Olisko hyviä vinkkejä pallikarvojen ajeluun, posliinipallit tuntuu aika hyviltä mut se on vaan aika vaikeeta mun mielestä. Yleensä siistin karvotusta partakoneen trimmerillä mut siinä saa olla tosi tarkkana ettei napsase pahasti... *auh* En kuitenkaan ole millään uskaltanu ruveta partahöylällä touhuamaan, on niin herkkä iho palleissa että ihan ajatuskin terävästä partaveitsestä siellä päin puistattaa. Muualta oon ihan tyytyväinen tuohon karvojen lyhentelyyn trimmerillä kun en ihan posliinia muualle haluakaan mutta pallit on ongelma.
Pallit?
8
4762
Vastaukset
- silliä
ruohonleikkuri, partaveitsi tai sirkkeli.niin ne lähtee...
t.
metsuri- ihminen
häpeä, olet pahin kaikista , taistolainen, stallari, murhaaja, häivy, miksi synnyit?
- jadez
Minä itse suosin tasohöylää tai kulmahiomakonetta...
- Ohikulkija
Partahöylä on siihen paras. (kokemuksen syvällä rintaäänellä)
- rahikainen
Itsekin olen ajellut monet vuodet partahöylällä ja vieläpä ilman mitään vaahtoja sun muita liukasteita.
- Nahkaa
Ei siinä mitään vaaraa ole kun otat avuksi mukavan naisen (tai miehen, jos se on enemmän makuusi). Sitten vaan reilusti partahöylällä huitelemaan.
Koska jaettu ilo on moninkertainen ilo niin kannattaa tehdä sopimus, että hän ajelee sinut ja sinä hänet.
Ja eikun nautiskelemaan :) - Karva kerrallaan
pinseteillä, karva kerrallaa, siinä saa aivot samalla jumppaa.
- minä vain
itse asiassa partahöylä (Gillette Mach 3) on paljon parempi vaihtoehto. tuo "napsaise pahasti" lausahdus muistutti varsin hyvin omia kokemuksia noista partakoneista. Mielummin ajan juuri sen takia tuolla Mach 3. Kun vain hellästi siinä palleista ottaa niin ei tuu mitään haavoja. Kannattaa kiristää/tasoittaa toisella kädellä palleja siitä kohdasta mistä ajaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1396639
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495719- 1234881
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434480Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?523882- 623051
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522956Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242392- 352248
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152187