaan. :)koti-kiusattu kirjoitti:
Jaa että kulkuset aisan alle kilisemään,olishan se romanttista helistellä rekiajelulla.
Kävin just parvekkeella oravi pelästyttämässä haukullani.Miks sä oravia pelästyttelet?
maarina1 kirjoitti:
Miks sä oravia pelästyttelet?
Jos iso populaatio olis sun vintillä melskaamassa ja syksyisin kierittelis luumut pesäänsä ja kolistelis ränneissä ,häiriten työn ja sairauren pehmittämää raatajaa.
olen pohjatonta hyvyyttä mut pikkuhiljaa alkaa kuppi menemään nurin,ens kesänä on vintti tyhjennettävä.
Hankin lainakissan ja päästän sen vintille kamuja moikkaamaankoti-kiusattu kirjoitti:
Jos iso populaatio olis sun vintillä melskaamassa ja syksyisin kierittelis luumut pesäänsä ja kolistelis ränneissä ,häiriten työn ja sairauren pehmittämää raatajaa.
olen pohjatonta hyvyyttä mut pikkuhiljaa alkaa kuppi menemään nurin,ens kesänä on vintti tyhjennettävä.
Hankin lainakissan ja päästän sen vintille kamuja moikkaamaanNo sit mä ymmärrän en tykkäis minäkään, niin eläin rakas kuin olenkin.
koti-kiusattu kirjoitti:
Jaa että kulkuset aisan alle kilisemään,olishan se romanttista helistellä rekiajelulla.
Kävin just parvekkeella oravi pelästyttämässä haukullani.Yst. k/k
Kulkuset, kulkuset, kilvan helkkäilee ja olishan ne kivat korviksinakin.
Täällä on kanssa mies joka jahtaa oravia, kun tunkevat itsensä lintujen ruokapömpeliin. Tää huutaa, ei hauku.
Ota votkaa, tää on ihan extra erikoisvinkki vain sinulle.Anceli kirjoitti:
Yst. k/k
Täällä on kanssa mies joka jahtaa oravia, kun tunkevat itsensä lintujen ruokapömpeliin. Tää huutaa, ei hauku.
Ota votkaa, tää on ihan extra erikoisvinkki vain sinulle.Älä nyt hitsi vie juopottelee k/k yllytä.
Nii toisiaa, koira vois olla parempi pelote kuin kissa.
Mut kyl kissaki niist selvää tekee...
Kulkuset korviksina, et oo tosissas...Anceli kirjoitti:
Yst. k/k
Ota votkaa, tää on ihan extra erikoisvinkki vain sinulle.Meinaaks noin,et jos nyt kerran vuores tekee pienen punsin niin ei saa juopon mainetta.
mää tierän et pahalle se maistuu ,olen nähny ku miehe irvistelevä,mut jos se auttas .
Olis semmonen oljenkorsi mihi yskivä takertuu.maarina1 kirjoitti:
Älä nyt hitsi vie juopottelee k/k yllytä.
Nii toisiaa, koira vois olla parempi pelote kuin kissa.
Mut kyl kissaki niist selvää tekee...
Kulkuset korviksina, et oo tosissas...En yllyttänyt, ehdotin vain. :)
Mikäs vika kulkuskorviksissa on, sopisivat kivasti joulun tunnelmiin.koti-kiusattu kirjoitti:
Meinaaks noin,et jos nyt kerran vuores tekee pienen punsin niin ei saa juopon mainetta.
mää tierän et pahalle se maistuu ,olen nähny ku miehe irvistelevä,mut jos se auttas .
Olis semmonen oljenkorsi mihi yskivä takertuu.Kippaa nopeesti niin ei maku ehdi kauan suussa tuntua, paraskin neuvoja olen tässä asiassa.
Mutta jos yskä sillä lähtee niin uhraus kannattaa.Anceli kirjoitti:
En yllyttänyt, ehdotin vain. :)
Mikäs vika kulkuskorviksissa on, sopisivat kivasti joulun tunnelmiin.Ne kulkuset vois kullata,olis semmonen juhlamalli
Anceli kirjoitti:
En yllyttänyt, ehdotin vain. :)
Mikäs vika kulkuskorviksissa on, sopisivat kivasti joulun tunnelmiin.Ehkä mun mielikuvitus.....teki kepposen..
