Ukkomies Sukkiksissa

sukkis-mies

olen viiskymppinen ukkomies,joka viihtyy sukkiksissa ja stay-upeissa..salaa....
Heti on kulli kovana kun puen sukkikset tai stay upit jalkaani)) ja pakko runkata sukille.. Ihanaa kun kulli paljaana ja kovana kiiltävissä sukkiksissa... olis vaan joku toinen kaveri joka hyväilisi sukkis-etumustani ja runkkailisi kanssani... spermattaisiin toistemme sukkikset....Onko muita miehiä jotka salaa pukevat sukkiksia???

55

3138

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mikä syynä

      miksi haet miest'ä,eikö naiset kelpaa

    • juhe

      Minä olen 52v ja käytän stayupsukkia ja sukkanauhaliivejä Olisi mukava ottaa vaikka suihin toiselta mieheltä joka käyttää naisten alus asuja

      • sukkis-mies

        juhe)) olis kiva kokea se...


    • Täällä on. Tykkään sukkikista ja stay-upeista. Haaveissa olisi pukeutua sukkanauhaliiveihin ja sukkiin.

      • jussi104

        Hei. Niin minäkin tykkään. Haaveet muuttuvat tosiksi, kun hommaat sukkanauhaliivit ja sukat. Hommasin sellaiset itselleni monta vuotta sitten ja nykyään käytän niitä miltei joka päivä. Vaihtoehtona on housuliivit ja sukat.


    • m50m

      Hei täällä saman ikäinen mies,mulla kans kova halu pitää sukkahousuja joku niissä kiihottaa,vaimo tietää et käytän mut ei sitä et mua kiihottaa kun mulla on ne jalassa,katselen joskus itsee peilistä ja on kiihottavaa nähdä sukkahousujen etumus,kiiltävät reidet ja piukka takapuoli, takamuskin näyttää tosi kiihottavalle,en tiedä mikä siinä on mut nautin pitää niitä ,vaimo tosin epäilee mun motiveja pitää sukkahousuja mut en ole myöntänyt et nautin pitää niitä,ja jotenki muutkin naisten alusasut kiihottaa,jos sukkahousujen alla vaimon ohkaiset pienet pöksyt joustavat läpinäkyvät niin se saa mut entistä kiihottavanmaksi,näyttää hyvälle silloin on se niin haluttavaa nähdä itsensä peilistä,,nam,,,,täytyy lähtee nyt laittaan sukkahousut jalkaan,,

    • nylon mies

      Mäkin käytän joskus sukkuksia. Tänään viimeksi aamutuimaan puin tummat sukkikset ja siihen valkoiset naisten pikkuhousut päälle. Runkkailuksihan se meni taas ja nyt on taas jo sukkikset jemmassa, vaimo palaa pian töistä. Olispa vaimo sellanen joka tykkäis kun mies pitää sukkiksia ja sotkee ne.

      • masa 122

        joo mulla on kovana heti kun puen korsetin ja saukat lisäksi rintaliivit sekä lyhyt hame minkä alta pilkistää..


      • Moikka!
        Täällä yksi nylonmies lisää.Käytän aitoja saumasukkia.
        Kuka haluis tavata??


    • Nylons

      Myös täällä samoinajattelija. Oma varasto on :)

    • moi.olen 41v ukm ja tykkään käyttää korsetteja,sukkanauhaliivejä, sukkia,satiini hanskoja ja dildoja.http://xhamster.com/user/m40cdlover tuolta löytyy mun kuvia ja videoita ,jos kiinnostaa.

      • Vau... upea olet...


      • Liiveissä

        Sulla on hyvä kattaus kuumia videoita! Olis kiva tehdä kosteavideo yhdessä!


      • Liiveissä kirjoitti:

        Sulla on hyvä kattaus kuumia videoita! Olis kiva tehdä kosteavideo yhdessä!

        Kiitos.se olisi ihanaa.


      • Liiveissä

        Olet saanut kaluni kostumaan usein...olis kiihoittavaa kostuttaa sun kalusi myös?


      • Liiveissä
        m40cdlover kirjoitti:

        Kiitos.se olisi ihanaa.

