Yhden oluen join. Näin sattui.
juon yhden oluen
5
172
Vastaukset
- Se on semmosta
Alkoholistina voin juoda 1-3 pikku-keskiolutta myöhään illalla joskus, se rauhoittaa ja saunamakkaran kanssa varsin juhlallistakin, mutta känniä ei pidä missään tapauksessa ottaa. Eikä väkeviä viinoja missään muodossa saa pitää kotona.
Tuo määrä nukuttaa, eikä vie yöunia, kuten viinakänni joka herättää alkoholistin aamuyöllä..ja se on sitten menoa.
Toki on "vaarallista" alkoholistin pelleillä kohtuumäärilläkin, mutta kun on tiukkana asian suhteen ja noudattaa kellonaikoja...eli missään tapauksessa ei pidä ottaa esim. ennen klo 21.00 ..tai yleensä vasta tuntia tai paria ennen nukkumaan menoa. - HaaviKaavi
Lisäksi kannattaa juoda noin 1-2 dl haaleaa seisonutta vettä ennen ja ottaa ainakin joskus rautatabletti. Hyvä keino on myös ennen saunaolusia saunoa vähintään 100°C löylyissä sen olen huomannut tepsivän myös, saa hyvät unet eikä lähde putki päälle.
- ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
vittu että te reppanat olette niiden päihdeterapeuttien orjia. Tajuatteko että kustannatte niiden suojatyöpaikat ja se on kaikilta kunnilta pois verotuloista. Vittu mitään päihdeongelmia ole olemassakaan, se on vain yksi akkojen suojatyöpaikka. Varsinkin huumeongelmat on niin lavastettu tekosyy syrjittyjen ihmisten työttömyysongelmalle että haistakaa nyt oikeesti jo vittu,
- join vettä äsken
Yksi olut tunnissa silloin, kun on aikaa juoda.
- kännisskös?
Tyttö juo n.0,6 promillen humalaan maanantai aamuna.
http://areena.yle.fi/video/1323975273221
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231205
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89884- 87767
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19736- 93707
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282692- 109626
- 32583
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511