Anceli kirjoitti:
Kippaa nopeesti niin ei maku ehdi kauan suussa tuntua, paraskin neuvoja olen tässä asiassa.
Mutta jos yskä sillä lähtee niin uhraus kannattaa.Eihän se mittää haittaa, jos lääkkeeks.
Kossu kuuman veren ja sokurin kaa on kans kova sana.
Sanoo nimim. kokeiltu on ja hyväks torettu.koti-kiusattu kirjoitti:
Ne kulkuset vois kullata,olis semmonen juhlamalli
Niin justiinsa, kunnon kullatut kulkuset korvissa, ihan joulun kunniaksi. Tosi hyvä idea.
maarina1 kirjoitti:
Eihän se mittää haittaa, jos lääkkeeks.
Kossu kuuman veren ja sokurin kaa on kans kova sana.
Sanoo nimim. kokeiltu on ja hyväks torettu.Rommiahan minä ensin ehdotin, mutta hän päätyi tuohon toiseen aineeseen. Ihan kun minuukin vähän yskittäis.
Anceli kirjoitti:
Rommiahan minä ensin ehdotin, mutta hän päätyi tuohon toiseen aineeseen. Ihan kun minuukin vähän yskittäis.
Aijaaha, no ota ihmees ehkäsyks. Niinhän se paremmi auttaa, enneko tauti o iskent. Harmi ku ei oo ny mittää kummempaa mulla varal, jos vaik yllättäi yskän iskee...
Täytyy vaa pärjätä pyhä yli..Anceli kirjoitti:
Rommiahan minä ensin ehdotin, mutta hän päätyi tuohon toiseen aineeseen. Ihan kun minuukin vähän yskittäis.
Olosuhteiren pakosta,tuli otta kipeeks niist luunapeista mut kirkas pottu on puupinon välis jemmassa.
Samal ku saunaa lämmittää niin posket punottaa lämmöstä.vaimo ei tajuu mitään kuhan ei tuu polkanhypyllä tupaan.- Yks mies
koti-kiusattu kirjoitti:
Meinaaks noin,et jos nyt kerran vuores tekee pienen punsin niin ei saa juopon mainetta.
Olis semmonen oljenkorsi mihi yskivä takertuu.Kullatut, kiinteät kassit korvissa ?
Tulee muutakin kun juopon maine. koti-kiusattu kirjoitti:
Olosuhteiren pakosta,tuli otta kipeeks niist luunapeista mut kirkas pottu on puupinon välis jemmassa.
Samal ku saunaa lämmittää niin posket punottaa lämmöstä.vaimo ei tajuu mitään kuhan ei tuu polkanhypyllä tupaan.Ovvarovaine, ettei käry käy. Kunnei oo viel erellisist luunapeist otta viel tervehtyn. Sisse vaatis kaksinkertase lääkitykse.
Äläkä vaa henkäsekkää vaimoo päin...))Yks mies kirjoitti:
Kullatut, kiinteät kassit korvissa ?
Tulee muutakin kun juopon maine.Ei me politiikkaa puhuta eikä selvitetä kuka kantaa kenenkin kasseja,iha vaan joulunkelloista.
Yks mies kirjoitti:
Kullatut, kiinteät kassit korvissa ?
Tulee muutakin kun juopon maine.Niinpä, älä muuta sano...
maarina1 kirjoitti:
Ovvarovaine, ettei käry käy. Kunnei oo viel erellisist luunapeist otta viel tervehtyn. Sisse vaatis kaksinkertase lääkitykse.
Äläkä vaa henkäsekkää vaimoo päin...))Hyvä vinkki,ei muut ko sisu poskeen ja selvää näyttelemään.Muuten ,mitä varten sitä ryypätään jos sit selvänä olla pitäs?
Omituisii juttuja noil isoilla pojilla.koti-kiusattu kirjoitti:
Hyvä vinkki,ei muut ko sisu poskeen ja selvää näyttelemään.Muuten ,mitä varten sitä ryypätään jos sit selvänä olla pitäs?
Omituisii juttuja noil isoilla pojilla.Nii, parempi ehk esittää enempi humalaist ku onkka....
