Tekeeko/tulkitseeko joku astrologisen kartan??

kaksonen -82

Olisin halukas saamaan sellaisen tulkinnan, mutta onko tämä oikea palsta kyselyyn?

10

111

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sukupolvi.

      Täällä ei luoda tulkintoja, koska tila menisi "tukkoon". Ilmaisia sivuja ovat Helmi, siellä Luo syntymäkarttasi, saat myös suuntaa antavan tulkinnan. Astro.fi antaa suppean tulkinnan. Jos tiedät, mitä transiitit ovat Astro.fi on paras paikka niille.
      Jos voit, Unio Mystica on liike, josta voi tilata kartan. Englanninkielisiä sivuja löytyy, mm www.astro.com. Facebookissa astrologiaa löytyy myös. Kyse on siitä, mitä oikeastaan tahdot tietää - Aikuistuminen Saturnus, ote elämässäsi?

    • Ox

      Hei,

      Voit saada ilmaisen kartan vaikkapa täältä: http://www.astro.fi/astrologinen_kartta

      Täytä ensin tiedot ja valitse "Tee oma horoskooppi". Seuraavalla sivulla on oikealla on otsikko "Oma Astro" ja sen alla linkit, joista saat syntymäkartan ja pikatulkinnan kartastasi.

      Jos haluat tarkempia tulkintoja, niin tässäpä pari hyvää paikkaa:

      http://astrology.about.com/library/bl_freeAstrochart.htm

      http://www.astro.com/cgi/ade.cgi?ract=xx687474703a2f2f7777772e617374726f2e636f6d2f6367692f63686172742e6367693f6369643d3b6c616e673d653b676d3d70753b6e686f723d3b6e686f323d3b627479703d6274783b736461793d31393b736d6f6e3d31303b7379723d323031303b6873793d303b7a6f643d&lang=e&btyp=btx&gm=pu

      Jälkimmäisestä osoitteesta saa hyvin tarkan tulkinnan, mutta se toimii vain kolme kertaa. Tulkinnat ja kartat kannattaa siis tallentaa omalle koneelle. Jos haluaa useampia tulkintoja, pitää maksaa.

      • jos ketä kiinnostaa

        Tuonne jälkimmäiseen kun rekisteröityy käyttäjäksi, niin sieltä saa päivän horoskoopin (otsikon free horoscopes alta -> personal daily horoscope) ja pidemmäksikin aikaa ajan tuulia (free horoscopes -> short report forecast) aina menossa olevien transiittien mukaisesti. Ja paljon muitakin tulkintoja kartasta (free horoscope ->extended chart selection). Sitten kun sinne tallentaa kumppanin, suvun jne.. syntymätiedot voi esim. verrata niitä omiin tai tutkia omana karttanaan (add a new person). Pitää tietysti tietää syntymäkellonaika tarkasti, tai voi käyttää kello 12, mutta se muuttaa karttaa. Kattava sivusto, ennemmin tulee vastaan se ettei osaa käyttää kaikkia karttoja mitä sieltä saa näkyville.
        Olen käyttänyt sitä sivustoa vuosia ja todennut sen hyväksi. Ilmainen ja turvallinen on, mutta saa sieltä tietysti tilattua tulkintojakin mikäli haluaa. Toimiva sähköpostiosoite pitää olla, sillä kirjaudutaan. Nimimerkillä olen siellä, eli omaa nimeäni en ole ilmoittanut. Luonnollisesti syntymäpäivä, -kellonaika ja -paikka pitää olla annettuna, että voi tehdä kartan. :)
        Ainut huono puoli on, että sivusto on enkuksi...


    • kaksonen-82

      Kitos teille!!

      • Ox

        Ole hyvä.


    • ljlhvjhvjh

      Mainostaminen on kielletty. Myöskään sähköposti ei ole yrityksen tieto eikä yrittäjän henkilötietoja, joten älkää MISSÄÄN TAPAUKSESSA lähettäkö minkään sortin rahasummaa tuntemattomille ihmisille, koska huijarit metsästävät hyväuskoisia ihmisiä jotka ovat valmiita maksamaan!

      • ljlhvjhvjh

        Tämä viesti ei koske noita ilmaisia sivustoja, vaan maksullisen palvelun mainostajaa!


      • YAK-42

        Kyllä nuo sivustot ovat ihan tunnetuimmasta päästä ja hyvässä maineessa. Taidatpa vain vastustaa astrologiaa yleensä.


      • Ettäs tiedät
        YAK-42 kirjoitti:

        Kyllä nuo sivustot ovat ihan tunnetuimmasta päästä ja hyvässä maineessa. Taidatpa vain vastustaa astrologiaa yleensä.

        Tässä oli maksullisen palvelun mainostaja jonka mainos poistettiin välistä.


    • Matkalla.

      Ihmisiä on joka junaan. Onneksi olen valinnut omani.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 104
      1939
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      54
      1867
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1855
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1657
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1573
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      10
      1360
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1310
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1306
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1291
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1242
    Aihe