Nizoral aiheuttaa kaljuutumista!!?

kamalaa...

Minulla on ollut todella paksut hiukset ja harmina seborrea.
Koskaan seborrea ei ole hiuksia ohentanut, mutta nyt olen huomannut, että
nizoral-lääkeshampoo on lisännyt hiustenlähtöä!!
Nyt luin shampoon mukana tulleen ohjeen uusiksi ja kas kummaa
sinne oli lisätty vasta nyt kohta jossa lukee...saattaa aiheuttaa kaljuuntumista!!!
Lopetin aineen käytön siihen paikkaan! Varmaan siis monet muut ovat havainneet saman asian, sillä nyt sinne oli lisätty tuo kaljuuntumisen riski ja lisäksi jopa hiuslaatu/rakenne saattaa muuttua!! Tosi kamala aine pestä hiukset siis.
Itse pesen hiukset usein pelkällä soodalla lisättynä veteen ja se on paljon parempi kuin mitkään shampoot.

7

7833

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • käyttäjä....

Itse olen huomannut tuon shampoon tekevän hiukset todella huonokuntoisiksi ja jos vielä mahdollinen hiustenlähtö shampoon vuoksi on mahdollinen niin ei kiitos

• Alle yhdelle sadasta

Tämä on totuus asiassa:

Nizoral-voideen pakkausselosteessa haittavaikutusten kohdalla ei mainita mitään asiasta :

http://spc.nam.fi/indox/nam/html/nam/humpil/9/1742009.pdf

Leike shampoon pakkausselosteesta:

Melko harvinaisina haittavaikutuksina (alle 1 potilaalla sadasta) on raportoitu:

kaljuuntuminen, hiusrakenteen muutokset

Itse aloin käyttää Nizoralia Finan ja Rogainen lisäksi kun hiustenalut kasvoivat hitaasti. Huomasin että hiukset lähtivät sekä sormintuntuvasti että silminnähtävästi nopeampaan kasvuun. Hiukseni ovat kuin rautalankaa ja kiiltävät kuin timantti.

Shampoon pakkausseloste:

http://spc.nam.fi/indox/nam/html/nam/humpil/2/123592.pdf

Että se siitä höpötyksestä.

• Tuliko selväksi

Nizoral ei aiheuta hiustenlähtöä. Tuliko tämä nyt kilpailevan shampoon tekijälle ja myyjälle selväksi?

Viittä miinusta ei ketkään muut ole laittaneet yllä olevalle kirjoitukselle kuin kilpailevan yrityksen eri tietokoneet.

• Totuuksien totuus.

Oliko tuo ensimmäinen teksti joku feikki......pesen soodalla... pienenäkin annoksena sooda on kova aine, joka valkaisee tummuneet ja kellastuneet hampaatkin. Varmaan lähtee hiukset, jos soodalla pesee...........
      Minä valkaisen hampaani ruokasoodalla ja hammasharjalla.

Vai onko se tahallista Nizoralin mustamaalausta jos alle 1 henkilö sadasta kärsii hiustenlähdöstä ja muille edistää hiustenkasvua.

• Kauniit hiukset

E soodalla missään nimessä saa pestä hiuksia.
      Minä laitan Novalan Duo-voidetta päänahkaan ja annan olla n. 30 min ja huuhdon pois, olen käyttänyt muutaman kuukauden 2 x viikossa. Hiukseni ovat kiiltävät
      ja hyväkuntoiset. Olen jättänyt kauppojen shampoot kokonaan pois, eikä tarvitse mitään hoitoaineita. Joskus voi huuhdeveteen laittaa vähäsen omenaviinietikkaa tms.
      Toimii....

• uytrscfgh

Näin se monesti on, että se hilse johtuu päänahan kuivumisesta eikä siihen auta hilsesaippua vaan kosteuttava pesuaine.

• nyt-puhdas-iho
        uytrscfgh kirjoitti:

Näin se monesti on, että se hilse johtuu päänahan kuivumisesta eikä siihen auta hilsesaippua vaan kosteuttava pesuaine.

Seborrea on rasvahilsettä, jota esiintyy päänahan lisäksi esimerkiksi kasvoilla tai selässä. Sitä hoidetaan nizoral-kuurilla sekä ylläpitona usein toistuva pesu miedolla tavallisella sampoolla. Jos seborreaa sairastavalla jää päänahkaan tai muualle lillumaan voidetta, hoitoainetta tms, ruokkii se ongelmaa entisestään. Näin neuvoi ihotautilääkäri. Seborrea on nyt hallinnassa, kiitos asiantuntevan lääkärin. Kuivat hilseet on asia erikseen ja niihin on omantyyppiset lääkkeensä ja sampoonsa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      280
      2898
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      48
      2284
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      347
      1987
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      114
      1723
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      105
      1654
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1365
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1307
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1243
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      55
      1179
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      77
      1161
    Aihe