Poistaako seksi ujouden?

pelko pois

Olen ihastunut ujoon mieheen ja hän myös minuun. Missä vaiheessa ujous oikein alkaa hävitä? Onko se lopulta seksi jonka jälkeen mies pystyy olemaan oma itsensä ja rento vai kannattaakoo koittaa tutustua mahdollisimman hyvin ensin puhumalla? En haluaisi kuitenkaan liika puhumisella pelottaa häntä entistä kauemmaksi mutta haluan silti että hän osaisi rentoutua. Mutta en taas ihan vielä seksiäkään halua vaikka tiedän että se tunne on molemminpuolinen. Emme seurustele.

7

390

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fdh457658

      En aivan ymmärrä miksi kuvittelet, että seksi poistaisi ujouden. Tuskin mikään yksi asia poistaa ujoutta vain yht äkkiä. Sanoisin, että prosessi on pikemminkin hiljattainen: vähitellen sitä rentoutuu ja uskaltaa olla "oma itsensä". Ujolle miehelle seksi voi muutenkin olla kova paikka, koska mies on aika suurella todennäköisyydellä melko kokematon.

      Ihmiset ovat yksilöllisiä. Esimerkiksi oma ujouteni varmaan katoaisi aika nopeasti, jos joku nainen selvästi osoittaisi kiinnostuksensa. Muiden osalta on vaikea sanoa yhtään mitään.

      Sinulta vaaditaan kärsivällisyyttä. Tee miehelle selväksi kiinnostuksesi ja ole kärsivällinen.

      • qwedsa

        Minä ymmärrän että seksi voi poistaa ujouden. Tai ei poistaa, mutta lievittää huomattavasti. Minä ainaki oon semmonen ujo että kun huomaan että kelpaan naiselle sänkykaveriksi niin sen jälkeen ei enää tarvi jännittää sitä että kelpaanko hänelle. Ja vaikka olen ujo, niin sängyssö en ole ujo koska olen hyvässä kunnossa kropaltani ja olen tyytyvainen vehkeeseeni ja tiedän kuinka sitä käytetään niin mulla ei ole mitään hävettävää seksin saralla.


    • bjlhphöhvgc

      Näin olen tehnytkin:) Ja tämä tapaus saa aikaa ihan niin kauan kuin tarvitsee:) Ajattelin tuota seksi asiaa sillä tavalla että se on ehkä kaikkein vaikein paikka ujolle, joten jos sen "hoitaa alta pois" (en tarkoita että se olisi suoritus, joka pitää hoitaa) niin sitten kaikki muukin luonnistuu sen jälkeen. Olen ilmeisesti ihan hakoteillä.. Mutta niinkuin kerroin, tuota miestä kyllä odotan vaikka miten pitkään, on se niin mahtava.

    • ota neuvosta vaarin

      Olette mahdollisimman paljon yhdessä ja lähekkäin. Halailette ja pussailette, ei välttämättä seksiä tarvii harrastaa. koskettelette toisianne vaikka hieromalla selkää. siinä sitten vähitellen rentoutuu ja tutustuu toiseen joten se jännityskin katoaa. Nii mä tein nuorena. Sitten voipi harrastaa seksiä kun ei jännitä niin paljoo.

    • kun himottaa

      Kai nyt kuitenkin käyt panemassa jotain jääkiekkomiestä silloin kun panettaa?

    • kyl se siitä

      Minäkin olin ujo kun aloin seurustelemaan. Aluksi kaikki jännitti, mutta kun pikkuhiljaa tutustui ja esimerkiksi vietti useita päiviä tämän tyypin kanssa, niin estot vähän kuin häippäsi. Alkoi olla enemmän kotonaan ja rohkeni tekemään erinäisiä asioita kun huomasi mistä toinen tykkäsi.

      Siitä saa aina itseluottamusta jos huomaa vaikka miehen vilaisevan hymy suussa rintavarustusta, että tuskin sitä haittaa jos nyt tuohon viereen tunkean ja rupean koskettelemaan (ei välttis seksuaalisesta) ja pussailemaan.

    • 36

      Ujous ei katoa koskaan. Se vain muuttaa muotoaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      182
      1398
    2. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      311
      1090
    3. RIP Lauri Paavola

      Kansalaisaktivisti ja freelance-journalisti Lauri Paavola on kuollut vain 31-vuotiaana. Hän tuli tunnetuksi hyvin kärjek
      Maailman menoa
      28
      1087
    4. Jokohan se viimein myöntäisi

      Vai onko vielä jotain epäselvyyttä sen asian suhteen?
      Ikävä
      144
      1044
    5. En pidä sinusta, en kirjoita viestejäni sinulle.

      Yritä nyt ymmärtää. En koskaan tule kiinnostumaan sinusta. Jätä minut rauhaan täällä.
      Ikävä
      97
      918
    6. Upea, kaunis ja menestynyt Martina menee onnellisesti naimisiin

      Mitäs palstan vihaajamönkeröt tähän? Kiehuttaako? Kaikki vain eivät ole kauniita ja menestyviä kuten Martina.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      227
      891
    7. Tiedätkö näen

      sinun pelisi hyvin kirkkaasti.
      Ikävä
      59
      855
    8. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      126
      851
    9. Asuntojen reaalihinnat alimmillaan 20 vuoteen

      Sääliksi käy niitä jotka pari vuotta sitten maksoivat itsensä kipeäksi. Kohta pankki ottaa asunnon haltuunsa ja huutok
      Maailman menoa
      84
      838
    10. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      93
      814
    Aihe