- Yks mies
koti-kiusattu kirjoitti:
Ei me politiikkaa puhuta eikä selvitetä kuka kantaa kenenkin kasseja,iha vaan joulunkelloista.
Sanonkin kassejani tästä lähin joulunkelloiksi.
Itse kannan kulkuseni minäkin, mutta en korvissa.
- .äåmnhpnääål
Ei ole, ainut määre on mahdollisimman korkea IQ.
- He sekosivat
Linnanjuhlissa ihmettelin , että miksi ei selostaja erota E :tä ja L:aa toisellahan on lyhyt seuralainen.
Kyllä oli kaikkien aikojen huonoin selostaja kaarti.
Kyllä pitäis joitain henkilöitä tunnistaakkin, kun moiseen hommaan menee, ettei tartte arvailla...- Miellyttävä Jaska
maarina1 kirjoitti:
Kyllä oli kaikkien aikojen huonoin selostaja kaarti.
Kyllä pitäis joitain henkilöitä tunnistaakkin, kun moiseen hommaan menee, ettei tartte arvailla...Jaakko Selin mukaan. Hän on ollut ennenkin.
- Guuguuguu
Pitäishän noi muutenki erottaa, toinen ei osaa toista kotimaista...
On.
Koko ratkaisee. Niin eläimiä tässä vielä ollaan.- Isä Tuc
Naapuri meni "sen" pidennysleikkaukseen tallinnaan.
" Haluun lattiaan asti roikkuvan".
Pois tullessaan hänellä oli 10cm pitkät jalat.- ...
LOL
=DW=
Tälläisenä lyhyenä naisena sanoisin etten tiedä.
Mutta....mun "miehet" on aina olleet pitkiä ja muutenkin komeita :)
Niissä on ollut mistä ottaa kiinni.- demeter
No, jos markkinoilla ollaan, siellä määritellään markkina-arvo. Mitä isompi,
näyttävämpi tuote, sen parempi arvo, uskoisin.
Me ikärit taidamme varmuuden vuoksi määrittää oman markkina-arvomme
varovasti ja vakuuttaa, että meiltä on eri mittarit..)) - ........
Pituus ei ratkaiseva, kokemusta on.
Teemalta tuli toissapäivänä dokumentti Väinö Myllyrinteestä. Netissä on veljenpojan laatimat kotisivutkin.
Niitä katsellessa ja lueskellessa tuli surullinen olo.- henrjii
Tottahan nyt toki, tälläisellä metri yhdeksäkyppisellä on kaksikymmentä senttiä enempi kuin sataseitkytsentisellä.
- s-taka*
Aloittajalle:
Mietipä, tosiaan. Voi olla että siitä miettimisestä on suurta hyötyä suhteenne mahdollista jatkoa ajatellen. Ethän vain ole niin rakastunut ettet löydä luonteensa viestejä sanojen takaa?
Tai onko se niin nökönnuukaa enää näillä kymmenillä vaikka vähän näppejään polttaisikin? Anna mennä vaan - niin kauan kuin on kivaa - oli sitten pitkä tai pätkä! - *kuolee nauruun*
heh,heh. Ihanasti sanottu !
- Ihannekumppanukset
Useimpien naisten mielestä kuuluu olevan varsin suuri merkitys.
Useimmat pitkät naiset haluavat mieluummin itseään pitemmän miehen, ja hämmästyttävän monet pienet naisetkin kertovat treffipalstoilla hakevansa pitkää miestä. Sitä, että monet pitkät kaunottaret ja missukat arvostat miesehdokkaita ensi sijassa varallisuuden mukaan, ei yleensä lausuta ääneen. Eli varakkuus menee usein pituuden edelle sulhasmarkkinoilla.
Jotkut miehet etsivät koristusta ja naiset komistusta rinnalleen. Todellista kumppanuutta arvostavat arvioivat kumppaniehdokkaita ihan toisin perustein, eikä pituudella ole silloin merkitystä. - Mie olen mie
Katsoin ministeri Jukka G.tä linnanjuhlissa.
Oli ylpeän oloinen nuoresta vaimostaan.
Nuori kaunis,tosi söpö.- mutta ei täältä
No joo, juosten kustu onkin ihan ääliö mutta kyllä rahallakin naista löytytyy.
