MITEN OCTAVIA ON NIIN SUOSITTU??? MOINEN HALPA AUTO...

HYVÄÄN TOTTUNUT??

Kävin kaverin suosituksesta koe ajamassa Skoda octavia -10 1.4TSI:n. Pettymys oli todella suuri kun kaveri on hehkuttanu "ocua"!!!

Ensinnäkin korin muodot on olleet 90luvulta samanlaiset...Sisustus oli kuin korollassa, muovinen radion kehys piti vikinää, penkit lättänät limput ja sisustanilme kuin sieltä 90luvulta!!! Varusteet melko onnettomat Sähkökäyttöiset ikkunat, Ilmastointi, Vakionopeudensäädin, sekä alkeellinen ajotietokone!!

Pikku TSI moottori on laiska alakierroksilla, eikä korkeemmillakaan mistään vauhdin hurmasta pääse nauttimaan!!

Vaikka V70:seni on kohta 10v. en skodaan ainakaan vaihda, ajan vaikka sillä toiset 10v...pitää odotella sopivaa Vollee kohdalle!!

119

2232

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eipä kukaan

      tosissaan voi verratakaan halpaa itäautoa ruotsalaiseen merkkituotteeseen.

      • volvo=homosohva

        Ei ne ruotsalaisia ole vulvat, kiinalaisiahan homosohviahan nuo.


    • heijaa värje

      Eipä voi edes vanhaankaan...

    • tamacotschi

      Skoda on hintaansa nähden hyvä. Turha sitä on Volvoon verrata, sillä painivat eri luokassa ja hintaakin on melkoisesti enemmän.
      Sisusta Skodassa on ajattoman tyylikäs, eikä mikään Aasialaisten teknohärkäppä jollainen on todella tyylitön. Volvo on taas pohjoismaisen pelkistetyn klassinen ja tyylikäs.

      • Tajuatteko?

        Väärin, kyllä Skodaa voi hyvinkin verrata Volvoon, kun otetaan oikeat verrokit, V70 vs Superb, V50 vs Octavia jne, koittakaa nyt paukapäät jo tajuta, että pitää verrata oikeita malleja toisiinsa, ei merkkiä. Kun oli oikeat verrokit Tuulilasissa ja Tekniikan maailmassa, niin niinhän siinä kävi että Superb voitti V70 mallin kartanovertailussa, ei tietenkään Octavia sitä olisi tehnyt, koska väärä malli.


    • lisätietoja

      Vai oli onnettomat varusteet. Kerroppas mitä varusteita on sun hienossa V70 Volvossa enemmän kuin uudessa Octavia Elegance Combissa? Veikkaan ettei oikein mitään. Lisäksi Ocu on reilusti yli kymppitonnin huokeampi samantasoisella moottorilla tomaatilla. Ocussa on isompi tavaratila kuin sun "muka niin isossa" Volvossa. Sisätilatkin samaa tasoa. Ja ainakaan mun Ocussa ei ole hälyääniä. Toisin oli kaverin V70 Volvossa jossa katon sisäverhoilu piti erittäin ärsyttävää sirinää moottoritiellä.

      • ykskaskkolme

        "Lisäksi Ocu on reilusti yli kymppitonnin huokeampi samantasoisella moottorilla tomaatilla."

        Eihän Skodia saa kunnollisilla vapareilla ja perinteisillä automaateilla. TSI-moottorit kun ovat tunnetusti vikaherkkiä tavalla tai toisella ja kukaan täysjärkinen ei osta autoa jossa on DSG-vaihteisto.


      • lisätietoja
        ykskaskkolme kirjoitti:

        "Lisäksi Ocu on reilusti yli kymppitonnin huokeampi samantasoisella moottorilla tomaatilla."

        Eihän Skodia saa kunnollisilla vapareilla ja perinteisillä automaateilla. TSI-moottorit kun ovat tunnetusti vikaherkkiä tavalla tai toisella ja kukaan täysjärkinen ei osta autoa jossa on DSG-vaihteisto.

        "Eihän Skodia saa kunnollisilla vapareilla ja perinteisillä automaateilla. TSI-moottorit kun ovat tunnetusti vikaherkkiä tavalla tai toisella ja kukaan täysjärkinen ei osta autoa jossa on DSG-vaihteisto."

        Kunnollinen vapari?! Hahhah! V8 on Suomen verotuslandiassa no-no, joten pikkubensakoneessa pitää olla turbo nykyään.

        Perinteinen automaatti? Huh, kyllä se DSG pitää olla.

        Ja mikä se Volvon mahtikone 2.5T oikein on, olikos siinä muka 210hp, ja ihan autot menee järjestään 0-100km/h yli 8 sekuntia. Huutonaurua. Janoinenkin vielä kuin sieni, eikä kulje niin mihinkään.


    • HYVÄÄN TOTTUNUT??

      Nykyisessä volvossa on integroitu navi, automaatti ilmastointi(2piirinen), bi-xenonit, automaattilaatikko ja sadetunnistin...JA auto on vm2002!!!
      Uusissahan on "mukavuus" varusteita huomattavasti enemmän!!

      Mutta uuden octavian hinnalla saa parivuotiaan volvon joka on joka suhteessa mukavampi ja luotettavampi, kuin skoda octavia uutena!!!
      Tavara- ja takatila on kyl V70 isommat kun ocussa, pas mitaten!!! Skodassa ei ole mielestäni mitään ajattoman tyylikästä..

      Totta on kyllä että Volvo ja Skoda painivat täysin erisarjoissa...joka suhteessa!!

      • HYVÄÄN TOTTUNUT??

        Ja lisäykseksi vielä että Volvon penkit on kuin nahkasohvaan istuisi ja tukevat sivusuunnassa..Octavian kangaspallit ovat tukevat kuin kirkonpenkki!!


      • Hei haloo!

        Vertaa ny vit*n tollo edes Superbia ja V70 volvoa. Tuohan on ihan pikkupojan puhetta hiekkalaatikolla verrata appelsiineja ja omenoita..


      • lisätietoja

        "Tavara- ja takatila on kyl V70 isommat kun ocussa, pas mitaten!!! "

        Octavia Combi
        Tavaratila: 605 litraa

        Volvo V70
        Tavaratila: 575 litraa

        Aika surkea peräkontti tuossa Volvossa :)


      • uuppelisti
        lisätietoja kirjoitti:

        "Tavara- ja takatila on kyl V70 isommat kun ocussa, pas mitaten!!! "

        Octavia Combi
        Tavaratila: 605 litraa

        Volvo V70
        Tavaratila: 575 litraa

        Aika surkea peräkontti tuossa Volvossa :)

        Tsottsot poijjaat, lopetetaanpa se höpötys ja puhutaan asiaa...

