ulkonäkö

oikeest jos teki näkisitte tuiskun blondit naiset niin jokane teistä sanois sen jälkeen et ei Annassa mitää erikoista ole.Antin naiset malliksi mielummin ja artisteiksi nii jokasen tytön esikuva ois britneyn näkönen suomalainen nainen

19

304

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niin ulkonäkö..

      oho oikeinko kuvan kanssa no justiinsa he he !! kyllä anna on kaunis , mitä kauneuteen tulee joten älä sinä ....

    • ja siellä vastaa joku 50 joka haikailee nuorta seuraa, heh no en mie tiiä epäilin vain

    • lörpöttlörpött

      niin , mutta anna osaa laulaa ja kunnolla ja on tähti , ei mitää turhakkeita ja pulinat poisssss. !!

    • show mast go

      Anna rukka ei ole kaunis,ei seksikäs, eikä lahjakas laulaja....siis mitä jää jäljelle!!!

      • mä vaan 6543

        Kuules show mast go alkaa ärsyttää noi sun kommentit! Mikä vitsin anna"rukka" Menestynyt laulaja, uusi levysopimus, perhe ympärillä,kihloissakin niin mikä vitsin "rukka" anna muka on. Ehkä joskus oli 16v "pikku tyttö" mutta ei enää. Kaunis, ihana, hyvä laulaa. Taidat vaan olla kateellinen!


    • show mast go

      Anna ei ole kaunis, ei seksikäs,eikä laulutaidollakaan voi kehua....siis mitä jää jäljelle!!!

    • kaunis Anna!

      Luepa tuo ylimpänä oleva viesti.
      Anna Abreu on valittun Suomen
      kauneimmaksi poptähdeksi.
      Eli: Sinulla ei ole naismakua.

      • vuosi aluillaan

        sunnuntaina oli taas kaunista annaa tarjolla idols tuomarina , aika hauskaa varmaan hänelle itselleen kun oli jokunen vuosi sitten itse pöydän toisella puolella . toivottavasti hän nyt ymmärtää mitä on oikeesti olla siellä toisell puolell .


    • töllö kiinni

      kyllä ois voinut taas jättää tuon tuomaroinnin väliin ,kun ei ole mitään sanottavaa MISTÄÄN....VAIKEA kai se on itteensä parempia tuomaroida. älyäis nyt pysyä poissa telkkarista vähän aikaa..tai vähän kauemminkin...kiitos!

      • truuuuuffff!!

        kyllä kyllä mutta jäähän meille sitten vielä radio onneksi , sieltä kun anna bäräyttää tulee niitä upeit hittei , niin mä en tarvi kyllä muuta ..entä sinä?


      • very good

        kauneudesta en ois niinkään varma,mutta tuossapa taas tuomaroi itteesä parempia laulajia!


    • Anna?
    • pöllimetsän tonttu

      ainakin samanlaiset tulppajalat!

      • lättä jalka

        Olen suonikohjuinen 45 vuotias läskiponzo. Hsukkukaa minua, jos jotain haluatte haukkua, mutta Anna ei mitään voi sille, että sillä on lyhyet jalat


      • lättä jalka

        Olen suonikohjuinen 45 vuotias läskiponzo. Hsukkukaa minua, jos jotain haluatte haukkua, mutta Anna ei mitään voi sille, että sillä on lyhyet jalat


    • haukutaan

      on tainnu tulla otettua muutama tuoppi liikaa...

    • seiso omilla jaloill

      ei voi mitään jos on persjalkanen,miks ei voi tyytyä siihen ,että on semmoinen kuin on...miksi pitää venyttää jalat kuvissa suhteettoman näköisiksi, kun jokainen tietää ja näkee, että ne ei oo Annan jalat! pitää ihmisessä olla SEN VERRAN MUNAA,ETTÄ SEISOO "OMILLA JALOILLAAN" ja hyväksyy itsensä semmoisena kuin on !

    • elätit.

      Täällä nämä tulevat Tupa-Uunot odottelevat,
      että äitee keittäs aamupuuron.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      3
      1403
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      18
      1063
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      999
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      18
      996
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      4
      974
    6. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      2
      881
    7. 3
      880
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      4
      879
    9. En koskaan

      Aliarvoinut, nauranut/pitänyt pilkkana, tai ajatellut mitään negatiivista sinusta. Jos nämä asiat uskot ja luotat sen v
      Ikävä
      49
      870
    10. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      1
      868
    Aihe