Kalpan Alamäki alkanut

Jii¨

Olen seurannut Kalpaa paljon. Nyt on hyvin todennäköistä, että Kalpa tulee vajoamaan pelien alettua todella pahasti. Seura tekee tappiota koko ajan, ja muutenkin päätökset eivät ole pitkäjänteisiä, kaiki tähtää vain tähän kauteen. Joka tapauksessa iso alamäki on alkamassa, sen näki jo Pelicans-otteluissa, jossa vähänkin parempi jengi kuritti Kalpaa miten halusi. Kaiken kruunasi täydellinen nöyryytys Lahdessa, jossa jäivät nollille.

Maajoukkuevalinnat ovat täysi vitsi, ei Kalpamiehillä tulla pärjäämän. Maalivahti on isoin ongelma. Runkosarjassa Saipoja vastaan on saatu tilastot kuntoon, mutta kovissa peleissä häviävät aina.

Itselle nämä foorumit toimivat hyvänä paikkana saada huomiota, ja kun siviilissä ei paljon kavereita ole, niin minua nämä asiat kiinnostavat kovasti.

Miten muut kokevat tämän, kalpan alamäen alkamisen ja nettikirjoittelun yleensä urheilussa? Eikös tämä kuulu kulttuuriin? Kalpa vain on kohta muisto vain.....

9

229

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jiin veli

huhhuh mikä pelle tuo Jii........

• Jii'

En ole pelle ja sinä et ole veljeni. Veljeni on herra ja asuu ulkomailla. Kalpa ei ole hyvä jengi, sen tiedämme, mutta kirjoittakaa jotain niin saan huomiota.

• Jiin sisko

Tämä alkaa levitä käsistä, Nyt veljeni (leijonamieli) tule pois sieltä

• Jii¨

En lopeta tätä koskaan!!. Minulla nyt vain sattuu olemaan aikaa istua koneella koska en töihin pääse sairautenu vuoksi. Ei se ole minun vikani?????????? Kalpasta en niin välitä, kun Pelicans sen voitti monta kertaa, mutta voimme me muustakin puhua, kunhan vain saisin kommenteja ja huomiota.

• Jii¨

Pääsen jouluksi kotiin täältä. Sitten puhutaan Kalpasta lisää!

• Jii¨
        Jii¨ kirjoitti:

Pääsen jouluksi kotiin täältä. Sitten puhutaan Kalpasta lisää!

Saisinko vielä kommentteja. Minulla on aika köyhä elämä sairauteni vuoksi, mutta tykkään kun minua haukutaan netissä,

• pelle!!!!
        Jii¨ kirjoitti:

Saisinko vielä kommentteja. Minulla on aika köyhä elämä sairauteni vuoksi, mutta tykkään kun minua haukutaan netissä,

jos et tienny vitun pelle että kalpa sai jo millin ahosesta ja kalpalla on sopimukset melkein kaikkien pelaajien kanssa ja kalpa tulee pärjäämään tästäkin eteempäin taidat olla vaan kateellinen kalpalle

• Rehtiys urheiluun!!

Hei Jii!!!
      Miksi Savolaisia morkataan ja sorsitaan aina, kun tulee menestyststä??
      Olen syntynyt itse savossa ja asunut lähellä pääkaupunki seutua jo
      20 vuotta. Nähnyt paljon ja kunnioitan kaikkia jotka tekevät töitä
      menestyksen eteen!! Seuraan urheilua ja olen onnnellinen kun
      menestystä tulee myös pienemmille seuroille, koska se myös antaa
      mielen kiinnon seurata urheilua! Toivonkin että Sami Kapanen antaa
      esimerkillään suuntaa nuorille että menestyä voi asui missä päin
      tahansa Suomea!!!

• tl

no nyt on alamäki josta pääsee ylös

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?

Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "
      Maailman menoa
      368
      1621
    2. Mitä kirjainta kaipaat?

🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      114
      1246
    3. Onko ikäerolla väliä?

Mitä mieltä ootte? Meillä on 14 vuotta ikäeroa.
      Ikävä
      129
      1181
    4. Onko sulla rakas mitään sanottavaa?

Lähetä tässä kaivatullesi haluamasi terveiset 💌
      Ikävä
      140
      1020
    5. Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"

Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh
      Suomalaiset julkkikset
      25
      914
    6. Uusioperhe vai salasuhde?

Mitä ensisijaisesti haluat? Pelkään, että menetän järjen sun kanssa 😉
      Ikävä
      111
      842
    7. Otan vielä sut

Niin on tähtiin kirjoitettu. Nainen, turha on kohtaloa juosta pakoon.
      Ikävä
      46
      553
    8. Vaikea löytää samantyylistä miestä

Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i
      Sinkut
      112
      527
    9. Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!

Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      128
      511
    10. Mulla on ikävä sua!

Enemmän kuin ikävä... sun kanssa oli niin helppo olla ja jutella!
      Ikävä
      18
      500
    Aihe