        Ajelen -07 astra farkulla, joka on käytännössä saman kokoinen auto kuin ocu. Ocu on viitisen senttiä ulkomitaltaan pidempi, mutta astrassa on lähes kymmenen senttiä pidempi akseliväli. Ocun raideleveys on pari senttiä isompi, tavaratilan pituus on molemmissa sama (107cm), mutta astrassa se on koko mitaltaan 108cm leveä, kun se ocussa on pyöränkoteloiden kohdalta "vain" 101cm ja leveimmältä kohdaltaan 114cm. Jalkatiloja jos verrataan, näyttäisi ocussa näennäisesti takana olevan enemmän tilaa, mutta osa tästä "ylimääräisestä" tilasta syntyy siitä, että ocun takapenkin istuinosa on 5cm lyhyempi kuin astrassa.

        Ihan turhaa verrata skodaa yhteenkään premium-merkkiin. Niitä autoja, joihin ocua voidaan verrata, ovat esim. astra, focus, 308, golf ja ceed. Octavia mielletään pykälää isommaksi autoksi, mikä osaltaan selittää sen hyvän menekin. Eipä silti, hyvän kokoinen auto se joka tapauksessa on, varsinkin 5-luukkuisessa on saatu tilat loistavasti käyttöön lyhyestä akselivälistä huolimatta...


      • osta hyvä volvooo

        2002 V70 on n. kymppitonnin arvoinen auto ja vertaat sitä 25000 arvoiseen uuteen autoon. Ne on aivan eri ihmiset, jotka ostavat vanhoja volvonraatoja tai uusia nykyaikaisia autoja.

        Ocu sedaninkin tavaratila on valtava, milloin muuten laitat mustalaisvolvon takakontin kattoa myöten täyteen, ehkä kerran kaksi elämäsi aikana..


      • lisätietoja
        uuppelisti kirjoitti:

        Tsottsot poijjaat, lopetetaanpa se höpötys ja puhutaan asiaa...

        Ajelen -07 astra farkulla, joka on käytännössä saman kokoinen auto kuin ocu. Ocu on viitisen senttiä ulkomitaltaan pidempi, mutta astrassa on lähes kymmenen senttiä pidempi akseliväli. Ocun raideleveys on pari senttiä isompi, tavaratilan pituus on molemmissa sama (107cm), mutta astrassa se on koko mitaltaan 108cm leveä, kun se ocussa on pyöränkoteloiden kohdalta "vain" 101cm ja leveimmältä kohdaltaan 114cm. Jalkatiloja jos verrataan, näyttäisi ocussa näennäisesti takana olevan enemmän tilaa, mutta osa tästä "ylimääräisestä" tilasta syntyy siitä, että ocun takapenkin istuinosa on 5cm lyhyempi kuin astrassa.

        Ihan turhaa verrata skodaa yhteenkään premium-merkkiin. Niitä autoja, joihin ocua voidaan verrata, ovat esim. astra, focus, 308, golf ja ceed. Octavia mielletään pykälää isommaksi autoksi, mikä osaltaan selittää sen hyvän menekin. Eipä silti, hyvän kokoinen auto se joka tapauksessa on, varsinkin 5-luukkuisessa on saatu tilat loistavasti käyttöön lyhyestä akselivälistä huolimatta...

        Ooppeli-mies "unohti" sitten kertoa tavaratilan korkeuden Astrassaan. Älä selitä, vaan kerro nyt montako litraa on Astmasi tavaratila? Kuton sanottu, Ocu Combissa 605 litraa.


      • VOLVO V70 D5 2007
        osta hyvä volvooo kirjoitti:

        2002 V70 on n. kymppitonnin arvoinen auto ja vertaat sitä 25000 arvoiseen uuteen autoon. Ne on aivan eri ihmiset, jotka ostavat vanhoja volvonraatoja tai uusia nykyaikaisia autoja.

        Ocu sedaninkin tavaratila on valtava, milloin muuten laitat mustalaisvolvon takakontin kattoa myöten täyteen, ehkä kerran kaksi elämäsi aikana..

        Sinulla ei taida olla lapsia meillä farkku on usein piukassa ku mökille mennään!!!!!!

        Vanha volvo on todellakin 10x parempi ku uusi superb, testattu on!! Octaviasta ei voi puhuakka samana päivänä!!!!


      • uuppelisti
        lisätietoja kirjoitti:

        Ooppeli-mies "unohti" sitten kertoa tavaratilan korkeuden Astrassaan. Älä selitä, vaan kerro nyt montako litraa on Astmasi tavaratila? Kuton sanottu, Ocu Combissa 605 litraa.

        Hyvin on korkeus riittäny, pohjan pinta-ala ja suorakaiteen muoto tärkeämpiä minulle. Eikä ole ärsyttävää kuormauskynnystä...


      • lisätietoja
        uuppelisti kirjoitti:

        Hyvin on korkeus riittäny, pohjan pinta-ala ja suorakaiteen muoto tärkeämpiä minulle. Eikä ole ärsyttävää kuormauskynnystä...

        Uuppelisti siis antaa sivulauseessa kertoa, että Ocussa olisi "kuormauskynnys". Voin tässä seurakunnan läsnäollessa vakuuttaa ettei ole. Eikä myöskään ole kromikynnystä, mikä esimerkiksi Audin tapauksessa tuottaa noin 10 kiloeuron lisälaskun. Olympiarenkaat mukaanluettuna.


      • ei dsg:tä
        lisätietoja kirjoitti:

        Ooppeli-mies "unohti" sitten kertoa tavaratilan korkeuden Astrassaan. Älä selitä, vaan kerro nyt montako litraa on Astmasi tavaratila? Kuton sanottu, Ocu Combissa 605 litraa.

        Ei mulla oo koskaan tarvetta kuljetella 605:tä litran mittaa. Mihin niitä tarvitsisi.


      • Tiedoksesi
        lisätietoja kirjoitti:

        Ooppeli-mies "unohti" sitten kertoa tavaratilan korkeuden Astrassaan. Älä selitä, vaan kerro nyt montako litraa on Astmasi tavaratila? Kuton sanottu, Ocu Combissa 605 litraa.

        No ne litrat mitataan suojapeitteen alta, joten se ei kerro mitään olennaista kontin todellisesta koosta käytännön oikeata tilaa tarvittaessa.


      • uuppelisti
        lisätietoja kirjoitti:

        Uuppelisti siis antaa sivulauseessa kertoa, että Ocussa olisi "kuormauskynnys". Voin tässä seurakunnan läsnäollessa vakuuttaa ettei ole. Eikä myöskään ole kromikynnystä, mikä esimerkiksi Audin tapauksessa tuottaa noin 10 kiloeuron lisälaskun. Olympiarenkaat mukaanluettuna.

        Niin kuin varsin hyvin tiedät, ocun tavaratilan pohja on selvästi alempana kuin takaluukun alareuna, eli hyvän kokoinen kynnys siihen jää. Voisit oikeastaan mitata sen kynnyksen ja koko seurakunnalle kertoa, paljonko yli kymmenen sentin se on? Tällainen ratkaisu on ilmeisesti jouduttu tekemään, jotta tavaratilaa olisi lyhyestä akselivälistä huolimatta saatu järjestymään riittävästi...


      • Yualle
        lisätietoja kirjoitti:

        Ooppeli-mies "unohti" sitten kertoa tavaratilan korkeuden Astrassaan. Älä selitä, vaan kerro nyt montako litraa on Astmasi tavaratila? Kuton sanottu, Ocu Combissa 605 litraa.

