Venetarvikkeita Tallinnasta

EstShop

Onko vinkkejä Tallinnassa sijaitsevista venetarvikeliikkeistä?
Onko muualla kuin Piritassa?

Viikonloppuna menossa, ja autokin mukana, mutta kun matka jatkuu länteen, niin ei jaksaisi ajaa Piritan kautta.

Onko siinä uudessa satamassa vanhan kaupungin laidalla jotain liikkeitä?

Onko hintatasoissa paljon eroa Suomeen?

9

6268

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • otto nykänen

Piritassa venetarvikkeita voi ostaa noin 100% halvemmalla kuin Maritimissa.

Joudut itse iroittamaan ne yöllä suomiveneestä.

• Ei myö tiietä

isot pojat on kertonut että liikkeitä on vähän, valikoimat surkeat ja hinnat kovia.

Kerro ihmeessä jos löydät, itse joskus yritin googlettaa mutta laihoin tuloksin.

• Ei ole halvempaa

Virossa on melko pienet venetarvikealan markkinat Suomeen verrattuna. Tilannetta pahentaa se, että virolaiset purjehtijat käyvät herkästi Suomen puolella ostoksilla, koska täällä on merkittävästi parempi valikoima, tavaraa saa yleensä suoraan hyllystä ja kilpailutilanteen ansiosta hinnat ovat yllättäen halvempia eli vähemmän kalliita. Näin se vaan on, valitettavasti. Olen kiertänyt kahtena viime kesänä venetarvikeliikkeitä Piritalla, Vanasadamassa, Pärnussa, Haapsalussa ja Kuressaaressa. Kyllä niistä jotain eksoottista tai sillä hetkellä tarpeellista on toisinaan tarttunut mukaan, mutta yleinen hintataso on jonkin verran vielä korkeampi kuin Suomessa.

Käy mieluummin vaikka rautakaupassa, esimerkiksi maalit ja pensselit olvat ainakin takavuosina selvästi halvempia.

• EstShop

Kiitos!

Jotain tuollaista vähän pelkäsinkin.
      Jää siis tällä kertaa ostokset tekemättä.

• kylänjohtaja

Pelastusliivit, ne tavalliset ,ovat Virossa ainakin melkein puolta halvempia kuin Suomessa. Ja kunnon kumiveneen sain kesällä viinareissun yhteydessä tuotua liikkeestä joka sijaitse aivan kadakan autotorin viressä. Tästä löyty http://www.aliros.ee/html/veles_paadid.html
        Suomessa ei saa edes kinuskinvenettä siihen hintaan.

• kinuski
        kylänjohtaja kirjoitti:

Pelastusliivit, ne tavalliset ,ovat Virossa ainakin melkein puolta halvempia kuin Suomessa. Ja kunnon kumiveneen sain kesällä viinareissun yhteydessä tuotua liikkeestä joka sijaitse aivan kadakan autotorin viressä. Tästä löyty http://www.aliros.ee/html/veles_paadid.html
        Suomessa ei saa edes kinuskinvenettä siihen hintaan.

taatusti on kinuskin tekemä.Teettäjä voip olla Sakemanni, mutta nämä tehdään kiinassa. Jos sillä nyt mitään merkitystä on

• Anti Kinuski
        kinuski kirjoitti:

taatusti on kinuskin tekemä.Teettäjä voip olla Sakemanni, mutta nämä tehdään kiinassa. Jos sillä nyt mitään merkitystä on

Tartossa on muuten tehdas jossa ne Velekset valmistetaan. Eikä siellä näkynyt yhtäkään vinosilmä olevan töissä.

• Ostoksille keväällä
        Anti Kinuski kirjoitti:

Tartossa on muuten tehdas jossa ne Velekset valmistetaan. Eikä siellä näkynyt yhtäkään vinosilmä olevan töissä.

Jos niitä oikeasti valmistetaan Virossa, niin ainakin itse laitan hankintalistalle ko .merkin.
        Pyrin välttämään kaikin keinoin tukemasta Kiinan teollisuutta, suosimalla lähialueita.

• Löytyi
        Ostoksille keväällä kirjoitti:

Jos niitä oikeasti valmistetaan Virossa, niin ainakin itse laitan hankintalistalle ko .merkin.
        Pyrin välttämään kaikin keinoin tukemasta Kiinan teollisuutta, suosimalla lähialueita.

Veles tehdään tosiaan Tartossa. Valmistajan sivulta löytyy mallit ja tiedot:
        http://www.polimersvarka.ee/

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      36
      2917
    2. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      173
      2285
    3. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      62
      2284
    4. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      33
      1978
    5. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1336
    6. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      22
      1333
    7. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      14
      1330
    8. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      10