        Sulla löytyi tosi kiihoitavai kuvia, sulla on ihania asuja ja olis kiva tyttöillä sun kanssa autoillessa!


      • Liiveissä
        m40cdlover kirjoitti:

        Kiitos.se olisi ihanaa.

        Ajain kullini posliiniksi, olis kiihoittavaa jos imist mua?


      • m40cdlover kirjoitti:

        Kiitos.se olisi ihanaa.

        Aivan mahtavan upea ilmestys, uuh jos joskus livenä


      • m51_05 kirjoitti:

        Aivan mahtavan upea ilmestys, uuh jos joskus livenä

        Kiitos


      • Liiveissä

        Sulla on reilu setti ihania tyttöilyasuja, olis kiimaista sovitella niitä! Olis kiihoittavaa nähdä uusi-/uusia kuvia jos laittaisit tekstin Liiveissä-miehelle! Tänään kostunut kuvillesi!


      • Liiveissä kirjoitti:

        Sulla on reilu setti ihania tyttöilyasuja, olis kiimaista sovitella niitä! Olis kiihoittavaa nähdä uusi-/uusia kuvia jos laittaisit tekstin Liiveissä-miehelle! Tänään kostunut kuvillesi!

        Kiva jos tykkäät


      • Liiveissä

        Tykkään, kastui kunnolla nailonit! Tuli nailonia pesuun...


      • Liiveissä

        Hei m40cdlover, tykkäätkö autoilla myös asuissa vai mielummin kotona?


      • Liiveissä kirjoitti:

        Hei m40cdlover, tykkäätkö autoilla myös asuissa vai mielummin kotona?

        Sillontällön autolla myös.


      • Liiveissä

        Olis kuuma yllätys nähdä sut asuissa autoilemassa:


      • Liiveissä kirjoitti:

        Olis kuuma yllätys nähdä sut asuissa autoilemassa:

        Samoin


      • Liiveissä

        Kiitos ;) ajatuskin saa kuumotusta pikkuhousuissa!


      • Poslari

        Hmmm


      • Nyloneissa
        m40cdlover kirjoitti:

        Samoin

        Onko tulossa uusia kuvauksia?


    • sukkis-mies

      kyllä kiinnostaa!!!!!

    • kiiltää kiiltää

      kiiltolegginsien käyttäjä täällä. Mä käytän niitä talvisin alkkareina.

    • joni6661

      olen 42v bi ukm ja kiinnostaisi kovasti tavata sinua

      • xxx58

        Toi linkki ei näy, sala tyttöilijä haluis nähdä. Naisten silkkipöksyissä ihanaa.


    • runkkauskamu

      Mitä saiko täältä munaa suuhuni ja perseeseen

    • rain80

      shemale tai ts haluun panna sua tai teitä...

    • suspender

      Kyllä on olen 35 ja rakastan pukeutua naisten alusasuihin tällä hetkellä punaiset pallea tukevat pitkätrinta liivit sekä kahdeksan nauhaiset sukkanauha liivit mustat sekä nailon sauma sukat.sekä punaiset pikkuhousut punaiset 10 cm korkkarit.sitten on vielä valkea silkki paita sopivasti läpi kuultava josta rintsikat näkyvät ja vielä tiukka minihame. On muuten jorma tiukkana. fukkybuddy (nainen) tuli just ovesta sisään. että TERVE....

    • rkjkvt
      • Bi-mies50

        Siistit lekkarit ja sääret ;) Myös nyloneissa!


      • rkjkvt
        Bi-mies50 kirjoitti:

        Siistit lekkarit ja sääret ;) Myös nyloneissa!

        Nuo on sukkahousut àla Kunert. Ei leggarit. Aurinko varjostelee. Leggingsit myös ihan OK, mutta ei niissä oo samaa fiilinkiä kuin sukkahousuissa. No kukin tyylillään. Tuo vekkihame sopii sukkahousujen kanssa hyvin yhteen. Ei vaan tuossa kuvassa näy kovin hyvin koko upeudessaan. Mutta mahtava hame. Mustat ballerinathan tuosta puuttuu.


      • Bi-mies50

        Olis kiihoittava nähdä myös sut sukkahousuissa ja hameessa. Mä myös tykkään käyttää nailoneita, tuntuu ja näyttää uprilta!