        Tiloista en tiedä, koska Ocun pahalta haisevaan takaboksiin en nokaani työnnä, mutta perähän siinä on kuin mopsin pennulla: pieni, mutta läski.


      • ____________________

        "Nykyisessä volvossa on integroitu navi, automaatti ilmastointi(2piirinen), bi-xenonit, automaattilaatikko ja sadetunnistin...JA auto on vm2002!!!
        Uusissahan on "mukavuus" varusteita huomattavasti enemmän!!"

        Joo kyllä se van on niin että ei näitten sokotamiesten kanssa voi muusta puhua kun sokotasta ja sen kaikkivoipaisuudesta. Nämä okutistis kun eivät ole ikinä päässeet nauttimaan oikeista autoista ja niillä ajamisesta ja omistamisesta.


      • hk,,
        lisätietoja kirjoitti:

        "Tavara- ja takatila on kyl V70 isommat kun ocussa, pas mitaten!!! "

        Octavia Combi
        Tavaratila: 605 litraa

        Volvo V70
        Tavaratila: 575 litraa

        Aika surkea peräkontti tuossa Volvossa :)

        pojat hoiii tapelkaa nii saatte tupakkia,,, voi teitä lapsia tosiaan onko ees kumallakaan ajokorttia,,, niin se on,,


      • tohotori kimmel

        Voithan sä toki verrata v70 ja ocua keskenään jos huvittaa.

        En vaan ymmärrä miksi....jos et kerran voi Ocua ostaakkaan.

        Volvo on kallis pitää ja väärää rahaa kun siitä yrittää eroon, niitä on autopihatot täynnä. Miksi?
        Äläkä höpötä siitä luotettavuudesta. Volvoon saat vaihtaa etupään niveliä joka toiseen katsastukseen ja toimiiko sulla muka vakionopeussäädin edes nykimättä....
        Ei 12litraa sataselle vievää volvoa kukaan osta.


      • lisätietoja
        uuppelisti kirjoitti:

        Niin kuin varsin hyvin tiedät, ocun tavaratilan pohja on selvästi alempana kuin takaluukun alareuna, eli hyvän kokoinen kynnys siihen jää. Voisit oikeastaan mitata sen kynnyksen ja koko seurakunnalle kertoa, paljonko yli kymmenen sentin se on? Tällainen ratkaisu on ilmeisesti jouduttu tekemään, jotta tavaratilaa olisi lyhyestä akselivälistä huolimatta saatu järjestymään riittävästi...

        "Voisit oikeastaan mitata sen kynnyksen ja koko seurakunnalle kertoa, paljonko yli kymmenen sentin se on?"

        Mittaus suoritettu tulos: 147mm elikäs 47mm yli kymmenen sentin. Aamen. Otan silti mielummin tuon kynnyksen kuin minimaalisen litratilan, jota ooppel tarjoaa. Se on minulle kynnyskysymys.


      • Kia Venga kuski
        lisätietoja kirjoitti:

        "Voisit oikeastaan mitata sen kynnyksen ja koko seurakunnalle kertoa, paljonko yli kymmenen sentin se on?"

        Mittaus suoritettu tulos: 147mm elikäs 47mm yli kymmenen sentin. Aamen. Otan silti mielummin tuon kynnyksen kuin minimaalisen litratilan, jota ooppel tarjoaa. Se on minulle kynnyskysymys.

        Kyl se niin on, että niillä VDA-litroilla ei ole merkitystä vaan, selkeällä laakealla muodolla. Octaviaan saa lisävarusteena muistaakseni sellaisen "hyllyn", jolla tavaratilanpohjan saa halutessaan tasaiseksi. Välipohjaa käytettäessä rappu katoaa ja penkit kaadettuna tavaratila on suora koko matkalta mutta ne litrat huventuvat kymmenillä yksiköillä. Omassa otsikon mukaisessa autossa tuo säädettävä hylly on vakiovarusteena. Hylly ala-asennossa ja takapenkit kiskojensa etummaisessa asennossa tilaa on litroissa mitattuna farmarin lukemat ja ulkomittoihin nähdenkin todella paljon, mutta näkeehän sen silmällä, ettei siihen kuitenkaan niin isoa esinettä saa mahtumaan kuin vastaavat litrat tarjoavaan farmariautoon.
        Yläasennossa hyllyä on mukava pitää silloin kun ei tarvitse suurinta tilaa siksi, että takakontin kautta tuleva pyörämelu on selvästi vaimeampaa hylly yläasennossa. Eikä ole sitä kynnystä.


    • Hoh hoijaa taasen

      Koeajoit siis karvalakkimallin. Älä tyhmä vertaile sitä. Elegance-mallissa on kaikki varusteet mitä normiautoilija tarvitsee.

      TSI ei muuten ole laiska, et vaan osannut ajaa. Kunhan lätiset tyhjää ja lyhyen koeajon perusteella lätiset tyhjää.

      • Yualle

        Kerrotko vielä, että miten sillä TSI:llä ajetaan...


    • Miksi naamioidut?

      Muka Volvo V70, buhhahhaa.

      miksi tekeydyt Volvomieheksi, vaikka todellisuudessa autosi on Tuijota Anjovis.

    • Onneksi ei Superb!

      On muuten aika hyvää mainosta OCTAVIALLE kun vertailukohdaksi alle 22 tonnin autolle on otettava alk. 36500 euron hintainen Volvo!

      Superbin kanssa olisi voineet osat jo vaihtua, mutta eihän hintaero olekaan kuin alle 10 tonnia silloin ...

      • HEHEHHEHEHHE!!!

        2002 V70 ei maksa enää 36500€, aloittaja vertasi skodaa sellaiseen!!!!!!!!

        HAHAHHAHHAHAHAHHAAHH!!!!

        HAlvalla "hyvä" kommarikottero- skoda!!!!!


    • minäkinite

      Sinun Volvosi ei ole Ruotsia nähnytkään jos itse et ole sitä siellä käyttänyt.

      • gs birotor

        Kerro sinä meille mistä volvo on sitten tullut?


    • minäkinite

      Tuon ikäinen Volvo tulee Belgiasta ,jos ei ole avo malli.

      • gs birotor

        Kyllähän noita ruotsissakin kasattiin siis v70 kakkossukupolvi


    • MITÄ SIINÄ KITISETTE

      Kyllä suomessakin voi ostaa vaikka kuinka hienoja autoja jos rahaa löytyy vaan ei tunnu löytyvän.

    • 1+2+3

      Uuden Skodan pohjassa ei lue "Made in China"

      • no.

        eipä lue uuden Volvonkaan.


      • tocu

        Lukeeko niissä alumiinivaluosissa, joita Kiinalaiset alihankkijat työstää, männäviikolla tuli telkkarissa pätkä, tuli vähän -70 luvun tunnelmat kun katsoin sitä liukuhihnahommaa, kinkit rapsutti puukolla ja viilalla roiskeita pois..
        3v sitten veljeni kysyi minulta tarjousta Audi A6 aluvanteista, olisin saanut Saksalaiset laadukkaat tarvikealut 600e kierros, vaimonsa pääsi päättämään, tahtoi alkuperäiset ja saikin 1200e sarja, vanteen sisällä lukee made in China,,
        Anteeksi, kun sotkin tänne Audin, se kun on laadukkaampi VAG tuote kuin Skoda.
        Omistakoot Volvon osittain, tänne ne ei tule Kiinasta..


