Kaikki normaaliin elämiseen liittyvät asiat tuntuvat

ylivoimaisilta :(

Onneksi tänään alkoi "joululoma", ei se eilti tarkoita sitä, että hyppisin onnesta ja ilosta ilmassa ja tekisin voltteja. En jaksa tehdä yhtään mitään, pelkkä hereilläolo tuntuu vievän kaikki voimat, mitä minulla on. Olen nukkunut kolme viimeistä yötä huonosti työstressin takia. Poden huonoa omaatuntoa asioista, joille en edes voi mitään. Olen niin väsynyt, että tekisi mieli vain nukkua, mutta ei onnistu parin tunnin päästä on taas pakko mennä hoitamaan eräs asia. Elämä tuntuu olevan yhtä päättymätöntä painajaisunta ja tuntuu, kuin olisin jo helvetissä.
Joudun olemaan työkseni koneiden kanssa tekemisissä ja nytkin jo pelkkä näytön näkeminen alkaa melkein oksettaa minua. Ei jaksa kohta enää, antakaa jo armoa :(

3

223

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Itsekin kokenut

      Itse saman kokeneena voisin antaa ajatuksen, mieti kenelle elät elämääsi. Älä anna omaa aikaasi työlle jota et oikeasti halua tehdä.

      Reippaasti vain irtisanomaan itsesi ja katselemaan uusia mahdollisuuksia, ota se seikkailuna ja iloisin mielin. Olethan matkalla omaa mukavaa alkavaa elämääsi. Ei se huono työ sitä onnea tuo, mieluummin vaikka ilman.

    • unelias.

      Nyt vaan sitten nukut ja lepäät ja olet mahdollisimman paljon ilman niitä koneita. Ruudun tuijotus ainakin väsyttää, on se sitten tv tai näyttöpääte. Tekisi varmaan itse kullekin ihan hyvää viettää viikko ilman kyseisiä laitteita kokonaan, mutta varmaan tekis tiukkaa se viikkokin monelle.

    • Kiitos kommenteista!

      Kyllä se taas tästä. Onneksi en ole sentään täysin depressioon taipuvainen, vaan enemmänkin maaninen. Maaninen siihen asti, kunnes voimat loppuvat ja yleensä ne jossain vaiheessa sitten todellakin loppuvat. Onneksi ei ole enää tänä vuonna kiire, ei ainakaan töiden puolesta. Keskenjäänyt muuttotavaroiden laittaminen saa olla järjestyksessä seuraavana. Pari kuukauttahan tässä on jo oltu laatikoiden keskellä, on aika aloittaa tämä urakka, mutta ei tästä kannata stressiä tehdä.
      Pikkuhiljaa, se on paras tapa edetä tässäkin hommassa :)

      Hyvää joulua kaikille!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      91
      6450
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      25
      2614
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      32
      2190
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      72
      1870
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1651
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1437
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1357
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1341
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1279
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1233
    Aihe