Näin tämän tv:stä Yleltä joskus -83-86 vuosien välillä. Muistan sen, kun elokuvassa henkilöporukka ajoi autolla suureen kiveen ja kaikki loukkaantuivat. Yksi heistä oli tajuissaan ( mies, joka liikkui rullatuolilla ) istuen takapenkillä.
Paikalle tuli joku mies polkupyörällä ja katseli kun tajuissaan oleva mies oli autossa, sitten mies lähti karkuun paikalta sillä fillarillaan..
Muistuu mieleen myös, että Aake Kalliala saattoi EHKÄ näytellä jotain roolia ko. leffassa, mutta en ole tästä täysin varma.
Oliskohan ollut joku rikosleffa... mikään komedia tämä ei ollut mielestäni.
Se mikä huvittavaa, niin muistan kun naiskuuluttaja sanoi Ylen kanavalla ennen leffan alkua, että " tämä tarina kertoo minusta ".
Leffa oli mielestäni hyvä, mutta enpä saa päähäni sen nimeä :) Olisko kellään tietoa tuosta?
Mikä 80 luvun elokuva tämä?
Janne.
2
332
Vastaukset 2
- 80ukua
jotenkin tuttu mut en saa nimeä päähän
- ek.
Liisa Halonen on ainakin kuuluttanut 80 luvulla Mänttärin dokumentin "olette ehkä kuulleet minusta". Tuollainen muistikuva minulla tuosta on. Kertomasi juonenpätkästä en ole varma liittyikö se tuon nimiseen dokkariin vai tuliko sen dokkarin perässä joku toinen elokuva?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1051284Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91777Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35691- 47667
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja118551Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat30531Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol32516Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö182498Huomasitko? Elämä Lapselle -konsertti tänään suorana tv:ssä - Aika kova kattaus huippuartisteja!
Lastenklinikoiden Kummien järjestämä Elämä Lapselle -konsertti tukee Suomen viiden yliopistollisen lastensairaalan toimi23497- 59483