      • tocu
        tocu kirjoitti:

        Lukeeko niissä alumiinivaluosissa, joita Kiinalaiset alihankkijat työstää, männäviikolla tuli telkkarissa pätkä, tuli vähän -70 luvun tunnelmat kun katsoin sitä liukuhihnahommaa, kinkit rapsutti puukolla ja viilalla roiskeita pois..
        3v sitten veljeni kysyi minulta tarjousta Audi A6 aluvanteista, olisin saanut Saksalaiset laadukkaat tarvikealut 600e kierros, vaimonsa pääsi päättämään, tahtoi alkuperäiset ja saikin 1200e sarja, vanteen sisällä lukee made in China,,
        Anteeksi, kun sotkin tänne Audin, se kun on laadukkaampi VAG tuote kuin Skoda.
        Omistakoot Volvon osittain, tänne ne ei tule Kiinasta..

        Siis VAG- konsernille ni kinkit niitä valuosia vanhassa navetassa valoivat siinä
        tv otoksessa..


      • ********************

        Uuden Skodan pohjassa ei lue "Made in China" - vaan siellä lukee Made in Sokotalandia.


    • 191x

      Skodan hankkii jotkut tietyt nipotyypit, jotka kuvittelee saavansa edullisesti hyvän auton.

      • Paitsi että

        ei kuvittele saavansa hyvää autoa, vaan saa hyvän auton.


    • V70 2008

      Kyllähän jopa yli 10 vuotias Volvo V70 on laadukkaampi auto kun mikä tahansa
      Ocu tai Ooppeli puhumattakaan Kårollasta, sillä painiihan ne aivan eri sarjassa.

      • TUO ON KYLLÄ TOT-

        TA.Kyllä tuollaiset vanhat romut painii ihan omassa sarjassaan, siellä pihakuusen alla ja kasvattaa sammalta kattoon.Seikka on saletti.


    • en ota osaa

      Nythän on sellainen kampanja meneillään kuin "kädet kainaloita myöten paskaan".

    • Jbee

      Suurimmassa osassa Eurooppaa 10 vuotta vanha auto kuuluu romuttamolle, vaikka olis Volvo. Uusi Ocu kestää hyvin muutaman vuoden, sitten uusi auto alle ja vahinko kertämään. Vanhaa haisevaa Volvoa en huolisi edes ilmaiseksi.

    • Uhhhyhyhhyhj

      Yhhyh. 10 vuotta vanhan lotjakkeen penkki onkin jo imeny persvakohikeä litrakaupalla. Ikunaan en osta valmiiksi piereskeltyä penkkiä.

    • viherkommari

      Vertaat väärää autoa. Oikea verrokki olisi Volvo V40.

      Syynä suosioon on hinta/ominaisuudet.Toisaalta myös Henkimaailman jutut, esim. Focus on meluisa mutta silti suosittu.

      Ruotsissa Octavia ei ole erityisen suosittu. Siellä V70 kotimaisena ja kevyemmän autoveron maassa menestyy hyvin.

    • HYVÄÄN TOTTUNUT??

      JOPAS OTTAA SKODAKUSKEILLE KOVILLE, KUN VERTAA UUTTA SKODAA VANHAAN VOLVOON!!!
      Kyllä superbeenkin koeajelin, se oli kuin octavia isompana..muutama muovinippeli enemmän muovisessa keskikonsolissa, eli ei kummempivarusteita ku "ocussakaan"!!
      DSG:n luotettavuus on niin ja näin...

      Volvo menee vaihtoon ja alle tulee Saksalainen "volyymi"merkki, octaviaa isompi ja kalliimpi malli!! Jonka moottori tuntui paremmalta,sekä oli tehokkaampi!! Sisältä oli laadukkampi ja hiljaisempi ja PALJON isompi kuin Octavia..Ajettavuus paljon parempi!!

      Näin voi unohtaa merkkipulman muutamaksi vuodeksi...tai katsotaan pysyykö tulevassa!!

      • hehehee..

        Vanha mersu tai volvo, siinä on parhaat autot, kyllä mannet tietää nää asiat. Turha on valkolaisen vastaan väittää.


    • USKOMATONTA!

      Onko Skodakuskit oikeasti näin hemmetin herkkänahkaisia tolloja???

      • leppäköysi

        Paappa omalle kohalle. Päivästä toiseen tällä palstalla haukutaan skodan omistajia kommunisteksi, vähä-älyiseksi, autoista mitään tietämättömiksi ties miksi luusereiksi. Jo siinä vitutus alkaa nouseen.


      • UNBELIEVABLE!

        Tässä tapauksessa herkkänahkainen tollo on se, joka esiintyy Volvo-kuskina vaikka todellisuudessa sillä on Tuijota Anjovis.


      • kbkkkbkb
        leppäköysi kirjoitti:

        Paappa omalle kohalle. Päivästä toiseen tällä palstalla haukutaan skodan omistajia kommunisteksi, vähä-älyiseksi, autoista mitään tietämättömiksi ties miksi luusereiksi. Jo siinä vitutus alkaa nouseen.

        Skodien omistajat ovat kommunisteja, vähä- älyisiä ja autoista mitään tietämättömiä luusereita.


      • leippä!
        kbkkkbkb kirjoitti:

        Skodien omistajat ovat kommunisteja, vähä- älyisiä ja autoista mitään tietämättömiä luusereita.

        Mitä sinä kommunismista tiedät pudokas?

        Kela lie tutumpi mutta se ei ole auton osa. Eihän?


    • Bozo Ugaergolevitsh

      Osta oma volvo saat kaupan päälle ruottalaisen pyppelin...

    • Onhan noita autoja

      Tuota tuota . Jos V70 on n.10 vuotta vanha ja kilsoja about 300-400tuhatta ,niin sen leimattu ehjä myyntiarvo on korkeintaan 2500-3000e. Duunarin kk.palkka...

      Ei kelpaa meidän autotarhaan ja ei juuri muuallekkaan. Ne on nyt kyllä valitettavasti kuin väärää rahaa.
      Pökkiskauppana saisi samanikäisen vähemmän ajetun Ocun.
      Halpa pitää vaikka velkakaskokin kanssa.

      Neuvoisin että pitää katsella sellaisia autoja joihin kynnet pystyy.
      Ai ihan uuttako meinaat ostaa...
      Se on pikkukoneinen Skodakin kallis auto uutena.

      Miten olisi Chevroolet Cruze?

