Nefet eivät enää voikaan boikotoida YLEä vaan pannaan verolle siinä missä kaikki muutkin.
Itse kuulun niihin tunnollisiin TV-lupani maksaneisiin ja pakko myöntää että YLE-vero tuntuu ihan kivalta kosa sillä saadaan salakatselijat kuriin.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011121514954500_uu.shtml
Mites nyt suu pannaan?
11
63
Vastaukset 11
- 91-5-4
Nyt surut saavat n. 17% Ylen budjetista, vaikka heille kuuluisi 5%. Tullaanko budjetti jakamaan oikeudenmukaisesti tällä kertaa?
- xsfrjxsrfh
Ja mistä sinä sen 17% repäisit?
- 91-5-4
Et taida pahemmin seurailla mediaa?
- 4711
Ei 17 prosenttia riitä vaan prosenttiosuus on huomattavasti korkeampi.
- Niinpäs!
Taas nettisvekosuru iloitsee pakotuksen ihanasta asiasta!
Ymmärrättekö itsekään, kuinka sekaisin te olette? - strösjöö=perceeestä
Luuletko onneton, että se lisää ruotsinkielisten ohjelmien katselua..? Eipä enää kukaan voi väittää maailmalla ,että vapaaehtoisesti maksetaan ruotsinkieliset paskaohjelmat..;-) Nyt sitten satsaan sellaisiin kanaviin joita ei pakkoruotsi vaivaa.-) Tuleehan se demokratia tätäkin kautta, vai mitä..! Itse kuulun tunnollisiin tv:n varastoon heittäneisiin , ei maksajiin. Alkoi tympiä tuo ainainen ruotsintuputus..? Enkä päivääkään ole katunut..!
- Ei hyvä
Mitään mahdollisuutta ei enää ole on vain pakkomaksu edessä.
- ris ris ahn
Miten niin. Ei tuota veroa tarvitse käsittääkseni maksaa jos ei omista TV:tä mutta jos siitä huolimatta pitää on se täysin järjetön.
- 45
Mites nyt suu pannaan?
Nyt mennäänkin demokratian ehdoilla kun budjettia puidaan seuraavan kerran. Nyt ei taidakaan enää mennä kaikki läpi mitä RKP pyytää. Se on hyvä puoli tässä rahoitusmallissa. - 2343242rwrewr
Ruotsinkieliset ulvovat orgasmin partaalle nyt, tietävät että loisimisensa saa jatkua. Juhlivat jo, että nyt tulee ruotsinkielisille radiokanaville lisää rahaa.
Eli vero tehtiin, jottei ruotsinkieliseltä puolelta jouduttaisi säästämään.
Jotenkin minusta kuitenkin tuntuu, että tämäkin voitto on RKP:lle ja hurrreille Pyrrhoksen voitto, homma kalahtaa omaan nilkkaan ja pahasti. Perheet maksavat lisää, ja jo nyt kuuluu rajua jupinaa sopivista säästökohteista Ylellä ja kyllä ruotsinkielinen toiminta siellä tuntuu olevan monella listalla korkealla.
Eli saattaapi pas..kalampi Ankdam vielä kuulla äkäisiä kommentteja kaupungilla kun molottaa hurrrriansa kermaa latkiessa, ja ihmekö tuo. Sitä saa mitä tilaa. - 22
Menepäs nyt vaan leikkimään sen bondage-ankkasi kanssa, ankka!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3571106- 71748
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37696- 49590
- 41588
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19481- 75471
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459