tavoite lähteä käymään matka ko alueelle, siten että 4 pvää (tai 5pvää) perillä matkustuspäivät, joskus tammikuun loppupuolella. Ajattelimme 1. ja 2. pvä Dubaissa, 3.pvä Abu Dhabissa, 4.pvä Dubaissa. Miten päivän matka Abu Dhabiin järjestyy ?
Onko hyviä vinkkejä halvasta lennosta / keskustahotellista ? Mikä on keskusta Dubaissa / Abu Dhabissa ?
Tavoite; matka Dubaihin ja/tai ABu Dhabiin ?
4
258
Vastaukset
- KokenutMirkku
Itse kokeneena dubain matkaajana jättäisin aikaa säästääkseni abu dhabin pois suunnitelmista,siellä ei oikeastaan ole mitään näkemistä ,se on korkeita taloja täynnä oleva bisnespaikka.
Pelkästään dubaissa riittää viikoksi näkemistä ja kävisin mielummin vaikka sharjahissa yhden päivän retkellä.Sielläkään ei ole muuta kun se blue souq jossa menee se päivä.
Metrolla ja taksilla ja varsinkin bussilla ajaminen on edullista,kun vaan muistat että metroon et vie mitään syömistä etkä jauha edes purkkaa,siitä tulee 20e sakko.- kokenut reissaaja..
Thanks. Mikä on sharjah ?
- ainanälkäjajano
Saako siellä rannalla syödä eväitä?
- kokenutMirkku
Se on emiirikunta n.15km dubaista..ja seuraavalle kysyjälle:rannalla saa syödä eväitä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271964
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001710Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy571350Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?761298Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M311028Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47926Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51923Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44882- 108850
- 72833