beyonce shakira beautiful liar
Kumman se ihanainen änimöl ottaisi?
Ottaisin omakseni....
11
291
Vastaukset
- änimöl
:) Beyoncen
- CrystalFish
... minä myös.
- änimöl
Mut joo ottaisin sutkin myös omakseni pidettäväksi hyvänä ystävänä. Ja keroisin sulle kauniita valheita jotka eivät huom. vielä toteudu. Muiskis sulle.
- CrystalFish
Energiaa ei saa tuhlata valheisiin, ei käsittääkseni edes kauniisiin.....
Vaikka oisit kuinka kaunis ystävä. - änimöl
Eihän mun edes ollu tarkoitus kirjoittaa valheita, vaan salaisuuksia.. ööh..
- änimöl
No.. saahan sitä tarjota kättä.. Ei mulla mitään sen kummoisemopaa mielessä kuin vaan maailman pelastaminen.
- CrystalFish
joo-o, minäkin tahtoisin sen pelastaa nyt ihan heti!!!
Aloittaisin Rauhasta ja Rakkaudesta.
Mistä Sinä?
- änimöl
Sekoamisesta monet joutuvat alottaa. Mä aloitan rakastumisesta ja sen kautta mielen ja sydämen hyväilystä..; Kauneudesta.
- CrystalFish
en jaksaisi seota....
Miten tämä? aint no sunshine
Ja En näköjään osaa oikeita linkkejä työntää tänne hae sinä se laulu.Jos jaksat.
- scopulle scopu
Ottaisin Leonardo Dicaprion, kiitos.
- änimöl
jos mä saisin valita kaikista maailman ihmisistä , Milla Jovovich, mM-Hmmm.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.364156Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131543Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2481506Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.1841276Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ841036Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1311032Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain441008Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht254988- 62974
- 23906