    • refuelit

      Itse kokeilin skodan octaviaa tässä menneellä viikolla ja parhaiten sitä kuvaa perusauto. Ei enempää eikä vähempää. Sisustus on varmaan ajateltu kulutuksen kannalta ei se kovin kummoisen näköistä ole. Huonot puolet järkyttävä sisämelu,tahmea sekä kankea vaihteensiirto,aika halvan näköinen sisustus.
      Plussat tilaa on aika hyvin, kulusta kestävät materiaalit, Bensakulutus kohtuu tasolla. En ostaisi itselle koska haluan autolta vähän enemmän premium fiilistä mutta verrattuna muihin vastaaviin toyota,hyundai,ford akselille se on varmaan ok
      valinta.

      • lisätietoja

        "Huonot puolet järkyttävä sisämelu,tahmea sekä kankea vaihteensiirto,aika halvan näköinen sisustus."

        Uskokaa jo että ainakin vm 2010 alkaen Ocun sisämelu on urbaania legendaa. Vakiorengastuksella 195/65R15 maltilliset desibelit. Tuuli ei muuten ulvo tahi suhise, kuten vaikkapa hiljaiseksi mainostetussa sitikka C5:ssa, vaan se melu mikä tulee niin renkaista/alustasta.

        Vaihteensiirto ei ole kankea, mikäli tilatessa ruksii DSG:n.

        Väitän että ocun etupenkkien tikkaukset on suoremmassa, kuin vaikkapa nykyisessä bemarin 3-sarjassa (malli E90). Että halvalla menee.


    • Jbee

      Vuosimallin 2002 Volvo: Kuluneet muoviosat, kulahtanut haiseva verhoilu ja pahimmassa tapauksessa halkeilleet nahkaistuimet. Hyi helv... Sellaisella ei kukaan aja, jollei oo ajattelussa tai omissa raha-asioissa pahasti vikaa.

      Jos haluaa uuden perhefarkkuauton Skoda Octavia, Ford Focus, Golf Variant ja Astra Sports Tourer on kaikki hyviä vaihtoehtoja. Suurempaa haluaville löytyy sitten Passattia, Avensista, Mondeota ja muuta... Itse en huoli vanhaa Premiumia ja en halua sijoittaa autoon niin paljon, että ostaisin uuden premiumin.

      • mielummin.

        käytetty Volvo, kuin samanhintainen uusi Octavia.


      • Jbee
        mielummin. kirjoitti:

        käytetty Volvo, kuin samanhintainen uusi Octavia.

        Uusi on uusi Volvona ja Skodana. Jos haluat ajaa vanhalla paskalta haisevalla autolla niin siitä sitten vaan käytetty Volvo.

        Suomessa on kovan autoverotuksen takia ihan vääristynyt ajattelutapa. Täällä romutusiässä olevia vanhoja paskoja premiumeja pidetään kunnon autoina. Auto on kuitenkin kulutustavara. Porukka hakee Saksasta jnk ikivanhan premiumin, kuten muutkin Itä-Euroopan looserit. Romutusiässä oleva ainakin 200 tkm tai yli ajettu vanha Volvo tai muu premium on kuitenkin vanha paska ja uusi on aina uusi Skodanakin. Tämä on länsieurooppalainen ajattelu. Jos sitä ei suomalaisella mentaliteetilla ymmärretä, ei voi mitään.


      • skodillac ocdaawia
        Jbee kirjoitti:

        Uusi on uusi Volvona ja Skodana. Jos haluat ajaa vanhalla paskalta haisevalla autolla niin siitä sitten vaan käytetty Volvo.

        Suomessa on kovan autoverotuksen takia ihan vääristynyt ajattelutapa. Täällä romutusiässä olevia vanhoja paskoja premiumeja pidetään kunnon autoina. Auto on kuitenkin kulutustavara. Porukka hakee Saksasta jnk ikivanhan premiumin, kuten muutkin Itä-Euroopan looserit. Romutusiässä oleva ainakin 200 tkm tai yli ajettu vanha Volvo tai muu premium on kuitenkin vanha paska ja uusi on aina uusi Skodanakin. Tämä on länsieurooppalainen ajattelu. Jos sitä ei suomalaisella mentaliteetilla ymmärretä, ei voi mitään.

        skodan ostaja on todennäköisesti a-rakentanut ensimmäisenoman talon b-ensimmäiset lapset syntyneet.c-osaavat ajatella d-tietävät mihin rahat menee seuraavat 20 v .e-tietävät myös tämän totuuden että on vag-konsernin laadukkain tuote .f-nauttivat olostaan ja elämästään g-vanha viisaus osta niin halvalla parastalaatua kuin pystyt täyttyy skodan kohdalla 10-0


      • reemium super
        skodillac ocdaawia kirjoitti:

        skodan ostaja on todennäköisesti a-rakentanut ensimmäisenoman talon b-ensimmäiset lapset syntyneet.c-osaavat ajatella d-tietävät mihin rahat menee seuraavat 20 v .e-tietävät myös tämän totuuden että on vag-konsernin laadukkain tuote .f-nauttivat olostaan ja elämästään g-vanha viisaus osta niin halvalla parastalaatua kuin pystyt täyttyy skodan kohdalla 10-0

        Todellisuudessa ikälopulla skodan ostajalla on kauhtunut lippalakki syvällä päässä ja vaipat housuissa. Ja skodan huolto älyttää häntä sen 10-0.


      • Reppahousuinen
        skodillac ocdaawia kirjoitti:

        skodan ostaja on todennäköisesti a-rakentanut ensimmäisenoman talon b-ensimmäiset lapset syntyneet.c-osaavat ajatella d-tietävät mihin rahat menee seuraavat 20 v .e-tietävät myös tämän totuuden että on vag-konsernin laadukkain tuote .f-nauttivat olostaan ja elämästään g-vanha viisaus osta niin halvalla parastalaatua kuin pystyt täyttyy skodan kohdalla 10-0

        työläinen kahden tonnin liksalla ei paljoa ostele, uusi sokota on elämänmittaisen pakerruksen hedelmä.


      • ...
        Jbee kirjoitti:

        Uusi on uusi Volvona ja Skodana. Jos haluat ajaa vanhalla paskalta haisevalla autolla niin siitä sitten vaan käytetty Volvo.

        Suomessa on kovan autoverotuksen takia ihan vääristynyt ajattelutapa. Täällä romutusiässä olevia vanhoja paskoja premiumeja pidetään kunnon autoina. Auto on kuitenkin kulutustavara. Porukka hakee Saksasta jnk ikivanhan premiumin, kuten muutkin Itä-Euroopan looserit. Romutusiässä oleva ainakin 200 tkm tai yli ajettu vanha Volvo tai muu premium on kuitenkin vanha paska ja uusi on aina uusi Skodanakin. Tämä on länsieurooppalainen ajattelu. Jos sitä ei suomalaisella mentaliteetilla ymmärretä, ei voi mitään.

        Ei tuo autovero kaikkea selitä.
        Vertaa vaikka ruotsiin jossa ei ole uusilla autoilla kuin ALV ei muita veroja.


      • ..................

        Lisäksi vielä helvetinmoiset nitinät ja natinat kaupan päälle, kuten traktorin arvolle sopii..


    • kehumatta paras

      Voi voi pellet.Ostakaa mersu niin ei tarvitse täällä kirjotella ja kehua omia kulkuneuvojaan.kaikkihan tietää että sokota on kommaribiili ja volvo puukenkäauto joka kohta häviää maailmasta.