- Näyttelyesineitä
Tuskin sitäkään avioliittoa olisi solmittu jos Jukka ei olisi julkkis kansanedustajuutensa takia ja nykyään opetusministeri. Eipä rouva pääsisi patsastelemaan joka vuosi Linnan juhliinkaan. Saman takia Kiikkokin roikkuu Kanervan pönöttäjässä.
Jos Jukka olis vaikka joku bussikuski niin tuskin kelpaisi tälle naiselle. Eikös heillä le 21 vuotta ikäeroa? Virpi on 43v. ja Jukka 64v.
- Mie olen mie
Jäi sanomatta ikäero : 21 vuotta
- elämä alkaa alusta
" mistä löytäisin se laulun", ei ku rahapussin, jonka kaa viettäs nämä loppu vuodet, sopis noin 170 jotain yli tai ali, vanhaki kelpaa, ku on sympaattinen, lämminsydämminen, tavallinen lökäpöksy, suomalainen jurrikka, olispa loppuelämä rattoisampaa.
- Pirre*
Ei ole, vaan sillä mitä miehellä korvien välissä on, nuorena piti katsoa ylöspäin..nyt jo katsoisin mieluummin samalla tasolla..
- Pirre*
korppis kirjoitti:
Mitä tarkoittaa kun rakastuu ensisilmäyksellä? Korvienväliinkö vai ulkoiseen olemukseen?
Kai se nuorena on joku sisäsyntyinen mielikuva "siitä oikeasta", ja sen mukaan katselee vastaan tulijoita :)
Pirre* kirjoitti:
Kai se nuorena on joku sisäsyntyinen mielikuva "siitä oikeasta", ja sen mukaan katselee vastaan tulijoita :)
Onhan näitä tapauksia, että jotkut 60-vuotiaanakin haksahtaa nuoreen ja niin iiiihanaan ; ) kuitenkin voi tulla suru puseroon kun nämä ihanat ovatkin yksinkertaisia. Tällä ikää pitäisi jo olla silmää korvienvälien tulkintaan ja mikä sen mukavampaa jos voi vielä katsoa niitä korvia hiukan alaviistosta.
- Surku
korppis kirjoitti:
Onhan näitä tapauksia, että jotkut 60-vuotiaanakin haksahtaa nuoreen ja niin iiiihanaan ; ) kuitenkin voi tulla suru puseroon kun nämä ihanat ovatkin yksinkertaisia. Tällä ikää pitäisi jo olla silmää korvienvälien tulkintaan ja mikä sen mukavampaa jos voi vielä katsoa niitä korvia hiukan alaviistosta.
Ai että käy kuin miehellesi?
- mahdotonta,,,
ei semmosta tapahdu, ei ensisilmäyksellä voi kehenkää rakastua, nuorena ehkä, mutta ei enään tässä ijässä.
- mirkke
Mihinhän heitä viedään, katkaisuhoitoonko, ettei kasvaisi liikaa pituutta, heti?
Ei tullut mieleen pituus, eikä muukaan, kun rakastua pätkähdin kultaani.
Vain silmänsä näin aluksi, kuin syvät erämaajärvet.
Ne veivät mukanaan, enkä ole ikinä katunut.
Ihmetellyt vain, kuinka minulle on moinen onni annettu.
Miesystäväsikö on kartoittanut naisten intohimot, onko otanta laajakin?
Onko hän pitkä vai pätkä? - huuhuuH
Kaikilla pätkä miehillä on paha napoleon kompleksi. Pidän pitkistä miehistä.
Olin varma että jokainen nainen valehtelisi, mutta löytyihän sadan viestin tuolla puolen yksi rehellinen. Perustelu nyt on mitä on, eli hätävalhe...
- n. 184 cm mies
Kiitos totuudenpuhujalle .
- ..........
Pidän ihmisistä, koosta välittämättä. Jos jollain on väliä, niin korvien välillä.
Onko siellä mitään, vai tuuliko pöntössä viheltää. - niin joo
yohuuhkaja kirjoitti:
Olin varma että jokainen nainen valehtelisi, mutta löytyihän sadan viestin tuolla puolen yksi rehellinen. Perustelu nyt on mitä on, eli hätävalhe...
Oli siellä ylempänäkin ihan yhtä rehellinen. Et vaan osannut lukea.
