Poikuus on tallella vielä 19 vuotiaana? Itseäni se ainakin hävettää ja tuntuu että otan siitä liikaa paineita.
Onko noloa jos..
20
2032
Vastaukset
- oma tietoisuus
mitäs siitä välittää jos jotku 14v päissään saa jotain kkiksejä. mulla meni 28v eikä yhtää kaduta kun kulta oli eka.
- kavajj82
Meikkä on 29-vuotias ja poikuus on vielä tallella. :) Olen itse asiassa iloinen siitä.
- Mä vaan...
Minä olen pari kuukautta vaille 36 ja poikuus tallella. Olen myös iloinen siitä...:) Eli ei tarvitse hävetä...
- ????
Ton ikäset äijät ja poikuus tallella? Trollaajatko? kukakohan tohonki uskoo,joku erittäin tyhmä,tai sitte ootte vaa niin rumia,että ette pillua oo saannu
- No rush
Itse menetin "poikuuteni" vasta 24-vuotiaana. Muistan kyllä itsekkin häpeän ja ajatuksen onko jokin vialla. Mietin jopa huorissa käyntiä. Onneksi en koskaan mennyt. Odota ihan rauhassa sitä omaa kultaa jonka kanssa voit rauhassa olla oma itsesi. Muistakin itsekin kun kaikki aina sanoo että "ei mitään kiirettä" eipä se kovasti lohduttanut mutta se on totta. Odota ihan rauhassa niin et tule katumaan.
Joo aloittajalle...
Tossa vaiheessa itseänikin potutti tuo että neitsyt ja kuuntelee niitä kavereiden "kokemuksia" (joita ei oikeasti ollut)
Sitten kuskina ollessani päädyin kuuntelemaan erästä herraa, joka asettui pubiin ottamaan rohkasevan, ja sanoi että tässä iässä (~20v) ollaan viel skidejä...
Ja sekin aika kannattaa käyttää muuhun kuin naisiin...
Eli ei mitään hävettävää... Ja toivottavasti löydät sitten joskus jonkun jolle kertoa että hän on se "ensimmäinen"- asas
Olisit ylpee. Naisena kerron että arvostan miehiä joilla on poikuus vielä jäljellä ja jotka odottaa sitä oikeaa ja oikeastaan halveksin niitä säälittäviä jokareikään tunkeutuvia otuksia.
- täh
mites sit nainen ketä antaa omaa reikää, sie taisit menettää 15v neitsyyden ???
- Naisen mielipide
Entinen poikaystäväni on yhä neitsyt ja hän on nyt 19, nykyinen mieheni taas on 20 vuotias, ja olin hänen ensimmäisensä. Eipä oikeastaan häirinnyt, ei tarvitse pelätä että hänellä on paljon entisiä "panoja" jossain joten en ole mustasukkainen jos hän viettääkin iltaa baarissa. Olemme olleet yhdessä puoli vuotta, ja on mielestäni hyvä juttu että tiedän ettei poikaystäväni ole koskaan ollut mikään peli/panomies..
Ja vielä niistä ns. kokeneista nuorista. Semmoset tyypit on usein muutenkin kusipäitä ja vaan pillunperässä, Monet omista poikapuolisista ystävistäni ovat olleet nuorena sellaisia, ja nyt heitä kaduttaa. Vakituisen ja oikean suhteen saaminen on nimittäin melko vaikeaa jos koko kaupunki tuntee sinut vaan kusipäisenä naistenmiehenä.- antavainen nainen
Mistäs tiedät sen ENTISEN poika ystäväsi neitsyyden tällä hetkellä?
On voinut jo hyvinkin löytää naisen itselleen,joka ei....ole pihtari.
- neitsyysmeni12v
Eti nyt jo hyvänen aika itelles nainen, huh huh mitä stoori noi äijät heittää
- m vain n ?
niin siis meni neitsyys vai poikuus 12v?
Mitä sitä häpeämään? Nolompaa on ryhtyä suinpäin yhdyntään. Itse menetin tulevalle avovaimolleni. Nykyään emme tosin ole yhdessä.
- 1+1=?
Ei se 19 vuotiaana ole noloa, ehei. Mulla meni 13 vuotiaana tyttöystävälleni, ja vieläkin ollaan yhessä.
- uhahuhah
Joo no taidat oolololla kiltti poika. Mitä odotat? MENE NYT HARRASTAMAAN se on IHANAA♥ Tarkotin harrastamnaan jääkiekkoa, siellä on ihania tytsyjkä katsomossa joihin voit iskeä kyntesi ja GRAUUUH.. Sitten eiku harrastamaan!! Urheilua
- 18+13
Mitä tossa nyt on noloa jos on 19-vuotias ja poikuus tallella? Itse olen 23-vuotias ja poikuus edelleen tallella. Harkitsen tekeväni kohta itsemurhan jos en pääse siitä eroon viimeistään ensi kesänä.
- apinapapiiva
sori ku menee vähä offtopikkiin mut mitä toi "18 13" tarkoittaa ja miks just "18 13"? Oon törmänny monessa keskustelussa tollasiin ”nikkeihin”...kiitti jos joku valistais tyhmää :)
ps.mulla lähti poikuus 24-vuotiaana,ja olin kännissä silloin.voin kertoo että poikuuden menettäminen ei helpottanu elämää yhtään,meni monta kuukautta ennenku alettiin harrastaa seksii selvinpäin saman/nykyisen tyttöystävän kanssa...mut harjoitus tekee mestarin. Terveisin keltanokka! UGH! - 2+1
apinapapiiva kirjoitti:
sori ku menee vähä offtopikkiin mut mitä toi "18 13" tarkoittaa ja miks just "18 13"? Oon törmänny monessa keskustelussa tollasiin ”nikkeihin”...kiitti jos joku valistais tyhmää :)
ps.mulla lähti poikuus 24-vuotiaana,ja olin kännissä silloin.voin kertoo että poikuuden menettäminen ei helpottanu elämää yhtään,meni monta kuukautta ennenku alettiin harrastaa seksii selvinpäin saman/nykyisen tyttöystävän kanssa...mut harjoitus tekee mestarin. Terveisin keltanokka! UGH!OT-kysymykseen OT-vastaus: nimimerkki tulee ihan tuosta roskapostivarmistuskohdan laskutoimituksesta
- nurse, 23
Ei ole noloa. Nolompaa on hypätä sänkyyn kenen tahansa kanssa, vaikkei oikeasti tahtoisi. Minusta on hienoa, että on vielä kaltaisiasi ihmisiä, jotka jaksavat odottaa. Parempi miettiä tarkkaan, koska menee sänkyyn, kuin katua myöhemmin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .734258Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503075Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631323040Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3952126Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2131231Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111193- 731162
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde291034- 611022
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111973