millanen liike patikka on

määvaisää

henkilökunta?

53

2550

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pii

tyttö (nainen) siellä aiakin ihan mukava, miehestä en tiiä...

• Asiakasomistaja

Suosittelisin ostamaan prismasta, sieltä saa bonusta.

• No patikka, petturi

Patikoi ohi.

• Eräkuru

Itse olen ainakin saanut loistavaa palvelua. Sekä miehiltä, että naisilta ja glögit paketointia odotellessa. Suosittelen käymään, enkä kysymään palstoilla:)
        Tervetuloa Mikkeliin Patikka, teitä on odotettu!!

• Leena + 2 lasta

Loistava liike koko perheelle ja todella ihmisystävällinen.

• ?

Ai IHMISystävällinen? Ei siis ELÄINystävällinen jos kerran aseita myy...

• Mitä Patikka myy?

Mitä ne oikein siellä myy? Glögiä, paketointia, naisia, miehiä, lapsia, tyttöjä??? Noista täällä ainakin kiitellään!
      Kaupattavasta tavarasta tai sen laadusta kukaan ei kirjoita hönkäsen pöläystä!

• Karvavarvas

Yhtä ymmällään olen minäkin. Mikähän liike mahtaa olla kyseessä?

• ZX
        Karvavarvas kirjoitti:

Yhtä ymmällään olen minäkin. Mikähän liike mahtaa olla kyseessä?

Uus seksivälinemyymäläkö?

• määvaisää

urheiluliike

• määvaisää

lisää kokemuksia,löytyykö pulinkonttiin hyvin vaatetta?

• määvaisää

ei saa pisteitä tuo putikki minulta,liika imelä myyjä se nainen

• pötikkä.

patikka putikki?!

• Perätukku

Myy ihan samanlaista kiinassa tehtyä halpis kampetta kuin perätukku.

• määvaisää

mikä muu liike siinä samassa olikaan?

• määvaisää

kuka muistaa mitä ne myy

• määvaisää

eiks kukaa,oliko turvallisuuteen liittyvää?

• määvaisää

ei taija kukaan käydä? no hyvä niin,nuorempi mies tärkeenä,että esitteli jotain pukua

• herttileijaa

Tätä liikettä ei kannata ainankaan lähtee ryöstämään!!!!!

• määvaisää

miks?

• Mainostaa vaan

Omaa tai kaverin liikettä, moni tietää tän ok-heebon itsepuolustus ym. taustan.
      Mutta MAINOSTAMINEN KIELLETTY näillä sivuilla, tunnusmerkit täyttyy!!
      Ylläpidolle lähettetty infoa.

• määvaisää

täh!

• diipadaapa

Tykkään liikkeestä. Hyvä kauppias joka kuuntelee asiakasta ja ottaa mielellään tuote-ehdotuksia vastaan. Mies on kova tyrkyttämään mutta niin kauppiaan pitää ollakkin. Olen ostanut liikkeestä ledlenserin, kiikarit, asekaapin, lintukuvia jne... Kerroin toiveeni ja kauppias tilasi vielä viikonloppuaikaan tavaraa. Samoja tuotteita kuin erätukussa. Vielä kun saisivat samat kampanja hinnat kuin erätukusta. Jahti asujen edustus. Patruuna myyntiä toivoisin tuonne myös ellei jo ole.

• ohikulkimatkalla käy

no joo, pirteältä vaikuttaa ainakin naismyyjä

• 955

pirteä vai teko pirteä.

• kivoja ovat

siis onko siinä pariskunta myymäs?

• kivoja ovat

vastaisko joku

• cherry_flowers

Itse lähdin kyselemään jottain viikko sitten ilmakivääriin kiikaritähtäintä. Ei ollut, mutta miesmyjä (omistaja?) lupasi hankkia. Siinä sitten yhessä mietittiin et minkä hintasta ja minkälaista. Kysyi tarvitseko kuteja ja esittelipä vielä jotain vaatetustakin mitä heillä oli myytävänä. Ja ehotti seuraavaksi "leluksi" pistoolivarsijousta :D
      Nimen ja numeron otti ylös ja ottikin yhteyttä asian tiimoilta. Tiiänpähän minne suuntaan ensimmäisenä jos jotain harrastukseeni tarvitsen.

• Jv-kouluttautauja

Upea liike Mikkeliin. Palvelu on hyvää ja tuotteet laadukkaita. Tätä on odotettu. Lisäksi T-Safen järjestyksenvalvoja koulutukset ovat laadukkaita ja upeasti toteutettuja. Toivoo: itsekin mukana olluta

• Tänään haettu kiikaritähtäin ja oli myyjä ihan miuta varten kultasia kuteja hommannu :D Eli ase kasaan ja testailemaan :)

• äitix2

mukava ja ystävällinen,asiantunteva

• Iskä -71

Kiva liike Mikkeliin. Tuotteita koko perheelle, suosittelen!

• ts

Patikoi ohi.!

• hauki on kala

en tykänny,kallis

• Rich

Heh, köyhälle kaikki on kallista:)

• Jooan

Kiinalaista tavaraa, jolla kuluttajaa höynäytetään. Noh kai siellä jotain laadukkaampaakin oli. Perus Kuratukku skeidaa..

