salatut elämät
kauniit ja rohkeat
tanssii tähtien kanssa (mitähän tähtiä nekin on olevinaan)
emmerdale
kuorosota
kokkiohjelmat n kpl (tehdään sapuskoita mihgin ei ole köyhällä varaa)
sairaala ja lääkärisarjat
Ei kannata lupamaksua paskasta maksaa!
Paskajuttuja:
7
190
Vastaukset
- x
Eduskunnan kyselytunti! Pelkkää pelleilyä!
- Kyselytynti
heh, sehän on tv:n paras huumoriohjelma.
- Eikös..
noista luettelemistasi iso osa ole kaupallisten kanavien ohjelmia, niistä maksat kaupan kassalla, YLE:n ohjelmista maksat nyt YLE-veroa, vaikka et sen palveluita esim. YLE:n radiokanavia käyttäisikään, tai edes omistaisi tv:tä.
- Karmivaa katsella
mutta suomalaisista iso osa on jopa niin tyhmiä, että eivät osaa erottaa kaupallisten kanavien ohjelmia valtakunnan tv:stä.
Tosin ei sillä taida enään olla suurtakaan eroa, valtakunnan kanava kun alkaa vaikutta Fox Newsiltä jo muutenkin ;-)
http://www.uusisuomi.fi/kulttuuri/119005-ostohuhu-vahvistui-rupert-murdoch-aloittaa-tv-bisneksen-suomessa
- holvihanti
Kaukista tymempiä on suomalaiset politiikot, jotka nuoleskelevat suomenruotsalaisten perseitä.
Hallituspuolueista vain kaksikansanedustaja ova viksuja kun vastustivat euroopn rahoittamista vero varoin.
Syyhän lankeaa pääministerille euroopan velka maiden rahoittamisesta. - Perkele.
Katainen syyttää taas jokuta/jotain muuta! Oikea paskiainen, kyllä on ministerinvala päässyt unohtumaan, Suomea johdetaan kuin jotain
firmaa. - 47445
Kotikatu on myös täyttä paskaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017333
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj554946- 794629
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?714488- 1324158
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️283269Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan82908- 392468
- 472427
- 2112286