- sataysiviis cm
Pidän myös kookkaista miehistä,uskaltauduin treffaamaan sokkona sellaista ja kun oven avatessani näin ladon kokoisen miehen,ajattelin mihin kehoitan hänet istumaan.
Sohvani on hentorakenteinen pelkistä laudoista,sänky vanha ja pysyy just kasassa,joten istuimme siinä sitten erillään komistuksen kanssa.
Ajattelin koko ajan et kohta rämähtää :)))
Sen pituinen se.Hamasta nuoruudestani muistan, kun minulla oli poikaystävä 196 cm. Vaikka minulla oli 7 cm korot, olin niiden kanssa vain 177 cm, kotelomekossa sivuhalkiot, oli täysi työ pysyä tanssilattialla askelkuvioissa (hän oli tanssikoulutettu taituri),
onneksi hänestä ei tullut aviomiestäni.
- Mahkut lisääntyvät
Mahkut naisten suhteen lisääntyvät suorassa suhteessa pituuteen.
Pituus aiheuttaa miehessä valinnanmahkujen lisääntymisen. On mahd.saada enemmän naisia jotka ovat hänestä kiinnostuneet. Pitkän miehen ei tarvitse kovasti vaivautua koska kaikki naiset ovat periaatteessa sopivan kokoisia. Eli lyhyempiä. Valintamahkut ovat valtavasti isommat kuin jollakin lyhyellä. Mitä pitempi, sen enemmän mahd.seuralaisia saatavilla.
Lyhyt mies kärsii lyhyydestään ja siitä pienestä naismäärästä joille hän voisi itseään tyrkyttää. Ei hän kärsi lyhyydestään muuten kuin tässä asiassa. - Yks mies
Naistenhaku tampereella tanssitalossa.
160cm kaverini istui ja istui, yksikään
nainen ei tanssiin hakenut.
Minä 184cm meinasin kuolla nälkään
ja janoon. Koko ajan joku kimpussa.
Sain jopa yhden kylpylälomalla olleen naisen
hotellihuoneeseeni. Työstinkö ? En kerro. - Nainen Hämeestä2
Pienellä miehellä on pienet mahdollisuudet .
- keskipitkä
Niin naisellakin Hämeessä, siellä kun on rajoitetusti pitkiä miehiä, vanhoissa taloissakin on ikkunat laitettu alemmaksi, minäkin 178cm joudun kumartumaan, kun katson ulos.
Ai niin, tulee mieleeni yksi sukunimi, Aalto, heissä on selkeästi 2 pituutta, on lyhyet
Aallot ja pitkät Aallot, ei noista suurempaa harmia kumpaisistakaan ole, kunhan ihmettelen.
Tulihan selville taas kerran aloittajan aloituksesta, tai siis jälkeenpäin , että paksumpi
'jööti' on hakusessa enempi kuin pitkä/lyhyt mies.
- Idän ruma hirvi
nimimerkille : ))
Isot kassit vie visuaallista mittaa isolta mieheltä. - frikki
Pitkä pötkö höpsötystä? Tosi romanttiset keskustelunaiheet rakastuneilla!
- SAH
Enpä jaksanu lukea viestejä kaikkia. Maarina just det kun olla pitää NAISEN.IHANIA PITKÄT NAISET TANSSITTAA YM..VOI KAHTOA SILMIIN.MIE 180.AIKA SOPIVA SUHE.
- että näin !
" isohan se iita on ja ison iitan rinnalla on elo aina holeton "
- sopusuhtainen daami
Niinhän olikin, mut asiasta kolmanteen. Minun miehen pitää olla pidempi. Se vain on ollut aina niin. Voisin luopua korkokengistä mutten pituudestani. Eikä mikään punkero käy, jonsei kukkakeppikään. Terve normi kroppainen, jokusen sentin pidempi.
- Pikkuriita
Holeton? Ei kai ny sentä?
- mies on harvinaisuus
No mutta,,,,, mistä sä löydät sen, kuulehan,,,, miehet on kuin neula hienäsuovassa,,, ei sitä sieltä löydä, se on mahdottomuus, jos ny ei satu just pistämään sua peppuun ku siinä pyllistelet ja etit !