      • tsuhaa mesetetään

        Juu mutta vanhat mädät mersut ei häviä koskaan.

        Aina löytyy kierrättäjiä ja kierrätettäviä;)

        uittajia ja uiettuja;)
        Heheh


    • kertakäyttö kamaa!!!

      Ajan ennemmin 5v. vanhalla Volvolla kuin uudella Skyydalla!!!!!!
      !0v. vanhoja skodia ei paljon liikenteessä enään edes näy????? KAIKKI ON MÄDÄNTYNY TAI PAALATTU!!!!

      Ei kestä itäblokin patarauta montaa vuotta!!!!

      • tsuhnaa pyöritetään

        -viisi vuotta vanha v40 on rellu jossa oli mitzun pohjalevy ja relluks se vaan jää.
        -viis vuotta vanha skoda ocu on jälleenmyyntiarvollaan ihan muuta luokka.
        volkkarit on samanhintaisia...mieti sitä. Ei volvot
        Viis vuotta vanha volvo v40 on ruma ja pieni auto. Sitä pitäisi verrata fabiaan.


      • gs birotor
        tsuhnaa pyöritetään kirjoitti:

        -viisi vuotta vanha v40 on rellu jossa oli mitzun pohjalevy ja relluks se vaan jää.
        -viis vuotta vanha skoda ocu on jälleenmyyntiarvollaan ihan muuta luokka.
        volkkarit on samanhintaisia...mieti sitä. Ei volvot
        Viis vuotta vanha volvo v40 on ruma ja pieni auto. Sitä pitäisi verrata fabiaan.

        Taas tulee virheellista tietoa tuo volvon ja mitsun yhteistyö oli vuosina 1995-2004 ja kerrotko vaikka muillekkin kuinka saat tuosta mallista mukamas rellun muilta osin kuin dieselmoottoreiden osalta?

        Taas 2004-2011 volvo s/v40 perustuu ford focukseen

        tuo kauneus asia on katsojan silmistä kiinni...


      • tsuhnaa jymäytetään
        gs birotor kirjoitti:

        Taas tulee virheellista tietoa tuo volvon ja mitsun yhteistyö oli vuosina 1995-2004 ja kerrotko vaikka muillekkin kuinka saat tuosta mallista mukamas rellun muilta osin kuin dieselmoottoreiden osalta?

        Taas 2004-2011 volvo s/v40 perustuu ford focukseen

        tuo kauneus asia on katsojan silmistä kiinni...

        Älä ny väitä että sulla on wankkeli geesu...!


      • gs birotor
        tsuhnaa jymäytetään kirjoitti:

        Älä ny väitä että sulla on wankkeli geesu...!

        Eipä ole, mutta hyvä kun huomasit nimimerkin ,koska monelta se menee täysin ohi...


      • tsuhnaa ei kuseteta
        gs birotor kirjoitti:

        Eipä ole, mutta hyvä kun huomasit nimimerkin ,koska monelta se menee täysin ohi...

        Pitäis varmaan vaihtaa palstaa mutta puhun hiljaa.
        Mulla oli poikaviikarina Hieno GS 1200 Pallas kattoluukulla. Oikein leveällä takaroiskeläpällä ja pisarapeileillä.
        Ristiriitaisen hyvät muistot ja monet hyvätkin kyydit poikamies sillä sai;)

        Tytöt tykkäs kun näytin miten "Geesu istuu"
        Ovet lukkoon ja viis askelta autosta ,
        käännös ja ISTU....... ensin meni peräpää ja sitten etupää alas.

        Velho olin;)


    • Mao

      Vulva on huono kiinalainen auto!

    • kertakäyttö kamaa!!!

      Tarkoitin V70!!!!! Mutta kuten todettua Skotaa EI voi edes verrata Volvoon, eikä moneen muuhunkaan kilpailijaan!!!!

      On se sellanen rämisevä rumilus, ja sisällä haisee valmiiksi uutenaki kommarinhiki!!

      • tsuhnaa koijjataan

        Ai jaa ! Sinun pitäisi verrata v 70 volvoa vanhakoppaseen suberppiin.
        Siitä vaan ei vielä farkkua edes ollut viisi vuotta sitten.

        No , mites tämän selität.



        Skoda Superb
        (2.5) 2.5 V6 TDI Elegance 4d A
        Vaihto
        2007
        194 000
        15 800 €

        Volvo V70
        (2.4) D5 Aut.momentum, 163hv
        2007
        195 000
        15 500 €

        Ylöjärvi

        näytteet nettiautosta ; )


    • tocu

      Olisit nyt verrannut ocua vaikka vanhaan Mondeoon tai Sierraan ja superib:tä
      vastaavasti vaikka Scorpioon..
      Sentään Volvoista puhutaan ihan eri päivinä kuin Skodasta, ihan kuin vertaisi omenaa ja perunaa,,,
      Miten Suomessa hurahdetaan noin, ihan kuin Venäläiset vuosia sitten, kun Ladan
      vaihtoehdoksi alkoi Skodaa ja Daciaa saamaan..
      Iloista Joulua kuitenkin!

      • tsuhnaa vedätetään

        Älä tocu sekoo. Et varmaan ollut syntynytkään kun scorpioita tehtiin....
        Vastaus ei ollut sinulle vaan volvokuskille.

        vaikeaa se silti on totuutta silmiin katsoa vai mitä?


      • halppis auto skoda

        No eihän Skoda superbstä voi samana päivänä puhua scorparin kans!!!
        Siinä oli niin hyvä ajettavuus ettei skodassa tänä päivänäkään..bensaa palo kyyl!!

        JA volvoon ei voi verrata.. mistä verrokki Tshaika ja tsastava ovat samalta suunnalta, mutta ensimmäinen on ainaki loistoauto(from russia)!!!! Eli ei siihenkän voi vertailla...


    • hehehee...

      Fordit on ruosteisia pask*läjiä VAG-autoihin verrattuna. Volvo on ylipainoisen reumaatikon valinta ylitehostetun ohjauksen ja läskipersesohviensa kanssa..

      • itäblokin tietäjä

        HEHHEH!!!!
        Siinäpä asiantunteva kommentti, perus skuuppakuskilta!!! Kyllä Fordi ja Volvo on loistavia ja kestäviä autoja verrattuna Skodaan..Se vaan on totuus!!!


    • VW Passat

      Siksi, koska sillä ajaminen on niin trendikästä. Koska kaikki muutkin sen hankkiin. Vähän sama juttu kuin ABC:llä asioiminen...

    • Hyvä valinta = OCU

      >MITEN OCTAVIA ON NIIN SUOSITTU???

      Tilava, kestävä, tehokas, luotettava, lämmin, hyvä ajettava, edullinen, hyvä hinta-laatusuhde, hyvä jälleenmyyntiarvo jne. Onhan siinä selkeitä syitä, miksi se on niin suosittu. Kyllä kansa tietää......

