Uncharted 3, Ylihybetetty peli

BroodSoup6

Mielestäni peli on tylsä kun penaalin tylsin ja tarpeettomin kynä!
Pakkopullaa pelkästään koska se tuli ostettua.
3D merkki pelin kannessa ei tee todellakaan pelistä hyvää...
Mielestäni jopa huonoin peli kyseisestä sarjasta!
2/5

Millainen oma kokemuksesi kyseisestä pelistä on tai koko pelisarjasta? Itse olen pelannut edellisetkin osiot ja niidenkään uudelleen pelaamisen arvot on aika vähän.

15

261

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • trrtrt

      Aina on joku, joka ei tykkää.. Valitettavasti kaikkia ei voi miellyttää.

    • Drake-----------

      En ymmärrä, sussa on jotain vikaa jos et tykänny siitä! Aivan upea peli omasta mielestä ja myös arvosteluissa, omalla listallani uncharted 3 on yx kaikkien aikojen peleistä. Ykköstä en valitettavasti ole pelannu ni en osaa siitä sanoa mitään. Kakkonen oli huippu mutta tää kolmonen vielä parempi ja grafiikat sairaan hienoja! Ehdottomasti 10/10!

    • IM DONE WITH TROLLS!

      Joo aivan selvä röllipeikko viesti! Yrittää mollata yhtä parhaista peleistä ikinä...

    • BroodSoup6

      Roiku ja hypi? Oikeasti ikävää puuhastelua ja siinä mitään komeaa ole mielestäni! Nyrkkeilyhetketket viety omituiseksi kolmio, ympyrä rämpytystä ja jonossa vastustajat ? :D
      Miksi ei vain voi olla rehellinen pelistä minkä ostanut?

      Kyseinen peli ei anna mitään uusintapelaamisen tarvetta mikäli ei omista 3D TV:tä jos siitä jotain irtoaisi enemmän!
      Pelaan ensin 2D versiona läpi ja sitten 3D asetuksilla.
      Peli sinällään viihdettä, mutta ei hyben mukaista maapallon parasta lähellekkään!

      Kun TV ruutu on 50" tai enemmän alkaa katsomaan toisin...
      PC pelaajatkin hehkuttavat pelin terävyyttä 15-20" ruudulle ja vastineeksi haukkuvat PS3:n näkymää suuremmalta perus 32"-40"ruudulta?

      Lopuksi mainitsen että en ole mikään trolli, vaan oman mielipiteen esille asettelija joka pelaa varmasti ne pelit mitä kertookin pelaavansa! Ostan KAIKKI pelit mitkä itseäni kiinnostaa on lähtökohtana! PS3 ja XBOX 360 konsoleille!

    • Hehh

      Eli on siis heti eittämättä trolli tai katkera gaybox poju jos ei satu tykkäämään tästä uusimmasta Unchartedista? Naurettavaa lapsellisuutta...

      Aika vähän on uudelleen peluu arvoa ja mitä kenttäsuunnitteluun tulee niin Uncharted 2:n kentät olivat paljon mielenkiintoisempia, samoin kuin ensimmäisen osan.

      Lopputulos. Peli ei pärjää lähellekkään Uncharted 2:lle, joka tullaan muistamaan tämän konsolisukupolven yhtenä parhaimmista peleistä.

    • ReCyko+

      Miksi kukaan ei enää hybetä Unharted3 peliä kun se alkaa jo olla vanha peli eikä tulossa oleva peli???

      Nyt monet päässeet kuraa maistamaan kunnolla ja aiwan varmasti ottaa päähän jos maksanut 69€ siitä kurasta. Itse sentään vain 43€ edestä kuraa nielin ostohetkellä ja puolet sain rahaa takas kun annoin vahingon kiertää...

      Oikeuteen pitäisi joukkokanne pelintekijöille tehdä, koska paskaa ei saa valmistaa ajankuluksi!

    • Justjooo

      Mikä meni tuhmalla koiralla vikaan kun Uncharted 3 kusee niin paljon? Lipesikö ote ja alkoi dollarit kiinnostamaan enemmän?

      Uncharted 3 on kyllä totaalinen feilaus niinkin mahtavan kuin Uncharted 2:n jälkeen.

      Koko peli on vedetty ihan överiksi. Huh huh sanon minä...

      • uncharted fan

        Mikä siinä sitten on muka huonoa? Itse ainakin tykkäsin u kolmosesta ja kakkonenkin löytyy ykköstä en oo pelannu kait sekin pitäs hommata ni ois täydellinen sarja! Myönnettäköön että siinä kakkosessa oli ehkä enemmän vaihtelevuutta mutta kyl kolmosessaki on hetkensä...


    • urpå

      onks kukaan pelannu sitä ykköstä??....mul on ongelma siin yhes kohtaa enkä päääse eteenpäin ;D.....sellanen mis on 4 patsasta ja niiden keskellä on maahan piirretty kompassin kuva...niit patsaita voi pyörittää...mut en tajuu mikä siin on ideana. se on arviolt siin pelin puol välis joku 68% tai jotai sellasta pelattu

      • fufufufuguugigig

        Kato YouTubesta


      • Oon läpässy

        Katso siitä ihmeen päiväkirjasta niin siinä näkyy että minne päin ne patsaat kääntyy sitten sieltä avautuu semmonen salaluukku seinästä.


    • LoL

      OIKEESTI UNCHARTED 3 LAGAA MULLA IHA PIRUSTI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • llpö

      Mitä höpötät

      Olen pelannut 2 läpi ja mahtava. Oon 3 myöskin ja se oli vielä parempi

    • Uncharter
    • Uncharter

      Onks kukaan kokeillu jo Uncharted 4 -peliä?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      138
      10080
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      53
      2924
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      188
      2727
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      24
      2087
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      16
      1852
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1669
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1577
    8. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1546
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1533
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1348
    Aihe