oli pakko kirjoittaa sama paska uusiksi kun ei kukaan vastaa ja tarvitsen jotain neuvoja jos oloni vaikka helpottuisi...... ELI
mieheni on jäänyt kiinni epäilyttävistä keskusteluista entisen huomattaqvasti nuoremman heilansa kanssa, olen usein mieheni luona yötä, eik ähän käytä sillon melkein ollenkaan facebookkia, paitsi vain välillä ja hän pelkästään käy nopean visiitin siellä.
nyt olen ollut kipeänä ja hän on facebookissa kokoajan. minulle herää epäilyksiä siitä että hän kekustelee siellä heilansa kanssa, sillä minulle hän ei juuri juttele.... ja miksei nän voisi olla, kun itse olen hänen luonaan yötä, eikä hän tietenkään silloin voi kekustella entisensä kanssa, mutta mikä estää sillonkun en ole paikalla?
PÄÄNI HAJOAA!
APUA???
3
302
Vastaukset
- Mussesson
Anna keskustella jos sen tekee mieli keskustella. Mustasukkaisuus on ihan turha tunne. Jos miehesi haluaisi olla eksänsä kanssa, hän olisi, etkä sinä pysty sitä estämään stalkkailemalla hänen fb:n käyttöään. Voisiko olla niin, ettei mies halua roikkua neitssä kun on sinun kanssasi? Luultavasti juuri niin. Nauti siitä, että miehesi on sinun kanssasi ja anna hänelle tilaa keskustella facebookissa ihan kenenkä kanssa tykkää.
- kyl se siitä
Joskus mustasukkaisuus tulee jostain ihan ihme jutusta, ei se aina tarvi olla selkeästi syy-yhteydessä. Kokeile pitää huolta itsestäs. Luultavasti tunnet itsesi vahvemmaksi, ja viehättävämmäki, kunhan ensin paranet.
- FIXSUA
Esität kysymyksesi juuri oikeassa paikassa. Suomi24-palstalla on ainoastaan 100% päteviä ja luotettavia neuvojia jotka haluavat vilpittömästi auttaa juuri sinua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212586- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292222Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871613Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961546- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379