• entinen asiakas

Kierrän jatkossa kaukaa tämän liikkeen.
      Siis pakkomyyntiä suorastaan.
      Ihan pppp.... tämä "palvelu".

• winterfish

Olen asioinut liikkeessä useasti. Mikkelin paras palvelu, laadukkaat tuotteet ja eilen ennen Ristiina pilkkiä, ainoa paikka josta sai surviaisia. Näyttää siltä, että joku taho yrittää mustanmaalata yritystä. Onneksi kuluttajat ajattelevat omilla aivoillaan:) Taitaa joitakin pelottaa?

• Morri-Kalle

Winterfish puhuu asiaa

• ulkoilija

Mukava pieni asiakasystävällinen liike, kannattaa poiketa. Itse ostin ulkoilupukusetin ja kaupanpäälle tuli kassillinen tavaraa. Ei enää nettiostoksia vaan tavarat mukaan samantien. Suosittelen!

• reilun kokoinen

Onneksi menin ovesta sisään vaikka aluksi luulin pelkäksi eräliikkeeksi. Löysin itselleni sopivankokoisen eli isohkon ulkoiluasun ja sitä on muuten metsästetty jo pitkään.
      Kaikki vaan rohkeasti katsastamaan valikoimat, on hyvät ja kokoja löytyy myös meille isommille. Ja palvelu pelaa!

• Mari -76

Upea liike Mikkeliin. Asiakasystävällinen ja palveleva. Toiminta todella ihmisläheistä ja löysimme tuotteita koko perheelle.

• Mökkiläinen etelästä

Kävin liikkeessä ja yllätyin - mahtava liike. Paljon tuotteita ja upea palvelu! Mukaan lähti soft-shell asu ja ilmakivääri. Suosittelen. Älkää välittäkö kateellisten kirjoituksista.

• Nurin ja just

Henkilökunta peukuttelee koneelta toiselle kilpaa! Heh, liike kupsahtaa sen jälkeen kun tuet on syöty. Viimeistään kolmen vuoden sisään.

• Hunters

Upea liike. Mikkeliin on kaivattu juuri tälläistä liikettä. Henkilökunta palvelee hyvin
        ja tuotteet ovat hinta-laatusuhteeltaan hyviä. Toivottavasti liike säilyy Mikkelin katukuvassa pitkään.

• Naapuri23

En olis kyllä uskonu, että kauppias on noin kova kehumaan :D

• lapissa samoillut

mukava kauppa,löytyy mitä tarvitaan,hyvä asiakaspalvelu

• myyntiaakkoset

Persiistä.väkisin myyntiä!
      Siis niin kieroa touhua että.
      Kävimme siellä mieheni kanssa ja myyjähän sanoi miehelle suoraan,että tule toisten ilman tuota vaimoa.Vaimona kun tiedän hinnat ja en kertakaikkia tahdo tärvätä rahojamme turhaan ja kalliiseen.

• niinpä niin

kauppias yrittää vaan olla hauska,siinä onnistumatta

• Erätukku-fani

Jep, taitaa olla vaimolla elo ikävää kun pitää aamuyöllä tuntojaan purkaa:) (myyntiaakkoset).
        Onneksi minä ja ystäväni olemme saaneet ko liikkeen Mikkeliin. Ei tarvitse enää tilata loistavia Norticen tuotteita, vaan pääsee sovittamaan.

• mökkiläinen

Voi mies parkaa (myyntiaakkoset). Toivottavasti saat joskus viikkorahaa ja käyttää sen vaikka "turhaan ja kalliiseen". Itse kävin myös mieheni kanssa ostoksilla ja molemmat sai hyvänmielen lisäksi kunnon ulkoilutamineet.

• Mara

Erittäin hyvä liike ja ystävällinen palvelu. Itse aikoinaan olen omistajalta saanut JV-koulutuksen ja tätä nykyä ostanut runsaasti tavaraa lähinnä turvallisuusalaan liittyen. Jos jotakin ei ole löytynyt niin myyjä on sen etsimisessä auttanut vaikkei hän siitä mitään omaan taskuunsa saisikaan. Suosittelen.

• Härski ostaja

Hyvä että on olemassa patikan kaltainen liike!
      Liikkeen rouva on aivan ihana ja kävisin patikassa mieluusti ilman ostoaikeita.
      Patikasta on löytynyt tavaraa mukaan jopa 50% alennuksella.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olit niin lähellä

Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa
      Ikävä
      118
      5181
    2. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      47
      2849
    3. Kun me näemme taas

Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen
      Ikävä
      33
      2802
    4. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      30
      2508
    5. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      23
      1909
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      10
      1650
    7. Oletko mielikuvasi kaivatusta muuttunut

Lähiaikoina? Jos, mihin suuntaan? Miten ja miksi?
      Ikävä
      118
      1647
    8. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      23
      1405
    9. Hukkuu hukkuu

Mitä houdiineja nämä kun ajaa veteen
      Laitila
      97
      1397
    10. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      10
      1358
    Aihe