Politiikoilta palkat pienemmäksi.

kaiokuvaja

Ehkä työtkin tulisi paremmin hoidettua. Ehtona kun saatte pois tasa verotuksen,
sitten porkkanoita.

2

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Viisautta kehiin

      Eihän niiden poliitikkojen tarvitse palkkojaan pienentää, kun ne itse voivat määrätä palkoistaan. Poliitikot haluavat laittaa köyhien palkat pienemmiksi, kun köyhät eivät voi itse määrätä palkoistaan. Neuvo kaikille pienpalkkalaisille onkin, että vähentäkää työpanostanne vastaamaan palkkaanne. Ei todellakaan kannata rehkiä nälkäpalkalla itseänsä työkyvyttömään kuntoon, vaan kannattaa ottaa ihan löysin rantein jatkossa.

      Onko kukaan nähnyt isopalkkaisen rehkivän ison palkkansa eteen? Vastaus kuuluu, että ei yksikään. Pienipalkkaiset ovat antaneet työlleen lähes kaiken aikansa ja koko terveytensä ja päälle päätteeksi vielä retkut suunnittelevat lisää huononnuksia köyhän elämän kurjistamiseksi. Kaiken kurjistamisen syy on, kun isopalkkaiset eivät halua yhtään vähenpää liksaa, vaan vieläpä lisää, lisää ja aina vain lisää.

      Taas ovat haalimassa toisesta maasta isopalkkaista tyhjäntoimittajaräksyttäjää köyhien elätettäväksi ja köyhien vainoojaksi ministeriön palkkalistoille, vaikka olisihan noita räksyttäjiä omassakin maassa ihan tarpeeksi nostamaan suurta palkkaa tehtävänään vain vainota köyhää työnraatajaa. Lopettakaamme siis turha raataminen ja säästäkäämme terveytemme, sillä se on viisautta ja lisää myös parhaiten työllisyyttä

    • jk

      kyll'ä vaan

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2763
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2350
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2110
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1874
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1731
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      38
      1725
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1696
    8. 103
      1676
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1487
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe