Kalpan Alamäki alkanut

Jii¨

Olen seurannut Kalpaa paljon. Nyt on hyvin todennäköistä, että Kalpa tulee vajoamaan pelien alettua todella pahasti. Seura tekee tappiota koko ajan, ja muutenkin päätökset eivät ole pitkäjänteisiä, kaiki tähtää vain tähän kauteen. Joka tapauksessa iso alamäki on alkamassa, sen näki jo Pelicans-otteluissa, jossa vähänkin parempi jengi kuritti Kalpaa miten halusi. Kaiken kruunasi täydellinen nöyryytys Lahdessa, jossa jäivät nollille.

Maajoukkuevalinnat ovat täysi vitsi, ei Kalpamiehillä tulla pärjäämän. Maalivahti on isoin ongelma. Runkosarjassa Saipoja vastaan on saatu tilastot kuntoon, mutta kovissa peleissä häviävät aina.

Itselle nämä foorumit toimivat hyvänä paikkana saada huomiota, ja kun siviilissä ei paljon kavereita ole, niin minua nämä asiat kiinnostavat kovasti.

Miten muut kokevat tämän, kalpan alamäen alkamisen ja nettikirjoittelun yleensä urheilussa? Eikös tämä kuulu kulttuuriin? Kalpa vain on kohta muisto vain.....

9

139

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jiin veli

      huhhuh mikä pelle tuo Jii........

      • Jii'

        En ole pelle ja sinä et ole veljeni. Veljeni on herra ja asuu ulkomailla. Kalpa ei ole hyvä jengi, sen tiedämme, mutta kirjoittakaa jotain niin saan huomiota.


    • Jiin sisko

      Tämä alkaa levitä käsistä, Nyt veljeni (leijonamieli) tule pois sieltä

      • Jii¨

        En lopeta tätä koskaan!!. Minulla nyt vain sattuu olemaan aikaa istua koneella koska en töihin pääse sairautenu vuoksi. Ei se ole minun vikani?????????? Kalpasta en niin välitä, kun Pelicans sen voitti monta kertaa, mutta voimme me muustakin puhua, kunhan vain saisin kommenteja ja huomiota.


      • Jii¨

        Pääsen jouluksi kotiin täältä. Sitten puhutaan Kalpasta lisää!


      • Jii¨
        Jii¨ kirjoitti:

        Pääsen jouluksi kotiin täältä. Sitten puhutaan Kalpasta lisää!

        Saisinko vielä kommentteja. Minulla on aika köyhä elämä sairauteni vuoksi, mutta tykkään kun minua haukutaan netissä,


      • pelle!!!!
        Jii¨ kirjoitti:

        Saisinko vielä kommentteja. Minulla on aika köyhä elämä sairauteni vuoksi, mutta tykkään kun minua haukutaan netissä,

        jos et tienny vitun pelle että kalpa sai jo millin ahosesta ja kalpalla on sopimukset melkein kaikkien pelaajien kanssa ja kalpa tulee pärjäämään tästäkin eteempäin taidat olla vaan kateellinen kalpalle


    • Rehtiys urheiluun!!

      Hei Jii!!!
      Miksi Savolaisia morkataan ja sorsitaan aina, kun tulee menestyststä??
      Olen syntynyt itse savossa ja asunut lähellä pääkaupunki seutua jo
      20 vuotta. Nähnyt paljon ja kunnioitan kaikkia jotka tekevät töitä
      menestyksen eteen!! Seuraan urheilua ja olen onnnellinen kun
      menestystä tulee myös pienemmille seuroille, koska se myös antaa
      mielen kiinnon seurata urheilua! Toivonkin että Sami Kapanen antaa
      esimerkillään suuntaa nuorille että menestyä voi asui missä päin
      tahansa Suomea!!!

    • tl

      no nyt on alamäki josta pääsee ylös

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      33
      7601
    2. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      83
      4536
    3. Mies sinä olet kaunis katsella

      Olet myös rauhallinen, tavallinen, varovainen, lämmin, poikamainen, komea, ryhdikäs, rentotyylinen, kiva, mukava... jne
      Ikävä
      67
      3171
    4. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      2166
    5. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      28
      1699
    6. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1677
    7. Persut tyrmäsivät Suomen osallistumisen Ukrainan jälleenrakentamiseen

      Siinä meni sitten kokoomusyrittäiltä bisnekset sivun suun putinistipersujen takia. Jälleenrakentamiseen osallistuvat mu
      Maailman menoa
      351
      1463
    8. Miksi suomussalmelaiset haisee niin pahalle?

      Kaupassa käydessä huomaa, miten monet ihmiset haisee todella kammottavalle. Eikö täällä osata käydä pesulla tarpeeksi us
      Suomussalmi
      14
      1419
    9. Miksi miehet pelkäätte jotain naista?

      Iskeekö ujous, paniikki ja hävetys. En ole niin pelottava miltä vaikutan vink vink.
      Ikävä
      58
      1119
    10. Nuorisojoukko ryösti merkkikengät teinipojan jalasta Helsingin Itäkeskuksessa.

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010709501.html Muun muassa näidenkin rikosten huomattavan suurista kasvamismääristä vi
      Maailman menoa
      276
      1070
    Aihe