Suufilaisuus on islamin ainoa rauhanomainen muoto koska se ei ole puhdasta islamia nähnytkään tansseineen, lauluineen ja omituisine traditioineen jotka pyrkivät rauhanomaiseen eloon.
Suufit ovat mukavaa porukkaa, joita "kunnon muslimit" vihaavat melkeimpä enemmän kuin vääräuskoisia kristittyjä tai juutalaisia.
Voisiko suufilailuus kuitenkin tulevaisuudessa olla suositumpi muoto islamista kuin itse puhdas islam? Mitäpä olette mieltä ihmiset? Ajatus tuntuu kaukaa haetulta....
Suufilaisuus on islamin ainoa rauhanomainen muoto
6
430
Vastaukset
- ..........
Itse asiassa suufilainen koulukuntakin yhtyy näkemykseen jihadin välttämättömyydestä...
- Sufism is not islam
Suufilaisuus on puhtaasti pelkkää erilaisten uskontojen sekoitusta ei islamia.
Älkää islamista kiinnostuneet ihmiset sekoittako islamia missään nimessä tähän harhautuneeseen ryhmittymään jota suufit edustavat.
Islamissa ei sallita suufien rituaalien kaltaisia tapoja.
Kaikki "sufism, islam, peace and love"-tyyppiset liikkeet ovat täyttä harhaoppisuutta ja niiden jäsenet eivät ole muslimeja vaan kaafireita, kaukana islamista eläviä pahasti harhautuneita ihmisiä. Suufilaisuus ei kuulu islamiin eikä islamista löydy mitään tukea suufilaisuuden kaltaiselle kultille. - Sufism only peaceful
Olisihan se hienoa jos kaikki muslimit vain tanssisivat ympyrää kellohameissa, laulaisivat ney-huilun sävelten tahdissa ja ilakoisivat ryhmässä rumpua lyöden. :-)
Kuullostaisi kerrassaan mukavalta uskonnolliselta meiningiltä. :0) - yksi kysymys
Voiko ehta kaafir alkaa suufiksi?
- muslim
jos ootte muslimeita sanokaa "istaagfirullaah" te ette ole jumala ja ette saa päättää kuka on islami ja kuka ei oon ie muslim ja sunni mutta ei minulla ole mitää vastaa suufilaisia koska ovat itsekin ihmisiä j sano että on muslimeita ja jos kerran hminen sanoo että on muslim ei voi sanoo että ei ole vaikka kuinka pahast se käyttäytyisi inshaAllah ymmärräte mitä tarkotan
- normaaliihmine
MASHALLAH!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2304123Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1112603Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382335Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811416Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1121362- 481159
- 761059
- 59933
- 45916
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58901