      • kenkäfetissivm64
        rkjkvt kirjoitti:

        Nuo on sukkahousut àla Kunert. Ei leggarit. Aurinko varjostelee. Leggingsit myös ihan OK, mutta ei niissä oo samaa fiilinkiä kuin sukkahousuissa. No kukin tyylillään. Tuo vekkihame sopii sukkahousujen kanssa hyvin yhteen. Ei vaan tuossa kuvassa näy kovin hyvin koko upeudessaan. Mutta mahtava hame. Mustat ballerinathan tuosta puuttuu.

        Piikkikorkoavokkaat sopis hyvin tai ylipolven korkosaappaat ...;) !
        Kumpparit pilas vähän fiilistä..paitsi jos sä tykkäät...


      • rkjkvt
        kenkäfetissivm64 kirjoitti:

        Piikkikorkoavokkaat sopis hyvin tai ylipolven korkosaappaat ...;) !
        Kumpparit pilas vähän fiilistä..paitsi jos sä tykkäät...

        No ei ihan tuollaisessa maastossa voi liikkua korkkareissa. Kun maakin oli niin märkä. Olis kengät kastunu ja sukkahousut polviin asti. Ballerinat olis sopiva lisä tuohon hame-sukkahousut yhdistelmään, ja myös tykkään ballerinoista. En kumppareista. Esim. ballerinojen ja lyhyen vekkihameen kanssa jää sukkahousut hyvin näkyviin, ja sukkikset on juuri se tärkein juttu.


      • kenkäfetissivm64

        Ei tietenkään,olitko suolla? Itse harrastan korkoja...ballerinatkin kivannäköisiä ;). Sukkahousut/sukat kivoja ja tuntuu päällä hyvältä..Kuvaa katsoessa alkoi ahdistaa sukkiksissa kyllä...


      • Bi-mies50
        rkjkvt kirjoitti:

        No ei ihan tuollaisessa maastossa voi liikkua korkkareissa. Kun maakin oli niin märkä. Olis kengät kastunu ja sukkahousut polviin asti. Ballerinat olis sopiva lisä tuohon hame-sukkahousut yhdistelmään, ja myös tykkään ballerinoista. En kumppareista. Esim. ballerinojen ja lyhyen vekkihameen kanssa jää sukkahousut hyvin näkyviin, ja sukkikset on juuri se tärkein juttu.

        Samoinsukkikset on se juttu... Olisko kuvaa ballerinat ja sukkikset jalassa?


      • rkjkvt
        kenkäfetissivm64 kirjoitti:

        Ei tietenkään,olitko suolla? Itse harrastan korkoja...ballerinatkin kivannäköisiä ;). Sukkahousut/sukat kivoja ja tuntuu päällä hyvältä..Kuvaa katsoessa alkoi ahdistaa sukkiksissa kyllä...

        Kyllä. Tuo kuva on otettu pienellä suokaistaleella.


      • Bi-mies50

        Olisiko tuo kuva missä katsottavissa? Kiinnostais kovasti!


      • rkjkvt
        Bi-mies50 kirjoitti:

        Olisiko tuo kuva missä katsottavissa? Kiinnostais kovasti!

        Siis tuo aiempi kuva on otettu suolla. Nämä ballerina kuvat vähän kuivemmassa paikassa.

        https://aijaa.com/A8kgGZ


      • Bi-mies50

        Kivat kuvat, olis mukava kurkata hameesi alle :)


      • Bi-mies50

        Onko sulla myös kuvia sukkahousuissa ja korkkareissa?


      • xxx60
        rkjkvt kirjoitti:

        Siis tuo aiempi kuva on otettu suolla. Nämä ballerina kuvat vähän kuivemmassa paikassa.

        https://aijaa.com/A8kgGZ

        On ihanat, tekee mieli nostaa helmaa.


    • Dasa

      Moi. Samanlainen ukm myös sukkiksista ja stay upeista seisottaa. Stadista salaista kaveria kaikenlaiseen miesten kivaan?

      • Laita vain viestiä, niin katsotaan ;) nimimerkin s-posti toimii...


    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      141
      2072
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1928
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1878
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1680
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1478
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1170
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1147
    Aihe