Eli siis olin noin kuukausi sitten flunssassa. Ihan normaalit oireet; nuhaa, kurkkukipua, lihasjäykkyyttä, päänsärkyä ja sitten tietenkin kuumetta (aika matalaa kuitenkin maksimissaan 37.5 mutta minulla harvoin sen yli nousee), se kesti 3 päivää. No sitten olin viikon verran ihan täysissä voimissa kun kuume iski taas. Nyt oli korkeimmillaan 38.3 ja mahakipua mutta ei mitään muita oireita, tämä kesti noin 3 päivää. Nyt olen ollut kuukauden verran terveenä ja taas on pinetä kuumetta (37.5) ja ihan pinetä mahakipua (niinkuin yleensäkin flunssassa) lihakset särki aikalailla yöllä mutta muuten ei mitään oireita, ei yskää, kurkkukipua tai edes nuhaa ! Pitäisikö tästä siis huolestua ? Olen muuten terve 18 vuotias tyttö, mutta viime aikoina olen joutunut syömään somac-nimistä lääkettä nimittäin minulla on ahdistuneisuushäiriö eli siis stressaan jatkuvasti ja lääkäri hieman epäili että olen saanut itselleni refluksin tai jonkun muun samantapaisen (on ollut etovaa oloa, rintalastan polttelua, röyhtäilyä...) voiko tällä olla jotakin yhteyttä kuumeiluun ?
Mutta siis kertokaas onko tällainen kuumeilun ihan normaalia vai pitäisikö mennä lääkäriin ? Olen kyllä yhden tutun kuullut puhuvan että hänellä oli samanlailla kuukauden verran, kuume laski ja nousi jälleen, joten onko joku tällainen viirus nyt jylläämässä ?
Ja sen vielä voisin sanoa että itse en ole niin huolissaan ollut tästä "oireettomasta" kuumeesta sillä minulla kuumeeseen liittyvät oireet ovat aina melko lieviä ja nuhaa lukuunottamatta menevät aina nopeasti pois.
Kuumetta muutaman viikon välein, syytä huolestua?
pikaistaapua!
0
104
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161638
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361376Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1571205- 1201126
- 521115
- 571061
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051054Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46929- 60892