Mielestäni peli on tylsä kun penaalin tylsin ja tarpeettomin kynä!
Pakkopullaa pelkästään koska se tuli ostettua.
3D merkki pelin kannessa ei tee todellakaan pelistä hyvää...
Mielestäni jopa huonoin peli kyseisestä sarjasta!
2/5
Millainen oma kokemuksesi kyseisestä pelistä on tai koko pelisarjasta? Itse olen pelannut edellisetkin osiot ja niidenkään uudelleen pelaamisen arvot on aika vähän.
Uncharted 3, Ylihybetetty peli
15
333
Vastaukset
- trrtrt
Aina on joku, joka ei tykkää.. Valitettavasti kaikkia ei voi miellyttää.
- Drake-----------
En ymmärrä, sussa on jotain vikaa jos et tykänny siitä! Aivan upea peli omasta mielestä ja myös arvosteluissa, omalla listallani uncharted 3 on yx kaikkien aikojen peleistä. Ykköstä en valitettavasti ole pelannu ni en osaa siitä sanoa mitään. Kakkonen oli huippu mutta tää kolmonen vielä parempi ja grafiikat sairaan hienoja! Ehdottomasti 10/10!
- IM DONE WITH TROLLS!
Joo aivan selvä röllipeikko viesti! Yrittää mollata yhtä parhaista peleistä ikinä...
- BroodSoup6
Roiku ja hypi? Oikeasti ikävää puuhastelua ja siinä mitään komeaa ole mielestäni! Nyrkkeilyhetketket viety omituiseksi kolmio, ympyrä rämpytystä ja jonossa vastustajat ? :D
Miksi ei vain voi olla rehellinen pelistä minkä ostanut?
Kyseinen peli ei anna mitään uusintapelaamisen tarvetta mikäli ei omista 3D TV:tä jos siitä jotain irtoaisi enemmän!
Pelaan ensin 2D versiona läpi ja sitten 3D asetuksilla.
Peli sinällään viihdettä, mutta ei hyben mukaista maapallon parasta lähellekkään!
Kun TV ruutu on 50" tai enemmän alkaa katsomaan toisin...
PC pelaajatkin hehkuttavat pelin terävyyttä 15-20" ruudulle ja vastineeksi haukkuvat PS3:n näkymää suuremmalta perus 32"-40"ruudulta?
Lopuksi mainitsen että en ole mikään trolli, vaan oman mielipiteen esille asettelija joka pelaa varmasti ne pelit mitä kertookin pelaavansa! Ostan KAIKKI pelit mitkä itseäni kiinnostaa on lähtökohtana! PS3 ja XBOX 360 konsoleille! - Hehh
Eli on siis heti eittämättä trolli tai katkera gaybox poju jos ei satu tykkäämään tästä uusimmasta Unchartedista? Naurettavaa lapsellisuutta...
Aika vähän on uudelleen peluu arvoa ja mitä kenttäsuunnitteluun tulee niin Uncharted 2:n kentät olivat paljon mielenkiintoisempia, samoin kuin ensimmäisen osan.
Lopputulos. Peli ei pärjää lähellekkään Uncharted 2:lle, joka tullaan muistamaan tämän konsolisukupolven yhtenä parhaimmista peleistä. - ReCyko+
Miksi kukaan ei enää hybetä Unharted3 peliä kun se alkaa jo olla vanha peli eikä tulossa oleva peli???
Nyt monet päässeet kuraa maistamaan kunnolla ja aiwan varmasti ottaa päähän jos maksanut 69€ siitä kurasta. Itse sentään vain 43€ edestä kuraa nielin ostohetkellä ja puolet sain rahaa takas kun annoin vahingon kiertää...
Oikeuteen pitäisi joukkokanne pelintekijöille tehdä, koska paskaa ei saa valmistaa ajankuluksi! - Justjooo
Mikä meni tuhmalla koiralla vikaan kun Uncharted 3 kusee niin paljon? Lipesikö ote ja alkoi dollarit kiinnostamaan enemmän?
Uncharted 3 on kyllä totaalinen feilaus niinkin mahtavan kuin Uncharted 2:n jälkeen.
Koko peli on vedetty ihan överiksi. Huh huh sanon minä...- uncharted fan
Mikä siinä sitten on muka huonoa? Itse ainakin tykkäsin u kolmosesta ja kakkonenkin löytyy ykköstä en oo pelannu kait sekin pitäs hommata ni ois täydellinen sarja! Myönnettäköön että siinä kakkosessa oli ehkä enemmän vaihtelevuutta mutta kyl kolmosessaki on hetkensä...
- urpå
onks kukaan pelannu sitä ykköstä??....mul on ongelma siin yhes kohtaa enkä päääse eteenpäin ;D.....sellanen mis on 4 patsasta ja niiden keskellä on maahan piirretty kompassin kuva...niit patsaita voi pyörittää...mut en tajuu mikä siin on ideana. se on arviolt siin pelin puol välis joku 68% tai jotai sellasta pelattu
- fufufufuguugigig
Kato YouTubesta
- Oon läpässy
Katso siitä ihmeen päiväkirjasta niin siinä näkyy että minne päin ne patsaat kääntyy sitten sieltä avautuu semmonen salaluukku seinästä.
- LoL
OIKEESTI UNCHARTED 3 LAGAA MULLA IHA PIRUSTI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- llpö
Mitä höpötät
Olen pelannut 2 läpi ja mahtava. Oon 3 myöskin ja se oli vielä parempi - Uncharter
Onks kukaan kokeillu jo Uncharted 4 -peliä?
Demovideo mm. täällä:
http://www.konsolikauppa.fi/product/UNCHARTED-4-A-THIEFS-END-DLC-PS4/49054 - Uncharter
Onks kukaan kokeillu jo Uncharted 4 -peliä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup675910Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1344274Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.1021956- 631455
- 521159
- 2611137
Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E1271009Ajattele, miten häviävän pieni
todennäköisyys on sille, että kaksi tiettyä ihmistä yli viidestä miljoonasta sattuvat tulemaan samalle palstalle ikävöim49836Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast31773Pieni vinkki miehelle
Jos haluat, että tapahtuu jotain edistystä, niin kannattaa suoda ajatus sille, että miltä toimintasi näyttää mulle päin.39745