Unilääkkeitä otetaan niin väsymykseen, vitutukseen kuin hauskanpitoon. Annostelut ovat reilusti lääkärin määräämiä annoksia suurempia - yksi minimi ja taivas varmasti rajana. Eikä näitä lääkkeitä vedellä huuhdota kurkusta alas vaan tottakai viinalla.
Onko tämä asia, joka on kaikkien tiedossa, mutta silti piilossa julkiselta keskustelulta?
Voidaanko jo puhua tahallisesti lääkäreiden toimesta aiheutetusta riippuvuudesta unilääkkeisiin, kun niitä määrätään häikäilemättömästi kerran kuukaudessa 100 tabletin resepteinä?
Eikö asia herätä ammattilaisten, valmentajien, huoltajien, sukulaisten tai ystävien keskuudessa huolta?
Onko raja riippuvuuteen ylitetty siinä vaiheessa, kun kielletään riippuvuuden olemassaolo, mutta piilotetaan ko. lääkkeitä mitä erinäisempiin paikkoihin, jotta todellinen määrä pysyisi salassa ja muiden olisi vaikeampi seurata lääkemäärien vähenemistä?
Jääkiekkoilijoiden unilääkeriippuvuus?
-82
0
115
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 928375
- 926465
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon586304Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344961Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo593380- 453341
- 503285
- 442879
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512836- 552832