- puolipitkä
Eipä tarvitse keittiöjakkaraa niin usein käyttää ja löytyy esim rantakaislikosta helpommin kuin pätkä ja pystyy viemään katiskan kauemmaksi veteen ilman venettä,
Turhan moni nainen vaihtaa pitkän hongankolistajan kahteen pätkään, sanomistahan siitäkin tulee.
Jos mies on varakas, niin silloin ei pituudesta liene haittaa, eikä lyhyydestä näinä päivina..- bessie*
Keittöjakkara on kai hankittava joka tapauksessa.
Jos oikein tosissaan joutuu rantakaislikosta miestä etsimään, niin eipä taida pitkä löytyä sen helpommin kuin lyhyempikään...
Olen aina ihmetellyt pelkän pituuden arvostamista. Tykkään siitä, että sovitaan yhteen kuin palapelin osaset, myös pystyasennossa. - Oodi ilolle
Kerran näin Brysselissä hienon aikuisvideon jossa kaksi etelä-amerikkalaiseen kultturivähemmistökansaan kuuluvan näköistä tosi lyhyttä miestä viihdytti heitä kumpaistakin kolmekymmentä senttiä pidempää ja muutenkin puolta koookkaampaa erääseen eurooppalaiseen olutfestivaaleja järjestävään kansaan kuuluvaa naista. Kaikilla oli oikein kivaa eikä minkään pituus tai lyhyys ollut esteenä kansojenvälisen hyvän mielen vaihtoon.
- Vuosien kokemus
Viiksien ja kassien välin on oltava 90 senttimetriä.
Ja ne muut mitat ? Riittävästi kuutioita eli täytettä.
Sanoo mies joka tietää. Ei mutta hääkuvissa nainen on yleensä lyhenpi? Ja kovasti sen kin pituudesta puhutaan...
- Yks mies
" jormalaiset"
kumma että niistä senteistä ei pääse eroon. kymmeniä vuosia olen niitä yrittänyt hukata yhteen jos toiseeknin pill***aan. Aina vaan pysyy mitta/mitat samana. - Pitkä,ruma mies
Nautintokertoimet, oletteko kuulleet niistä ?
- nokka+kenkä
Pitkä on kommee kaataja, lyhytkin on kommee kaataja, katohan kengän numeroa tai nenä pituutta, niillä voi olla muitakin merkityksiä, ei kuitenkaan niin suuria kuin miehet itseasiassa luulee
- una momento
Kyrpääkö?
- pöljä..
Soinilla on iso nenä.....
olen..
- stereotypisti
Tunnen lyhyempiä ja pidempiä ihmisiä. Ainakin nuo lyhyemmät tuntuvat jotenkin "kompensoivan" pituuttaan ihme käytöksellä tai järjettömän kokoisilla lihaksilla.
Pidemmät tuntuvat taas jotenkin lepposimmilta.
Aikamoista yleistystä tämä on, mutta tässä omalta kohdaltani havaintoja. - .-
Vanha viisaus:
"Tutkimus: Miehen sormien pituus kertoo peniksen pituudesta!"
http://www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli/Tutkimus Miehen sormien pituus kertoo peniksen pituudesta/1135267545996- NamisGukkelia
" .- "
Katso seuraavalla kerralla rannetta tai tartu siihen kun tervehdit.
- QQQQQ
heh,,, ei muuta kuin mittaamaan miesten sormia, tietenki salaa, esm. käsitervehtiminen on oiva keino vilkasta tarkemmin sormien mittaa.
- .......
raha se on joka ratkasee, ei miehen pituus eikä lyhyys......
- 2metriä
Olen lähes 2 metriä pitkä, eikä ole kauhiasti napannut.
- Tyhmänä ei onnistu
Kehitä pääsisisään jotain mikä nappaa.
- kääpiö
Olen vain 153 cm pitkä nainen, mutta miehet elämässäni ovat aina olleet pitkiä.
Johtuu ehkä siitä että sekä isä ja veli ovat pitkiä, joten alitajunnassa ajattelen kaikkien miesten olevan pitkiä.- ihanaa rakastelua..
Pitä, pätkä, vai rikas ja lihava? Siskoni valitsi "rikkaaan" miehen ja mies valitsi rintavan naisen, kunnes löysi toisen rintavan ja hoikan.
