MIKÄ PUKU ?

??

Mikä olisi hyvä puku kisaavalle 15.v junnulle ,varmasti on myös maku asia kysymys.Nyt kun on tullut vähän seurattua niin tuntuu olevan tuo Matsuru suosituin joka on myös aika hintava esim: dan rho,budo nord merkkeihin joista tuntui saavan myös joko S tai M mallisia pukuja vartalon mukaan tuota vaihtoehtoa en huomannut Matsurun tarjoavan.

14

392

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SMETOV!
      • Päden

        Smetov käyttää kyllä Adidaksen pukua!


      • Smetov
        Päden kirjoitti:

        Smetov käyttää kyllä Adidaksen pukua!

        Toi oli vaan mun nimimerkki "nero"


      • hansoku

        Huono mainospätkä kun mestari sukeltaa, hidastuksella näkyy vielä oikein hyvin


    • judoka

      Matsurun kevyt kilpapuku on riittävän hyvä. Varmaan kasvat vielä pituutta niin turha ostaa kallista kilpapukua joka jäisi pieneksi vuodessa tai kahdessa.

      • käytetty vaan

        Juuri näin. Mitoita puku budjettiisi. Kannattaa saalistaa vaikka käytettyä sillä murkut kasvaa puvuista äkkiä ulos. Käytettyjä on liikkeellä ihan kiitettävästi. Kannattaa kysellä salilla muilta kisaajilta onko jäänyt rättiä pieneksi. Yleensä jollain on.

        Jos taas rahalla ei ole väliä niin paras ja kallein puku on Mizuno.

        Mutta sinänsä ihan yhdentekvää mikä rätti sitä on päällä, kunhan se on sääntöjen mukainen.

        Itse ostaisin käytetyn joltain toiselta kisaajalta. Turhaa heittää rahaa roskikseen, on sille parempaakin käyttöä kuten vaikka kisa ja leirimatkat. Sitä paitsi vanha ja rispaantunut puku antaa katu-uskottavuutta. On meinaan reenattu :o)


      • dojokäytös
        käytetty vaan kirjoitti:

        Juuri näin. Mitoita puku budjettiisi. Kannattaa saalistaa vaikka käytettyä sillä murkut kasvaa puvuista äkkiä ulos. Käytettyjä on liikkeellä ihan kiitettävästi. Kannattaa kysellä salilla muilta kisaajilta onko jäänyt rättiä pieneksi. Yleensä jollain on.

        Jos taas rahalla ei ole väliä niin paras ja kallein puku on Mizuno.

        Mutta sinänsä ihan yhdentekvää mikä rätti sitä on päällä, kunhan se on sääntöjen mukainen.

        Itse ostaisin käytetyn joltain toiselta kisaajalta. Turhaa heittää rahaa roskikseen, on sille parempaakin käyttöä kuten vaikka kisa ja leirimatkat. Sitä paitsi vanha ja rispaantunut puku antaa katu-uskottavuutta. On meinaan reenattu :o)

        Rispaantunutta pukua ei saa treeneissä ja kilpailuissa käyttää.


      • kyllä saa...
        dojokäytös kirjoitti:

        Rispaantunutta pukua ei saa treeneissä ja kilpailuissa käyttää.

        Puku saa kyllä olla vaikka kuinka kulahtanut kunhan se ei ole rikki. Näin siis kilpajudossa. Katasäännöistä en tiedä.


      • totta!
        kyllä saa... kirjoitti:

        Puku saa kyllä olla vaikka kuinka kulahtanut kunhan se ei ole rikki. Näin siis kilpajudossa. Katasäännöistä en tiedä.

        Tuolta voi lukea säännöt:
        http://www.judoliitto.fi/@Bin/106652/SJUL ottelusäännnöt 2011, päivitetty 82011.pdf

        Puvun kuntoa koskevat pykälät sanovat vain että puvussa ei saa olla repeämiä ja sen oltava puhdas.


      • Tagirsmetovpaskoosua
        dojokäytös kirjoitti:

        Rispaantunutta pukua ei saa treeneissä ja kilpailuissa käyttää.

        Toi on katahörhöjen puhetta


    • Tietäjä

      Budo Nord, Matsuru ja Adidas ovat hyviä valintoja jos vain löytyy sopivaa. Ja Raskas kilpapuku.

      • asiallinen valinta

        Hei
        Matsurun puku on ihan hyvä,niitä muuten pääsee sovittamaan aikamonella kisapaikalla tai leirillä Suomessa.
        Ole vain rohkeasti Pentti Vauhkoseen yhteydessä


      • Tietäjä 2

        Jep, tärkeintä on ottaa se raskaine kilpapuku, vaikka onkin kalliimpi. Syy: Kaveri ei kuopaise jokaisessa otetaistelussa nahkaa nyrkkiin ja kaulus ei tunnu siimalta niskassa. Jos treenaa paljon, niin pukua pitää myös pestä paljon ja paksu puku pitää kuosinsa pitempään.


    • JUDOGI

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      876
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      845
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      657
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      70
      595
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      583
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      483
    Aihe