Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Kokemuksia Boracaysta ja sen hotelleist?

Miksaxxx

Ois suunitelmis lähtee helmikuun puolesvälis tutustumaan Filppareihin, Pikkasen netist paikkoihin nyt tutustunu ja mieles ollu et jos Boracayhin suuntais. Oisko kellään kokemusta? Onko ihan täys turistirysä vai käymisen arvoinen paikka? Hotelliks ois Lingganay vaihtoehtona, koska hyvän kokoinen sviitti vaikuttaa todella halvalta. Mut onko hotelli jotenkin huono sijainniltaan?

7

234

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LCC

      Helmikuun loppupuolella on ihan hyvä aika matkailla Boracaylle.
      Itse olin Helmikuussa ,ei mitään suurta turistihässäkkää,rannalla oli hyvin tilaa.
      Kauppiaatkin lopettavat parin päivän jälkeen.
      Muutama sadekuuro tuli mutta nekin pääasiassa yöaikaan.
      Hotellin sijainti vallan mainio,siitä lyhyt kävelymatka kumpaankin suuntaan.
      Trikellä kannattaa kierrellä katselemassa muutkin rannat,jotka tosin ovat tuulisia tuohon aikaan vuodesta,ja roskaisia koska tuuli tuo levää ym.
      Tuo White Beach on kyllä käymisen arvoinen paikka,ja rankattu maailman parhainpiin.

      • Miksaxxx

        Kiitoksia tiedoista. Ei siis muuta kuin matkat ja hotelli varaukseen ja odottamaan...


      • LCC
        Miksaxxx kirjoitti:

        Kiitoksia tiedoista. Ei siis muuta kuin matkat ja hotelli varaukseen ja odottamaan...

        Otathan matkaa varatessasi huomioon sen ,millä yhtiöllä lennät Manilaan ja millä yhtiöllä Manilasta Boracaylle.
        Itse käytin Cebu Pacifikia välin Hong Kong-Manila-Caticlan,siitä syystä ettei tarvinnut vaihtaa terminaalia.
        Kolmen tunnin vaihto pelitti ihan mukavasti.
        Jos pitää vaihtaa terminaalia silloin pitää ottaa vähän lisäaikaa matkoihin.
        PS pelkillä käsimatkatavaroilla liikkeelle,vaatteet voi pesettää vaikka kerran päivässä muutamalla Pesolla.


      • Miksaxxx
        LCC kirjoitti:

        Otathan matkaa varatessasi huomioon sen ,millä yhtiöllä lennät Manilaan ja millä yhtiöllä Manilasta Boracaylle.
        Itse käytin Cebu Pacifikia välin Hong Kong-Manila-Caticlan,siitä syystä ettei tarvinnut vaihtaa terminaalia.
        Kolmen tunnin vaihto pelitti ihan mukavasti.
        Jos pitää vaihtaa terminaalia silloin pitää ottaa vähän lisäaikaa matkoihin.
        PS pelkillä käsimatkatavaroilla liikkeelle,vaatteet voi pesettää vaikka kerran päivässä muutamalla Pesolla.

        joo pitää huomioida. Finskillä aattellin lentää hong kongin kautta. Hong kong manila väli oli sit jollain pienemmäl koneel. Mut kattelin et manilast pitäs lähtee tunnin välein jatkolentoi päiväs aikaan samast terminaalist. Ja sillä tyylil ois tarkotus lähtee et reppu selkään ja menoks. Kaiken tarpeellisen saa sit paikan päältä ja varmasti edullisesti. Ja mitä katoin niit sisäsii lentoi siel filpparil ni ainaki joissain oli 10kg matkatavara rajoitus. Itellä se ei oo ongelma mut emännän tavaroit joutuu varmaan pikkasen valkkailemaan.... :)


      • Sushi Lover
        LCC kirjoitti:

        Otathan matkaa varatessasi huomioon sen ,millä yhtiöllä lennät Manilaan ja millä yhtiöllä Manilasta Boracaylle.
        Itse käytin Cebu Pacifikia välin Hong Kong-Manila-Caticlan,siitä syystä ettei tarvinnut vaihtaa terminaalia.
        Kolmen tunnin vaihto pelitti ihan mukavasti.
        Jos pitää vaihtaa terminaalia silloin pitää ottaa vähän lisäaikaa matkoihin.
        PS pelkillä käsimatkatavaroilla liikkeelle,vaatteet voi pesettää vaikka kerran päivässä muutamalla Pesolla.

        Terminaalit eivät ole samassa rakennuskompleksissa joten vaativat siirtymisen autolla. Esim Cebu Pasific käyttää uusinta terminaalia 3 joka on kiitoradan toisella puolella T1 ja T2 katsoen.


    • diego691

      Itse kävin boracaylla muutama vusi sitten, ja asuin station 3:lla eli se ranta oli ainakin silloin jaettu ns. station 1 - 3 :een ja kakkosen kohdalla oli kaikista paras meno! kolmosella oli lähinnä rauhallisemmat hotellit! Sinne kannattaa ehdottomasti mennä! On varmasti parhaita filppareiden lomakohteita!
      hotelli kannattaa varata etukäteen jostain matkatoimistosta niin itsekin tein!

      • Kysymällä ja kävelemällä ne asiat löytyy. Löysin Alice in wonderland-hotellin ihannepaikalta, vieressä turistipalvelupiste, jossa kauppa, posti ja nettipiste. Sokerina pohjalla hotellilla sisarhotelli, jossa mökkihuoneet uima-altaalla 1350 php yö, ilman aamiaista. Toinen hotelli rannalla, toinen hiljaisella takapihalla.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2267
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2083
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1698
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1516
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1510
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1407
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1374
    8. 52
      1268
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1200
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1196
    Aihe