Hei olen yrittänyt lueskella ja saada tietoa siitä miten kauan ihmisillä on mennyt kuukautisten alkuun synnytyksen jälkeen ilman että on imettänyt ollenkaan, en vain ole löytänyt vielä sellaisia.....
Itse synnytin 13.10.11 eli poikani on kohta 2kk.
minulle jouduttiina tekemään istukan käsinirrotus ja kaavinta koska istukka jäi kiinni ja aloin vuotaa runsaasti. jälki vuotoni loppui 19.11.11 eli noin kuukausi synnytksestä, muuta menkkoja ei kuulu ei näy... olen uudessa parisuhteessa jonka takia olen hieman huolissani kun mitään ei tapahdu vieläkään..... kuulostan varmaan aika sekavalta mutta olen hieman hämilläni/peloissani....
Huoli on suuri :(
8
411
Vastaukset
- mulla ja
Moikka mä en imettänyt ja mulla alko menkat n. 3kk synnytyksen jälkeen. Varmasti yksilöllistä, mutta jos asia vaivaa ni ota puheeks, onko sulla esim jo ollu jälkitarkistus, jos ei kysy/puhu siellä. muuten voit sanoa asiasta myös lapsen neuvolassa, osaavat joko auttaa tai opastaa eteenpäin :)
- Saafra
Mulla taisi mennä 3-4 kuukautta ekoihin menkkoihin synnytyksen jälkeen. Älä ole huolissasi, kun vasta noin vähän aikaa mennyt.
- Saafra
Sori, en lukenut tarpeeksi tarkasti kysymystäsi. Itse imetin, joten se varaan vaikutti asiaan.
- mammuttimyöskin
Hei älä ole huolissasi, aivan normaalia, imettää tai ei.. itse imetin ja esikoisesta alkoi vasta 9kk päästä synnytyksestä ja kuopuksesta 1v 3kk päästä :)
- tyttö 13.9.2011
En imettänyt ja kuukautiset alko minipillereiden myötä, eli 7viikon päästä synnytyksestä. Synnytin 13.9.2011 ja nyt jo toisel kuukautiset menossa varmaan vaikuttanut asiaan noi minipillerit.
- entinen bileperhonen
Minulla meni ensimmäisellä kerralla 2 kk (osittaisimetetty lapsi), ja täysimetetyillä 4-5 kk.
Älä ole huolissasi, ja muista käyttää ehkäisyä. - pikku neiti.
moi..
ite synnytin 1.11.2011 ja mulla alko kuukautiset vasta 19.2.2012... itekki olin eka huolissani koska niitä ei kuulunut, mut onneksi ne sit alko.. :) ite en kanskaa imetä ollenkaa, koska ei maitoa tuu.. olen kuullut että jos ei imetä kuukautiset pitäis tulla 2-3kk päästä ja jos imettää nii siitä ei ollut oikee tarkkaa aikaa.. - mykiäiskä
Voi siinä mennä kauankin ennen kuin ne tulee taas, mutta muistakaa käyttää ehkäisyä (riippumatta siitä, imetättekö vai ette imetä) koska raskaaksi voi tulla, vaikka ei näkyisikään kuukautisia! Näitä tapahtuu jatkuvasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921135
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116948- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 80679
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54576Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483