Päivän mietelmä

Shorai

Remu ei osaa englantia.

Se, että Remu ei osaa englantia on huolella selitetty suomalaisille jotka eivät osaa englantia.

Siksi se, että Remu ei osaa englantia on muodostunut ongelmaksi suomalaisille jotka eivät osaa englantia.

Mitä tästä opimme?

10

274

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kutooko Nänsi suus

Mitä tästä opimme?
      .................................
      Ei ole väliä mitä puhutaan, vaan pääasia on, että puhutaan!

• Entäs me jotka..

... osaamme englantia?

• Ledaudy kenguruu

Entäs me jotka..... osaamme englantia?
      . . . . .
      Mikä sinun ongelmasi on. Matkusta Instrulandiaan, jos tuo ei aukea.

• smurai

No ainakin sen, että sun ei kannata mikskään filosoofiks ryhtyy, tarvitaan nääs muutakin kuin herneen kokoiset aivot.

• -cd.

Osaa englantia tai ei, kyllä sitä silti periaatteessa voi biisin kerrallaan opetella fonetisesti kirjoitettuna ja harjoiteltuna joka ikisen biisin sanat.

Jos itse ei ymmärrä mitä laulaa, voihan sitten eläkepäivillä miettiä, että mitä tulikaan laulettua? :)

Ei se ole tässä niin tärkeätä, ei ne edes yrittänyt "olla osaavinaan englantia",

Sanat taisi olla bändille osaksi pelkkä vitsisi, tai eivät ainakaan asialla päätään vaivanneet, kuten ei pidäkään.

• Shorai

Jaahha.

No pointtihan tässä mietelmässä oli se, että ihmiset jotka naureskelevat "remuenglannille" eivät yleensä itse osaa englantia paljoa enempää kuin Remu. Näin olen ainakin ollut huomaavinani.

Itse kyllä puhun englantia mutta ei se estä minua kuuntelemasta Hurriganesia. Kaikki levyt löytyvät hyllystä. Luovaa hulluutta siihen tarvitaan, ja tykinkuulan kokoiset munat, että alkaa laulaa kielellä jota ei puhu.

• ooga booga jama mama

Eikä tarvi, ihan kyllä vaan typeryydellä ja laiskuudellakin pärjää. Remu ei vaan viitsinyt opetella
      ja se taas kertoo että sisällöllä ei ole niin väliä, pääasia että saa hilloa kansalta. Siitä kyllä pisteitä että ei se esittänyt sitä osaavansa, spiikit oli täyttä dadaa mutta niin on ajatuksin.

• Shorai

Hurriganesin ajatus, sisältö ja sanoma on rock n roll. Ja sen rock n rollin Remu kyllä osasi kuulijoille välittää kiitettävästi. Jos sattumalta jossakin näkisin Remun, pyytäisin kyllä nimikirjoitusta.

• just rock n roll
        Shorai kirjoitti:

Hurriganesin ajatus, sisältö ja sanoma on rock n roll. Ja sen rock n rollin Remu kyllä osasi kuulijoille välittää kiitettävästi. Jos sattumalta jossakin näkisin Remun, pyytäisin kyllä nimikirjoitusta.

ei tarvi osatakaan. ylioppilaat ovat erikseen.

• Ooka Pookat tiätää

Niinpä, tuskin tuo poikien bändi tulee menestymään ja tekemään ainakaan pitkää uraa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      74
      7134
    2. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      58
      3133
    3. Mikä ihme sai sut käyttäytymään

Niin helvetin törkeästi mua kohtaan, jos kerta olet ihastunut?
      Ikävä
      33
      2335
    4. Osuuspankki Kuhmo!

Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto
      Kuhmo
      24
      1900
    5. Voi helvetti

Mihin olet mut ajanut.
      Ikävä
      20
      1898
    6. Tiedät etten tiedä

Mitä pitäisi tehdä.
      Ikävä
      13
      1867
    7. Rakkaalleni!

Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus
      Tunteet
      13
      1602
    8. hyvää yötä.

toivottavasti sulla oli kiva jouluaatto. 🤍
      Ikävä
      18
      1559
    9. Hyvää joulua!

Naiselle. Tänä vuonna tutustuttiin ❤️
      Ikävä
      10