Naapurini, jo meidän ikäinen, sanoikin sen jo sanoiksi. Parasta katsoa sitä perslompakkoa, kuinka paksu se on!
No, mieheni on pitkä ja onneksi myös lapsistamme tuli pitkiä, joten tämä suvussamme ilmenevä pers taipumus ei periytynyt lapsillemme, kuten ei myöskään minun lihavuuteen taipuvaisuus, koska lapseni lähentelee jo 50-kymppistä ja minun nuoruusaikojen mitoissa he ovat. Säästäväisenä on tullut "arkistoitua" noita vaatteitakin, jotka ovat nyt IN.
Aloittajalle vastaan, että kokeileppa itse, koska minulla on noin about 50 "kulkun" kokemus ja jotkut pistävät jopa suikkiin, puhumattakaan siitä inhotusta anuksesta! Kyllä me heterotkin osataan, vai onko sinulta jäänyt jotain paitsi?
- Satu Sompa-Sampi
Ei ainakaan sängyssä.
- jokin muu
Olen aika pitkä nainen. Aikaisemmin ajattelin, että minulle sopisi pitkä mies paremmin. Nyt kuitenkin pituus on menettänyt kokonaan merkityksen miehen valinnassa. Itseä lyhempikin käy ihan hyvin.
Aloittaja käyttää lyhyistä halventavaa nimitystä lyhyenläntä, tosi ruma sana.- ||
Niin, kun osaa vaatia muutakin kuin vain pelkkää ulkokuorta. Tosin, voihan ne kummatkin löytyä samasta ihmisestä.
Vanhoja strereotypioita, miehen pitää olla pitempi, miksi? Porrasjakkarahan on keksitty, lohkaisi hienosti täällä joku, jossain.
Viisas hän.
- Napoleonsyndrooma
Itse olen 150. Voinko vaatia mieheltä sen enempää? ;)
- Se olet sinä
185 cm pitkänä miehenä sanon : Mikään ei ole ihanampaa , kun pitää sylissä,pientä hoikaa naista. Ottasin heti yhteyttä sinuun ,jos se olisi mahdollista.
Vai soitetaanko maksullisille palstoille esim H&P.
- Iso mies
Olavi Virta, Pieni nainen
http://www.youtube.com/watch?v=UW-7XqH6DXk - näinnn..
Jos mies ei ole läski ja naama on komea, niin eipä sillä pituudella ole pahemmin väliä. Paitsi että ite oon 155cm, eli mies sais olla vähintään sen.
- <3
Nöin ön, itsekin pikkaraisena, en ole miestäni mittaillut, muista kuin älyn ja rakkauden lahjoista.
Niitä on yllin kyllin.
Kai hän voi olla kookaskin. :))
Sänkyyn mahtuu ihan yksinkerroin.
- OOooUuu
Rakastan pieniä, hentoja naisia.
- 11 + 6
Kukapa ei?
- Womena....
Empä ole juuri eroa huomannut. Itselle ei miehen pituus ole lainkaan ratkaisevaa vaan henkinen vahvuus ja yli päätään fiksuus ja tapa kohdella naista.
Sen verran on kokemusta sekä pitkistä että lyhyemmistä, että voin todeta lyhyempien olevan huomattavasti parempia sänkypuuhissa...- nakrattaa'''''
Kuka tätä sivua yrittää väkisin pitää pystyssä? Ihme jos ei jo tähänikään mennessä tiedä?
Onnettomia on huolet yli 60:llä, ei kiinnosta mikään muu kuin persehtimishommat ja ulkonäkö.
- 62kg mies
Pieni,kuiva mies ja iso lihava nainen. Vanhoissa aviopareissa näkee paljon epätasaisia pareja.
- Epätasapari
Voi olla, että ikä on tehnyt tehtäväänsä. Nuorina ollessaan ovat olleet tasaveroisempia. Hoikka neitonen, jolloin lyhempikin mies ei rinnalla näyttänyt "käppyrältä".
Se tuo ikä tekee tehtäviää, toisia kuivattaa ja toisia lihottaa, vaikka samassa ruokapöydässä syödäänkin. ;)
- ei pätkä
Mitä pitempi mies..Kyllä naiset tiedää.Pitkillä miehille ainna isompi!!!
taitaa olla enemmän maku asia mutta onhan se totta että pitkät ja komeat ei sinkkuna ole
- 15 + 3
Eivätkä lyhyet ja komeat!