      • kommari Kake

        >MITEN OCTAVIA ON NIIN SUOSITTU???
        Halpa, muovinen sisustus(helppo siivota), halpa, vanha ulkonäkö(ei ole naapuri kateellinen), halpa uutena ja vanhana, pienet sisätilat(helppo siivota),halpa....

        Kyllä suomalainen tietää!!!!!!!


    • skd

      No voi voi.
      Muotojen vanhollisuudesta ja traktorihistorialla menestyvä ruotsin raudan omistaja on jäänyt johonkin kateuden ja 90-luvun varjoon jos ei tunnista syitä ja seurauksia miksi skoda menestyy ja kauppa käy.
      Parikin volvo v70 työsuhde retroa ajaneena olen tyytyväisempi skodaan kuin volvoihin koskaan ja varusteet ovat aivan riittäviä varsinkin dsg eellä.

      Siis juuri autokoulun läpäisseet isin auton saaneet merkittävine mielipiteineen voisivat nyt jouluna pitää omia mielipiteitään ominaan ja ei kovinkaan hyvinä

      • ____________________

        Kun se sokota on niin maailaman paras auto kaikin puolin niin kertokaapa sokotapojat miksi:

        1. Ammattiautoilijat eivät kyseistä automerkkiä osta.
        2.Miksi vuodessa autolla paljon ajavat (yli 35 tkm) eivät sokotaa osta.
        3. Miksi sokota kauppiaat eivät itse pääsääntöisesti siviilissä aja sokotalla.
        4. Miksi yritysten edustusautot eivät ole sokotoita.
        5. Miksi sokotan vaihtoarvo on niin huono.


      • tohotori kimmel
        ____________________ kirjoitti:

        Kun se sokota on niin maailaman paras auto kaikin puolin niin kertokaapa sokotapojat miksi:

        1. Ammattiautoilijat eivät kyseistä automerkkiä osta.
        2.Miksi vuodessa autolla paljon ajavat (yli 35 tkm) eivät sokotaa osta.
        3. Miksi sokota kauppiaat eivät itse pääsääntöisesti siviilissä aja sokotalla.
        4. Miksi yritysten edustusautot eivät ole sokotoita.
        5. Miksi sokotan vaihtoarvo on niin huono.

        Oikein!

        Kaikki viisi kohtaa väärin.

        Plussa siitä että joka lauseen perässä oli sentäs piste.


      • ..................
        ____________________ kirjoitti:

        Kun se sokota on niin maailaman paras auto kaikin puolin niin kertokaapa sokotapojat miksi:

        1. Ammattiautoilijat eivät kyseistä automerkkiä osta.
        2.Miksi vuodessa autolla paljon ajavat (yli 35 tkm) eivät sokotaa osta.
        3. Miksi sokota kauppiaat eivät itse pääsääntöisesti siviilissä aja sokotalla.
        4. Miksi yritysten edustusautot eivät ole sokotoita.
        5. Miksi sokotan vaihtoarvo on niin huono.

        Oijoijoi, kun poikaa vitut*aa. Sokota ja sokota, ja volkkari peltivanteilla alla. Esson baarin netti käy kuumana..


    • Tosiasioita

      1. Ammattiautoilijat ostavat paljon Skodia
      2. Skodilla ajetaan vuodessa paljon verrattuna vastaavanlaisiin toisiin merkkeihin
      3. Skoda-kauppiaiden automerkkejä en tiedä (tuskin edellinen kirjoittajakaan)
      4. Skoda ei ole eikä edes pyri olemaan edustusauto (eivät ole Tojot, Nissanit, ranskalaiset tai kiinalaiset/korealaisetkaan kuten Volvo, Geeley, Kia, Huntai...)
      5. Tilastojen mukaan Skoda pitää arvonsa parhaiden joukossa

      • Faktaa kehiin

        Oli taas aloitus sellainen provo että oksat pois mutta käsitellään asiaa Skodan osalta kestävyyden kannalta eli laittakaas Octavian omistajat joiden autoilla ajettu vähän enemmän niitä kokemuksia ja remppoja(normaali huoltojen lisäksi) joita olette joutuneet tekemään, minä aloitan:

        Octavia 1.6 MPI -07 manuaalilaatikolla Combi Elegance-varustelutaso, ajettu 240 tkm(itse olen niistä ajanut 100 tkm, olen toinen omistaja ja kilometrejä tulee n. 45-50 tkm vuodessa). Vuosi sitten meni molemmat etupyörän laakerit vaihtoon, tänä kesänä vaihdoin eteen ja taakse jarruhommelit(levyt, palat ja letkut)--nämä ovat nyt ainoat ylimääräisenä tehdyt rempat. Öljyä menee long life ohjelmaa noudattaen n. 1 litra 30 tkm vaihtovälillä, sähköpuolen ongelmiakaan ei ole ollut--sivupeilin vilkkuledi meni vaihtoon, pystyi tekemään itse. Webastoa piti käyttää testerissä, mutta tämähän ei Skodan omia hommia olekaan.

        Nyt kestävyyden ja kilometrien kannalta kokemuksia niiltä Octavian omistajilta joiden kakkoskoppaisen kertynyt jo hiukan enemmän kilometrejä, onko niitä ylimääräisiä remppoja ollut sanottavaksi asti?


    • rauno

      Nyt on menty sorkkimaan perimässä imettyä jo 60-luvulla turvallisuusmaineella ratsastavaa Suomessa yliarvostettua ruotsin rautaa ja kaikkea mitä volvo edusti joskus, mutta miten on tänä päivänä? kun varsinkin asenteisiin pitää saada päivitystä ja tunnustaa niitä tosiasioita joille me tavalliset autonkuluttajat emme voi mitään, sillä kehitys kehittyy.

      Vai olenko väärässä kun eräs sukulaiseni perui erään autolehden tilauksen kun skoda voitti selkeästi vertailussa kalliimman volvon että hänenkin on jo aika käydä siellä auto kaupalla ja kokeilla niitä eri merkkejä ettei aina aja samaan miinaan.

      Tai eräs tyyppi töissäni suuttui verisesti kun olin osto aikeissa volvo v50 diesel farkusta mutta päädyin monesta syystä halvempaan ja varustellumpaan ford focukseen>( käytännössä sama auto).

    • NOLOA...

      HEHEHEHEHH!!!!!

      SOKOTAMIEHETHÄN OVAT KOVEMPIA SELI-SELI-SELITTÄJIÄ KUIN TOJOTEROT!!!!

    • tshss

      Vapari, vapari.
      Saa olla aika kova vakio bemari että vetää eelle.

    • parempaa elämää

      pelkkään ajoneuvoon ei aikuinen viitsi kiinnittää noin paljon huomiota..hanki elämä älä autoa!!!

      • Parempaa kyytiä

        KYLLÄ KIINNITTÄÄ KUN AJAA >70000km VUODESSA!!!

        Ei millään lituska penkeillä viitti ajella, kyllä on volvo eri mukava siinä vaiheessa!!


    • hk.259

      kyllähän volvo sentään auto ,on verrattuna ocuun........
      Itellä v70 2010 ja varusteita on varmasti enemmän kuin skodassa.
      Ja pers aukiset ne skodan ostaa koska volvosta ja skodasta ei voi puhua edes samassa kuukaudessa ,eikä myöskään verrat toisiinsa .
      Volvo on auto ja skoda mopo.

