Crash !!!!!

..Auto-Antero

13

121

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyvä kuin mikä

Rysssille ihan oikein. Miksi ovat ryyssiä.

• :-(

Hyi heveletti!!

Ainakaan ei jäänyt mitään epäselvää tutkijoille. Jos jäi jäljelle ketään jota syyttää...

• .

En tiennyt että Paskakuula-Antero on kuollut. Onnittelut lähiomaisille. Se, että Paskakuula-Antero ei osannut ohittaa, taas ei ole mikään yllätys. Pitäisi ensin ymmärtää, että ennenkuin ohittaa, niin tien tulee olla tyhjä, vastaantulijat eivät mitään Paskakuula-Anteroita väistä. Tätähän Paskakuula-Antero ei ymmärtänyt.

• ..Auto-Antero

Ime P E R S E T T Ä mokomakin PA SKAKUULA !!!!
      Siis ei P R S E T T Ä N I .... V I T U N URPO

• Quju teh ogrianal

Ennooo!! Itte oot !!! En tee ittet eet !!!

• ..Auto-Antero
        Quju teh ogrianal kirjoitti:

Ennooo!! Itte oot !!! En tee ittet eet !!!

Ootpas !!! Mahtaa Urpoa V I T U T T A A ????

• Marja 11 v.

Siitähän sinä ryssän pentu nauttisit. On se saatana perseestä, kun rajat aukes teikäläisillekin. Sinäkin voisit mennä puristelemaan noita poskifinnejä & mätäpäitä takas kotios, sinne Siperiaan.

Aika monta seksifantasiaa noin pienellä amisressukalla: persereiän imeminen, kakkikuula (tarkoittanee kovaa paskakikkaretta? syötkö niitäkin?), prese (tämä uusi minulle) ja vitunurpo (siis urpo-poikakaverisi, jolla on vittu, vai?). Kävitte varmaan yhdessä sukupuolenvaihdosleikkauksessa.

• Quuppå teh HOMO
        ..Auto-Antero kirjoitti:

Ootpas !!! Mahtaa Urpoa V I T U T T A A ????

Ei vituta ! Osaan puristella kulliani ja upottaa samaan aikaan nyrkkini perseeseen. Siksi olen taitava ja ylpeä siitä !!!
        On taitavaa saada ote kurttuisesta nysäkullistani, joka tartuttaessa pakenee poimujen väliin. Siksi kusikin yleensä roiskuu hallitsemattomasti pitkin puntteja

• Anteroko tyhmä?!
        Quuppå teh HOMO kirjoitti:

Ei vituta ! Osaan puristella kulliani ja upottaa samaan aikaan nyrkkini perseeseen. Siksi olen taitava ja ylpeä siitä !!!
        On taitavaa saada ote kurttuisesta nysäkullistani, joka tartuttaessa pakenee poimujen väliin. Siksi kusikin yleensä roiskuu hallitsemattomasti pitkin puntteja

Antero taas kirjoittelee kokemuksistaan ja tekee sen vieläpä feikkaamalla toisen nimimerkillä! On se vaan niin Paskakuula-Antero ettei mitään määrää!! Poikkeus ylöäolevassa kirjoituksessaan on se ettei siinä ollut yhtään VALHETTA mitä tulee kirjoituksen kokemuksiinsa. Antero kun ei juurikaan muuta netissä kirjoittele kuin valheita!!!

• ..Auto-Antero
        Anteroko tyhmä?! kirjoitti:

Antero taas kirjoittelee kokemuksistaan ja tekee sen vieläpä feikkaamalla toisen nimimerkillä! On se vaan niin Paskakuula-Antero ettei mitään määrää!! Poikkeus ylöäolevassa kirjoituksessaan on se ettei siinä ollut yhtään VALHETTA mitä tulee kirjoituksen kokemuksiinsa. Antero kun ei juurikaan muuta netissä kirjoittele kuin valheita!!!

Antakaa anteeksi, tämä on minulle niin rankkaa, tämä joulun aika... Yksinäisyys puskee päälle... Ei ole yhtäkään ystävää, kukaan ei välitä... Sukulaiset ovat kaikki kääntäneet selkäns. kun eivät hyväksy homouttani, sosiaalipummiuttani ja alkoholismiani... Vituttaa katsoa ohikulkevia ihmisiä, kun he onnellisina alkavat valmistautua joulunviettoon kaikkien rakkaidensa kanssa, saavat ja antavat lahjoja ja nauttivat lämmöstä... Minä vain istun yksin sossun maksamassa yksiössäni syöden laimeaa kauravelliä ja juoden trokailta ostettua kotipolttoista...

• ..Auto-Antero

No nyt ei Marjatyttö ymmärrä...
      PASKAKUULA on sama kuin PASKAPÄÄ !!!
      Kuula, kaali, nuppi, pää, kaikki samaa asiaa....
      Prese, en ymmärrä minäkään
      VITUNURPO on sun faijas!

Tulepas Marja meille niin Anterosetä opettaa hieman kuinka tutkitaan presettä.
      Anterosetä on erittäin kiinnostunut ikäisistäsi uteliaista tytöistä jotka haluavat oppia elämän perusasioita.
      Jos olet oikein kiltti ja oppivainen voi Anterosetä antaa pikku palkkion...

• ..Auto-Antero

TURPA KIINNI HOMO !!!

HOMOT HIRTEEN !!!!

• ..Auto-Antero
        ..Auto-Antero kirjoitti:

TURPA KIINNI HOMO !!!

HOMOT HIRTEEN !!!!

TURPA KIINNI HETERO !!!

HETEROT HIRTEEN !!!!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      82
      2005
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      121
      1715
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      180
      1306
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      229
      720
    5. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      698
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      676
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      57
      624
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      205
      580
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      47
      517
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      482
    Aihe