Pituus on aina plussaa, sen voi sitte ite miettiä minkä pituus ;)
- lumimaisema
Minun mielestä miehekäs hiukan pidempi mies on kiinnostavampi. Bodatuista miehistä ja tatuoiduista en pidä.
En pidä myöskään hennoista ja poikamaisista miehistä. Liian komeakaan mies ei
ole enää kiinnostava, koska hän voi olla mielestäni silloin pinnallinen.
Riittää kun on juuri itselle ( minulle) sopivan oloinen..:). - Hämmmästyttäää
Taitaapa olla, mutta vain tutustumisvaiheessa. Jatkossa tulevat muut asiat tärkeämmiksi.
Kun itse olen pitkä ja olen yleensä liikkeellä vielä pitemmän kumppanini kanssa, naiset yrittävät usein iskeä miestäni. Kun liikun lyhyempien tuttujen kanssa, samaa ei ole koskaan tapahtunut.
Olen vuosien varrella todennut, että jotkut lyhyet miehet tuntevat erityistä vetoa pitkiä naisia kohtaan. - Iso parempi
Kyllä se pitkä ja jämäkkä viehättää ainakin minua, 159/44kg..tulee turvallinen olo, niin se vaan on. Edellyttäen tietty, että mies on muutenkin mukava ja täyspäinen.
- Fiksu,mukava mies
Oi hyvänen aika kun sinut sais syliin.
- kaljuonkaunista
Mun ukko on puolipäinen, päälaki tukaton. Saa alennusta parturissa.
- Iso paremmpi
Fiksu,mukava mies kirjoitti:
Oi hyvänen aika kun sinut sais syliin.
Tykkääkö siis isot mukavat miehet pienistä "rääpäleistä" ;) ?
- pitkänpitkä
Iso paremmpi kirjoitti:
Tykkääkö siis isot mukavat miehet pienistä "rääpäleistä" ;) ?
Isot ja pienet miehet pitävät pienistä naisista. Jotkut isot pitävät myös pitkistä.
- 165-210 Mikä ero?
Miehelle on, koska pitkällä miehellä on enemmän naisia valittavana kuin lyhyellä.
Muuten asialla ei ole merkitystä. - vajaamies_yli40
arvoisa AP, sinä sen tiedät naisena mitä kumppaniltasi vaadit ihmisenä.
Mutta onhan se tosi, että jos mies on vähintään normaalimitainen ja kaiken lisäksi terve, niin on se flaksi parempi naismarkkinoilla kuin lyhyellä ja jostakin näkyvästä vammasta kärsivän.
Ihmisen vioista ei pystyfeikkaamaan. Mutta persaukinen ihminen pystyy fuulaamaan pitkällekin itsestään ja taustoistaan.
ns. varakkaampikin pystyy kyllä käyttämään valtaa toista kohtaan ja saamaan sen mitä hakee ja heittää kissan pihalle kun säpikkäät on märkänä. - näin on
Mutta pienillä on isompi muna. Harvat naiset vain uskaltaa tarkastaa asian.
- Lyhkäinen
Valehtelin naiskaverille, että minun uudella pitkällä, hoikalla miesystävällani on iso pippeli. Itsepähän kärsin.
- Tylyppä
Eihän siitä pitkästä mitasta ole muuta hyötyä kuin syvässä lumessa pas......a
täytyy sanoo että paljon oon naisystävieni kanssa jutellu monenmoisista aiheista mutta ei olla kyllä koskaan kenenkään kanssa miestemme kikkelin pituuksista keskusteltu.
- Miehelläni on sopiva
Lue VAUVA- palstaa. Siellä äidit keskustelevat myös kikkelistä.
mutkun mää en oo oikeen siinä vauva iässä enää niin en mää sinne palstalle viitti mennä lueskeleen eikä se asia mua niin paljoo kiinnosta yleensä miehillä on kikkeli ja se siitä ;)))))
- Pirre*
Tottakai, ellei omista keittiö jakkaraa..
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi433494Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!4312921Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan222791Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!831857- 871487
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541370- 911136
SEO!! Pyhäsalmi
Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs721113- 991096
Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.31920