      • hehehehee....

        Anna, kun arvaan, olet ylipainoinen ja läskiperseesi ei mahdu kuin invavolvon losopenkkiin. Tavaratilan on oltava helvet*n iso, että viikonloppukaljat mahtuvat kerralla kyytiin..

        Vertaa muuten ensi kerralla fabiaa ja V70 volvoa, ettei ole pelkoa häviöstä..


    • tohotori kimmel

      älä ny tyhmiäs puhu.

      Miksi ostaa 12l vievä ruma nivelrikko jos ei oo reppuri ja työsuhdeauto.
      Volvo on väärää rahaa!

    • vaikea kysymys

      Mokomakin Mercedes juuri hävisi Top Gear -ohjelman vertailussa Skodalle. Miksi joku ostaisi Mersun?

    • ylivetonelivetoskoda

      Skodalla KYYKYTTÄÄ monet mersu,bmw ja camarokuskitkin.Herne on nenässä ja kateus kova kauniaisissakin.

    • oksetus

      onhanne skodat niin älyttömän rumia kotteroita.ei oikein innosta laittaa.hyi hele..

      • ....................

        Katso peiliin, niin näet jotain oikeasti rumaa..


    • Skoda.

      Päihiti volvon tuulilasin vertailutestissä mennen tullen. Skoda on muissakin vertailussa ollut kiistatta paras. Skoda on laadukas edullinen ja tällä hetkellä eniten myyty merkki. Ei kaikkien tarvitsekaan olla tyytyväisiä Skodaan. En minäkään osta esim.Toyotaa,koska Toyota on jo ulkoisesti mitään sanomattoman näköinen ja ajettavuus on vain keskinkertaisella tasolla. Yhden Toyotan omistaneena tiedän,ettei Toyotan laatukaan ole kovinkaan kummoinen.

    • kupletti

      Ostakaa Mersu, ni ei tartte lasten tapella,Typerää porukkaa itkeä jostain automerkistä.Hyviähän nää nykyiset autot on käyttäjälle kaikki.Tosin jostain artikkelista luin, että homoseksualit suosivat eniten Volvoa. Et siinä mielessä Skodalle pisteet...

      • Autovalinnat:.

        .

        Aika erikoista että kansalainen ei saisi vapaasti valita toimivaa ja kustannustehokasta sedan- tai kombivaunua

        Jos naapuri köröttelisi kinnerillä ei se saisi kirjoittamaan palstoille jatkuvalla syötöllä eläimien raivolla vaan toteaisin että naapuri on valinnut ekologisen vaihtoehdon

        .


      • Kokemus-K
        Autovalinnat:. kirjoitti:

        .

        Aika erikoista että kansalainen ei saisi vapaasti valita toimivaa ja kustannustehokasta sedan- tai kombivaunua

        Jos naapuri köröttelisi kinnerillä ei se saisi kirjoittamaan palstoille jatkuvalla syötöllä eläimien raivolla vaan toteaisin että naapuri on valinnut ekologisen vaihtoehdon

        .

        "Aika erikoista että kansalainen ei saisi vapaasti valita toimivaa ja kustannustehokasta sedan- tai kombivaunua"

        Samaa olen ihmetellyt. Jotenkin kummallisesti joitakin kanssa-autoilijoitamme tuntuu kauheasti loukkaavan se että liikenteessä on erilaisia autoja ja jopa sellaisia jotka eivät ole kaikin puolin heidän oman makunsa mukaisia.
        Ilmeisesti olisi parempi jos kaikki ajaisivat ihan samanlaisilla autoilla ihan kuin entisen Neuvostoliiton aikaan...


    • Provokuopasta

      Provopelle taas jälleen kerran liikenteessä........mistähän kuopasta toikin on kotosin.

    • ehkä laatu maksaa!?

      on noussu myynti hattuun skota kauppiailla, ei paljon viitti palvella saatikka saa mitään kylkiäisinä!!!
      Joten marssin ulos ja octavia jäi sinne, onneksi on muita parempiakin vaihtoehtoja...ne ovat vaan hieman kalliimpia!!!

    • Sgooda

      Nämä myyntitilastot ovat vain osoitus markkinoinnin tehokkuudesta. Eli Skoda on onnistunut erinomaisesti markkinoinnissaan; onnittelut heille ja osanottoni sen hankkineille.

      Tervemenoa Skoda-ihmisille myös ABC:lle asioimaan...

    • KysynVaan-76

      "Nämä myyntitilastot ovat vain osoitus markkinoinnin tehokkuudesta. Eli Skoda on onnistunut erinomaisesti markkinoinnissaan; onnittelut heille ja osanottoni sen hankkineille."

      Samalla kummallisella logiikalla huonosti myyvä ja vähän mainostettu auto on ilmeisesti se paras auto?

      • Sgooda

        Gumma logiigga?

        Hyvää autoa ei tarvitse mainostaa. Niin yksinkertaista se on =) Toki, jos auto on huonostimyyvä ja kaiken lisäksi vielä huonokin, niin sitä on pakko mainosaa, jotta kauppaa saadaan. Skoda olisi molempia, jos sitä ei mainostettaisi. Kaupan käydessä nyt se on vain huono.


      • Gumma näkögygy?
        Sgooda kirjoitti:

        Gumma logiigga?

        Hyvää autoa ei tarvitse mainostaa. Niin yksinkertaista se on =) Toki, jos auto on huonostimyyvä ja kaiken lisäksi vielä huonokin, niin sitä on pakko mainosaa, jotta kauppaa saadaan. Skoda olisi molempia, jos sitä ei mainostettaisi. Kaupan käydessä nyt se on vain huono.

        Kyllä juttu on niin, että Skodan mainoksia näkee paljon vähemmän kuin muiden merkkien.


    • Kas siinäpä pulma
    • A 8

      Yksi V 70 D 5 ollu ja kun se vaihtoon lähti,päätin,että ikinä ei toista volvoa minulle tule.Rahat ei yksinkertaisesti riitä kunnossapitoon.

    • Ei kiitos enää...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa

      Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja
      Maailman menoa
      346
      2761
    2. Mikä piirre on kasvoissa tärkein?

      Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?
      Ikävä
      120
      1529
    3. Suurimman myrskyilyn jälkeen

      vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul
      Ikävä
      48
      1370
    4. Mikä häpeä Haapaveden kaupungille

      Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa
      Haapavesi
      57
      976
    5. Ruumis kanavassa

      Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan
      Suomussalmi
      15
      964
    6. Tojotamies törttöili taas auton eteen

      Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta
      Suomussalmi
      27
      924
    7. En sano tätä pahalla

      Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm
      Ikävä
      78
      889
    8. Ei mitään menetettävää

      Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo
      Ikävä
      149
      888
    9. Pieni nainen, paras nainen

      Näin se nyt vaan on. Mieheltä
      Ikävä
      80
      878
    10. Tiedättekö miksi mies on olemassa?

      Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar
      Ikävä
      205
      829
    Aihe