Joskus aiemmin ollut 600€ kulutusluotto Credit24:lta joka on maksettu pois, lisäksi pari vippiä.
Paljonkohan tuolta irtoais nyt, miten tuolla siis nousee tuo "luottoraja" ?
Credit24 lainat
9
505
Vastaukset
- Creditalsoforidiots
Mitähän varten visvakasa sitä täältä tiedustelet ? Etkö räkälaari osaa kysyä sitä suoraan lainanantajalta, niin kyllä' me neuvootaan.
- 13+15
No ajattelin et samalla voisin painaa sua hanuriin kun mietit sitä että et miksi synnyit niin saakelin köyhänä. Mä voin vaikka sit antaa 10€ kun oolen saanut tuolta Credit24 vähä kallista lainaa.
...ittu mikä homo olet !!
- jo perinnässä
sinne ku kirjaudut nii näkyy luottoraja
- Tähdet,Tähdet
Ja näkyy tähdet miten luotettava olet lainanantajan silmissä.
- alkupp.
Kävin katsomassa tietojani, tähdet oli täynnä eli sen mukaan olettaisin olevani hyvä asiakas...mutta..
Klikkasin lainavalikosta tiedot paljonko voisin saada lainaa, summa olikin pienempi mitä aikaisempi etukäteen maksettu laina =) ...eli aikaisempi oli 600€ mutta nyt en voi saada kuin 450€. Tulotkin on hieman noussut edellisen lainan ajoista jne :P ..ja aikas kallista, 450€/12kk, korkoja joutuis maksaan yli 200€ uuh..
Paska pulju..Tai sitten ovat vaan kiristäneet ehtojaan? - credit24 vippari
Minulla on käynyt samallalailla ennen oli luottoraja 1500 € nyt 1200 €. Kaikki on maksettu ajallaan pois joten selvä luotonannon ehtojen kiristys on tapahtunut.
- Credit24kantis
Oon hakenut useampana vuonna Credit24 lainan ja palvelu toiminut aina kuin Buikki.
Aina lainaraja noussut kun oon vaan maksellut lainat ehtojen mukaisesti takaisin ja muutenkin kaikki tuntuu toimivan vaan jotenkin paljon paremmin kun muissa paikoissa. Sanoisin kyllä että todennäköisempää on että ette oo hoitaneet lainojanne ajallaan ja siksi luottoraja pudonnut edellisestä koska kukapa nyt täysin persaukisille haluaa vipata.- alkupp.
Ja höpö höpö...olin maksanut kaikki erät ajallaan ja viimeisen 380e maksoin kerralla. Luottoraja tipahti 450 euroon eli ei kannata maksaa liian aikaisin kaikkia pois, vippifirmahan häviää siinä paljon korkoja !? =D
- credit24 vippari
Tosi On! Kaikki maksettu ajallaan ja osa vielä etuajassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125876
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103835"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276657- 70595
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73573Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33483